Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että elämäni on ohi, eikä mitään motivaatiota laihduttaa /muuttaa elämää. Painoa melkein 100kg, ikää 36v

Vierailija
03.08.2022 |

Tuntuu, ettei mitää hyvää ja mahtavaa, elämää mullistavaa, enää koskaan tapahdu. Ainoa tapa sietää elämää, on syödä kaikkea hyvää päivittäin ja vapaalla ottaa seitinohuet humalat.

Ennen sentään kaikki oli uutta, nyt elän perus keski-ikäsen naisen elämää ja ainoa asia joka tuo hyvän olon, on syöminen.

Muita samanlaisia?
Entä mistä te ei-syöpöt vanhemmat naiset saatte iloa elämään? Perhe on, mutta lapset jo sen verran isoja, että mun seura ei kiinnosta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot varmaan kolme vuotta nyt valittanut täällä samaa asiaa. Siinä ajassa olisit laihduttanut 20 kiloa. Mutta kun mitään et voit tehdä ja kaikki on paskaa. Tarvitset masennuslääkkeet ja terapiaa.

Olen tehnyt näitä aloituksia vuodesta 2018,siitä asti olen yrittänyt laihduttaa, enkä vieläkään ole onnistunut :(

Ap

Vierailija
22/32 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot varmaan kolme vuotta nyt valittanut täällä samaa asiaa. Siinä ajassa olisit laihduttanut 20 kiloa. Mutta kun mitään et voit tehdä ja kaikki on paskaa. Tarvitset masennuslääkkeet ja terapiaa.

Olen tehnyt näitä aloituksia vuodesta 2018,siitä asti olen yrittänyt laihduttaa, enkä vieläkään ole onnistunut :(

Ap

Oletko käynyt lääkärissä painosi vuoksi? Tai masennuksen? Painonpudotukseen voi saada tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko käynyt lääkärissä painosi vuoksi? Tai masennuksen? Painonpudotukseen voi saada tukea.

Olen lääkärissä saanut ajan sairaanhoitajalle, joka kertoi terveellisistä elämäntavoista. Siinä apu, eli ei mitään uutta tietoa. Ap

Vierailija
24/32 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on kyllä reippaasti, mutta mitään ei ole vielä menetetty.

Voit jatkaa elämääsi bigmamana tai voit laihduttaa, jos tunnet siihen motivaatiota.

Vierailija
25/32 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut noom-sovellusta? Se muuten toimii! On tosin melko kallis, mutta ihan huippu.

Vierailija
26/32 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäristä voi kyllä saada apua, olet vain kohdannut vääränlaisen lääkärin. Hakeudu painonhallintaklinikalle. Nykyään on tehokkaita lääkkeitä laihdutukseen.

Vierailija
27/32 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska ap kysyi, niin vastataan sitten.

Saan iloa mm.

- siitä hoikkuudesta, mulle tulee siitä hyvä olo psyykkisesti ja fyysisesti. Mikään himourheilija en ole ja varmasti geenit suosineet. Mutta kyllä oon heti laihduttanut jos on tullut liikaa kiloja omaan makuun.

- ulkoilmasta, kaikki tekeminen mitä voi ulkona tehdä on jees. Minulla on myös aina ollut koira; ulos on pakko mennä.

- ruuasta, etenkin jos onnistun tekemään jotain terveellistä mutta kuitenkin hyvänmakuista; vaihtoehtoja on!

- tv-ohjelmista, leffoista: ovat hetki jolloin voi ns. paeta todellisuutta johonkin haavemaailmaan

- kodin laittamisesta: mieli pysyy parempana kun koti on kunnossa ja mieluinen

Sit tottakai ihan ihmissuhteista; omat lapset, miesystävä, ystävät, sukulaiset..

Poistuuko elämästä kaikki p*ska kun on hoikka? EI. Mulla on välillä ihmissuhdeongelmia, jaksamisongelmia, taloushuolia, kämppä sekaisin, inhoan omaa ulkonäköä joinain päivinä, lapsilla haasteita, töissä p*skaa jne.

Pitää vaan hyväksyä se että elämässä on molempia juttuja, hyvää ja huonoa. Ja kasvattaa omaa resilienssiä; ettet heti ui syvään päätyyn kun joku asia menee huonosti tai tuntuu kurjalta. Vaan antaa kaikkien tunteiden tulla, tuntea ne, mutta sitten menee eteenpäin. Ja hyvistä jutuista sit nauttii täysin rinnoin!

Muuten ihan hyvä, mutta toi muutenkin ärsyttävä työelämän sanonta "syvään päätyyn" tuli nyt kyllä ihan väärään paikkaan. Sanonta kuvaa aivan muuta kuin masennusta tai läskiksi heittämistä. 

Vierailija
28/32 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitustahan olet tullut ja vittuhuun voi painua tästä maailmasta.

Vierailija
29/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
31/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 60 kg ja usein tuntuu että elämä on ohi, se vain ei liity painoon, en yritä laihtua. Olo on tuhatkiloinen vaikka kroppa ei ole kymmenesosaakaan siitä,

Vähän auttaa jos päiviin saa sellaista rytmiä, että on tietyt kevyehköt rutiinit joista pystyy pitämään kiinni joka päivä. Siitä tulee onnistumisen ja kepeyden tunnetta.

Vierailija
32/32 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen noita lueskellut. Hyviä ja hyvää tarkoittavia neuvoja olet saanut. Toivottavasti kaikki on luettu ja tallessa. Aina voit lukea uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi