Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen elämäsi on kun lapsesi ovat lentäneet pesästä?

Vierailija
20.08.2008 |

Sanotaan, että lapset lähtevät kun nuorin on 18-v.

Mitä haaveilet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan rauhassa elämääni kuten tähänkin asti. Teen työtäni ja menestyn, teen muutaman kansainvälisen tutkimusprojektin ja kirjoitan pari kirjaa. Ja lapset menestyvät omassa elämässään - asuvat itsenäisesti ja pitävät huolen taloudestaan ja heillä on hyviä läheissuhteita. autan jos tarvitaan, mutta minun ei tarvitse enää joka päivä pitää heistä huolta.

kuva on haavekuva, sillä minun vammainen lapseni ei tule lentämään pesästä 18vuotiaana.

Vierailija
2/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä yhdessä kuntosalilla käymisestä. Lisäksi toivon, että meillä olisi vielä paljon ystäväpariskuntia jäljellä (huonon yhteydenpidon jälkeen) joiden kanssa voitaisiin vielä järjestää hulvattomia juhlia, risteilyjä vaikkapa yhteisiä matkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin näkeväni lapsiani vähintään kerran viikossa.

Vierailija
4/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en halua elää vielä sinne asti. Ensimmäistä kertaa elämässäni osaan olla tässä ja nyt, enkä suunnittele koko ajan eteenpäin. Lapsetkin nyt vasta 1 ja 3. Nautin tästä, toivottavasti nautin myös siitä elämästä silloin yhtä paljon

Vierailija
5/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen...

- Sisäisestä mielenrauhasta

- Hyvästä parisuhteesta

- Sosiaalisesta elämästä ystävien kanssa

- Matkustamisesta

Vierailija
6/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan siis kahdenkeskistä vapaa-aikaa, matkoja ja retkiä. Mikä parasta, uskoakseni mieheni haaveilee ihan samasta asiasta.

Vierailija
7/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa hankkimassa tai juuri hankkineet kakkos-kodin, mahdollisesti maatilan, jostain maailmalta ja laitamme Suomen huvilastamme Suomen kotia. Matkustelemme paljon, harrastamme yhdessä ulkoilua ja puutarhanhoitoa. Välillä vierailemme lasten luona ja he perheineen meillä.

Vierailija
8/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, jos olen vielä samassa työssä kuin nykyään. Matkustelen varmaan entistä enemmän (matkusten nytkin sekä lasten kanssa että ilman), käyn enemmän teatterissa yms. kuin nykyään, shoppailen ja näytän hyvältä ikäisekseni :)

Vierailija
9/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisin että olisi terveyttä ja rakkautta nauttia elämästä. Matkustelua kahden kesken tai ystävien kanssa. Omaa aikaa. Pitkään nukuttuja aamuja ja kokonaisia öitä ( hmm...tää taitaa onneksi toteutua jo paljon ennen :)

Sitten noin 10 vuoden päästä lapsenlapsia, joita voin hoidella kuten oma äitini tekee nyt.

Vierailija
10/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että näkisin lapsiani ja mahdollisia lapsenlapsiani säännöllisesti, etteivät muuttaisi toiselle puolelle suomea, saati maailmaa.

Sitten minulla on enemmän aikaa koiraharrastukselle, kenties otan lisää koiria. Mieheni kanssa myös kahden matkustelua toivelistalla.

Vierailija
11/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin maisteri (olen nyt sh, joka aloittelee yliopisto-opintoja) ja teen jotain mukavaa työtä (ei tarvitse mitään hirmu ihmeellistä olla, mutta koulutusta vastaavaa kuitenkin). Olen edelleen onnellisesti naimisissa mieheni kanssa. Lapset ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä. matkustamme jonkun verran ja tapaamme ystäviä.

Vierailija
12/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 44 vuotias kun kuopukseni täyttää 18.

toivottavasti olen onnellinen ja matkustelen, hoidan mahdollisia lapsenlapsia.. omistan oman yritykseni mikä tuo leivän pöytään.

ja toivon että olen yhä mieheni kanssa yhdessä ja että molemmilla on terveys tallella.

Vierailija
13/15 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen hankkii akateemisen

ja

toinen ammatillisen tutkinnon

--

ja toinen lapsi muuttaa oman asuntoon

ja

toinen jää asumaan vanhempien luo