Paljonko maksat sähköstä nyt? Toistaiseksi voimassa oleva sopimus?
Kenties määräaikainen, 2 v sopimus umpeutunut, ja et ole tehnyt uutta määräaikaista sopimusta.
Kommentit (46)
En tiedä. Laskut on aina melko pieniä vuokrakaksiossa.
Näyttäisi olevan 14 senttiä/kwh. Kallista. Vuosi sitten sähkölasku oli 94e ja nyt 128e kolmelta kuukaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Otan lähes kaiken sähkön ohi mittarin eli lasku muutaman kympin kuukaudessa.
Puhut omiasi, etäluettavien mittarien aikana ohiveto ei enää todellakaan onnistu. Silloinkun itse ilmoitettiin lukemat, viikon kuukaudessa saattoi ottaa mittarin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11,90/kWh näyttää olevan. En tiedä, millainen sopimus on, koska en ole ollut itse päättämässä.
Mistähän tuo alapeukku on tullut?
Täällä ilmeisesti kuvitellaan, että kaikki tekevät/kilpailuttavat sähkösopimuksensa itse. Näinhän se ei ole.
(Vai peukutetaanko täällä summanmutikassa ?)
Asun vuokralla, vuokranantaja yksityinen. Sähkösopimuksesta päätetään taloyhtiön hallituksen kokouksessa osakkeenomistajien kesken, muistaakseni asiasta päätetään aina kerran vuodessa. Minulla ei ole siis mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen päätökseen. Minä maksan vain sähkönkulutuksesta.
Tulkaa nyt hitossa urakalla alapeukuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 cnt / kWh
Onko myyjäyhtiö nostamassa hintaa?
Meillä on toi sama 7c ja se on se nostettu hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11,90/kWh näyttää olevan. En tiedä, millainen sopimus on, koska en ole ollut itse päättämässä.
Täällä ilmeisesti kuvitellaan, että kaikki tekevät/kilpailuttavat sähkösopimuksensa itse. Näinhän se ei ole.
Asun vuokralla, vuokranantaja yksityinen. Sähkösopimuksesta päätetään taloyhtiön hallituksen kokouksessa osakkeenomistajien kesken, muistaakseni asiasta päätetään aina kerran vuodessa. Minulla ei ole siis mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen päätökseen. Minä maksan vain sähkönkulutuksesta.
Piruuttani yläpeukutin.
Seinäjoen sähkö 6,8 senttiä, yhtiö kyllä ilmoitti et alkuvuodesta nousee
4 senttiä / kWhja vielä vuoden voimassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piruuttani yläpeukutin.
:D:D. Kiitos.
Äsken maksoin 70 euroa kolmelta kuukaudelta.
Fortum xs 8 euroa sis. 80kw sähköä. Ylimenevä sähkö maksaa 7.3c kw. Toistaiseksi voimassa oleva. Sähköä mulla menee noin 8-9000 kw vuodessa
Koti 10,95 Helen korotti keväällä, en tiedä mikä oli aiempi hinta=toistaiseksi voimassa oleva.
Mökillä Lumme , joulukuun alusta 13,95 edellinen 4. 95 2 v määräaikainen.
Alkaa sähkö olemaan yhtä kallista kuin siirto, tähän asti lähes ilmaista siihen verrattuna.
4,74 cnt/kWh maaliskuun 2023 loppuun, sen jälkeen kahden vuoden sopimus hintaan 5,59 cnt/kWh.
Kannatti pysähtyä feissarin kohdalla!
Vierailija kirjoitti:
Jätin määräaikaisen uusimatta toukokuussa. Hinta nyt 8,9 senttiä. Eka korotus tulee syyskuussa, hinta nousee 12,49 senttiin. Edellinen korotus on ilmeisesti ollut helmikuussa.
Halpaa sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala peukuta , olen utelias , en ole koskaan kuullut ko.järjestelystä.
Kyseessä joku pieni rivari ? Miten maksu jyvitetään, omat mittarit kuitenkin ?
Ja joo menee ohi aiheen, mut sen verran erikoinen tapaus.
Kiinteistöjen arvo romahtaa.
Pitää olla 2000 luvun kiinteistö, että kulutus on siedettävä näillä hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Koti 10,95 Helen korotti keväällä, en tiedä mikä oli aiempi hinta=toistaiseksi voimassa oleva.
Mökillä Lumme , joulukuun alusta 13,95 edellinen 4. 95 2 v määräaikainen.
Alkaa sähkö olemaan yhtä kallista kuin siirto, tähän asti lähes ilmaista siihen verrattuna.
Meillä mökki Lumme 11,70 syyskuun alusta. Kahden vuoden sopimus.
Otan lähes kaiken sähkön ohi mittarin eli lasku muutaman kympin kuukaudessa.