Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Sonjalla on aivan mieletön vartalo.
Tämäkään mieslaulaja ei kyllä säväytä, kamalaa kun huomio menee tanssin sijasta huonoon laulamiseen.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vappu on nyt tyylikäs kyllä! 👍 Kamala se tissipuku oli 😫 . Helenallakin usein vako näkyny. Tosi törkeetä ja kun ikääkin on jo.
Ei ole mitään törkeetä.
Sonja hallitsee kehonsa todella kauniisti!
Sonja <3 Se oli kaunista ja herkkääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks päästetään esiintymään alushousuissa? Järkyttävää...
Voi kateus.. onhan tuollaisia tanssiasuja nähty kaikilla kausilla.
He on katsoneet että tuommoinen sopii Even vartalolle ja niin totta tosiaan teki 😉
Mistä tuossa pitäisi olla kateellinen? Minustakin tyylitöntä esiintyä pikkuhousuissa, kun muilla kuitenkin ollut mekko/hame päällä. Myös aiemmilla kausilla. Kenties Eveliinan pitää hakea huomioita vähillä vaatteilla, jotta heikompi tanssitaito jäisi huomioitta.
No hohhoijaa 😀 Ei he itse asujaan päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kenkulta suomia Markon habitusta, kun kyllä tässä itselläkin on vuosirenkaita kertynyt. Toki itse en elätä itseäni tanssijana, mutta tuo pyöreys ja kajalit ei kyllä istu hänelle, vanhentaa hänen babyface olemustaan.
Marko on keskiikäinen mies. Miksi hänen täytyisi olla babyface enää tässä tässä vaiheessa? Voisiko näille ulkonäköarvosteluille tehdä oman ketjun, niin puhutaan tansseista vaikka tässä?
Marko on samanikäinen kuin Sami Helenius...
Oho katsoipa Sonja rakastuneen oloisena Mattia, en nyt väitä että heillä on mitään sutinaa, mutta olipa pitkä ja lämmin katse.
Vierailija kirjoitti:
Nythän försti on muutamat biisit laulanu tosi kevyesti ja himmaillen. Eikö sekään muutamille kelpaa? Mitä sen pitäs olla?
On laulu kulkenut paremmin kuin kahtena viime vuonna. Ongelmia silti on äänen kanssa. Sellainen kirskuva, mummomainen äänenväri.
🇺🇦🇮🇱
Toivottavasti Eveliina tain Maaret tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He on katsoneet että tuommoinen sopii Even vartalolle ja niin totta tosiaan teki 😉
Mistä tuossa pitäisi olla kateellinen? Minustakin tyylitöntä esiintyä pikkuhousuissa, kun muilla kuitenkin ollut mekko/hame päällä. Myös aiemmilla kausilla. Kenties Eveliinan pitää hakea huomioita vähillä vaatteilla, jotta heikompi tanssitaito jäisi huomioitta.
Taatusti saavat kertoa mielipiteensä ja vaikuttaa asiaan. Eivät he mitään tahdottomia henkareita ole, joille puetaan päälle vasten tahtoa mitä tahansa. Tanssit ja kokonaisuudet tehdään yhteistyössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kai itse valitse vaatteitaan? Puvustus ne tekee, miten kilpailijoilla olis aikaa niitä suunnitella jne...en siis tiedä, arvuuttelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saavat sanoa mielipiteensä, suunnittelijat ja ompelijat tekevät ehdotuksia mutta kilpailija voi sanoa että en halua noin avointa asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan joka kaudella on ollut noita "bikiniasuja", oppilailla ja opettajilla.
Vierailija kirjoitti:
Monelle rimppakintulle kelpaisi Even jalat ja peppu
Lyhyitä jalkoja harvemmin pidetään kauniina, mutta kiva että erilaisetkin vartalot saavat omat ihailijansa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Oho katsoipa Sonja rakastuneen oloisena Mattia, en nyt väitä että heillä on mitään sutinaa, mutta olipa pitkä ja lämmin katse.
Osaa eläytyä rooliinsa. Sitähän tanssiminen on parhaimmillaan.
Tää haukkuminen on inhottavaa. Tosi monella on vartalokomplekseja ja Eveliinakin kertonut julkisuudessa kuinka on haukuttu paksuista reisistään ihan nuoresta asti.
Hyi kun olette ällöttäviä. Toivottavasti teillä ei ole tyttölapsia . Haukkujilla siis
Nimimerkki: normalisoidaan vartalot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kenkulta suomia Markon habitusta, kun kyllä tässä itselläkin on vuosirenkaita kertynyt. Toki itse en elätä itseäni tanssijana, mutta tuo pyöreys ja kajalit ei kyllä istu hänelle, vanhentaa hänen babyface olemustaan.
Marko on keskiikäinen mies. Miksi hänen täytyisi olla babyface enää tässä tässä vaiheessa? Voisiko näille ulkonäköarvosteluille tehdä oman ketjun, niin puhutaan tansseista vaikka tässä?
Mikä tuota Jukkaa vaivaa..."ei mua ole ennenkään mekot hidastanut" :/ ja Vapun juonto oli kuin kuvittelisi olevansa Miss Suomi kisojen juontaja:D
Ihanasti Sonja liitelee tanssia.
Etkö osaa googlea käyttää?