Kuka menee aikaisin nukkumaan?
Minä ainakin yritän saada noin tunnin päästä unta.
Kommentit (7)
Mun paras ystävä
Ja aina jaksaa mainita kuinka oli aamulla klo 6. 30 lenkillä . Se on mun mielestä vähän huvittavaa niin rakas kuin ystävä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen nukkumaan noin klo 21 ja herään klo 6.00. Pakko saada riittävästi unta.
Tiedän että toiset on aamuvirkkuja ja menevät aikaisin nukkumaan. En muista milloin olisin saanut unta ennen yhtätoista illalla. Varmaan joskus lapsena. Herään kyllä kellon soimiseen heräsin teininäkin. Sieltä teinistä asti on ollut vaikeuksia nukahtaa. Kouluun ja töihin olen mennyt niin usein nukkumatta että lopetin laskemisen jo vuosia sitten.
Menin eilenkin 20. Herätys 6:30. Tarvitsen paljon unta jaksaakseni fyysistä työtä, muuten kroppa valittaa, selkä ensimmäisenä.
Mahdollisuuksien mukaan menen aikaisin nukkumaan, aamuvirkku aina ollut.
Vuorotyötä teen, että joka ilta ei onnistu mennä aikaisin nukkumaan.
Minä. Sukuvika ja työn vaatimus. Menen leipomoon viideksi, joskus neljäksikin. Menen nukkumaan viimeistään kahdeksalta ja silloin olen jo väsynyt. Joskus herään jo puoli kolmen aikoihin.
Lomalla rytmi on aika lailla sama. Lisäksi olen virkeimmilläni ennen puoltapäivää. Mitään en menetä koska juoksut on juostu ja telsusta ei tule illalla mitään mitä ei näkisi myöhemminkin.
Minä menen nukkumaan noin klo 21 ja herään klo 6.00. Pakko saada riittävästi unta.