Onko täällä Nokian assareita? Paljonko palkka?
Olin Noksulla pari vuotta sitten, silloin palkka oli muistaakseni 2300 euroa. Paljonkohan voisi nyt pyytää?
Kommentit (14)
Noin paljon (yli 3 tonnia) palkkaa assarilla Nokialla? Eikös Nokian pitänyt olla huono palkanmaksaja?
Että aika hyvät palkat assareilla jos toi pitää paikkansa.
verrattuna esim. jenkkifirmoihin. MUTTA siihen päälle esim. miehelleni tulee tuhansien eurojen bonukset joka vuosi, optiota/ osakkeita jne. Eli esim. mieheni kk-palkka ei ole huippu (suunnilleen keskitasoa hänen koulutuksellaan ja kokemuksella), mutta vuosipalkka on silti hyvä ihan DI-vertailujen pohjaltakin.
Olen itsekin N:lla töissä, mutta kylläkin alihankkijan leivissä, ja palkka kylläkin Nokian vastaavaa heikompi.
Olen kuvitellut, että assari on joku sihteeri, mutta onko? t. Assareista ja Nokia-duuneista
mitään tietämätön virkamies.
No ei todellakaan kuulosta hääviltä palkalta (3200e 10 v työkokemuksella DI:lle!), eli näyttää olevan todeeella pienet palkat Nokialla. t. se virkamies..
mikä assari olet.
Projekti-, henkilöstö-, johdon- vai jonkun pikkupomon henkilökohtainen assari.
JOs viimeksi 2300 niin lisää siihen päälle 10 % ja ole valmis neuvottelemaan.
mikä assari olet!
Projekti-, henkilöstö-, johdon assistentti jne....
Jos viimeksi pari vuotta sitten 2300 niin lisää palkkatoiveeseen 10 - 13 % ja ole valmis neuvottelemaan.
Joku osastoassarin on kategorian alapäässä, mutta sitten yläpäässä esim. johdon assarit, joiden tehtävät saattavat olla todella vaativia. Koulutus tradenomi/HSO sihteeri - yliopistotutkinto (joissain tapauksissa jopa vaaditaan).
Nokialla palkkaa yleensä tarkastetaan ylöspäin säännöllisesti (vuosittain), toisin kuin monissa firmoissa. Tämä selittää pitkään talossa olleiden hyvän palkan.
5
Palkkatason on jo sinänsä noussut tuon 10 % parissa vuodessa. Jos ap on tehnyt jotain ammatillisesti kehittävää tuon pari vuotta, ihan hyvin voi pyytää enemmän kuin 10% lisää, kun kokemustakin on enemmän.
Kotiäitiys tms tietysti on eri juttu, aloittaa tavallaan samalta osaamistasolta kuin lähtiessään.
kommentoin vain yleisesti Nokian palkkatasoa (kun joku tuossa totesi että on "yleisesti ottaen huono". Ja mieheni on siis ihan teknisellä puolella vaativissa tehtävissä ja palkka huomattavasti parempi kuin tuo 3200. Peruskoodarin peruskk-palkka voi kyllä olla DI-koulutuksellakin tuo.
5
Mua taas kiinnostaisi tietää, että kuinka paljon Nokian assareista on nykyään suoraan Nokian palkkalistoilla? Siinä vaiheessa kun itse siellä juoksin haastatteluissa, tuntui että lähes kaikki olivat jonkun rekryfirman välityksellä/palkkalistoilla
Mitä yleensä assareihin tulee, ihan lonkalta arviosin että puolet on nokialaisia ja puolet rekryfirmoilta.
palkka ois ollut juuri tuo 2300 + puhelinetu + lounarit
tosin olen ollut samalla työnantajalla jo 10 vuotta.