Minulla on vielä 1,5 v voimassa sähkösopimus 7 snt/kwh
Kommentit (26)
"Onko tullut luettua sopimuksen pikkupräntti. Voivat tietysti sanoa sopimuksen irti"
Man tvivlar på att du som skriver sådant inte har ett bundet kontrakt. Hos oss har elbolagen i mån av möjlighet sagt upp kontrakten för företag men då det är frågan om konsumenter så går det inte.
Det enda sättet är att sätta bolaget i konkurs och då ägaren är ett statsbolag inom EU, kommer detta knappast att ske. Kontrakten som ännu är ikraft är för få och den negativa publiciteten för stor.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on syyskuuhun 2023 asti voimassa oleva sopimus 4,99snt/kWh. Kyllä kelpaa saunoa sähkösaunassa koko talven!
Oli minullakin, kunnes firma päätti ajaa toimminnot alas liian alhaisen myyntihinnan vuoksi. Eli onnea vaan, ettei firma häviö alta.
Minulla vielä vuoden voimassa 6snt/kWh, jolla ei ole mitään väliä kun siirtomaksut on lähes tuplat sähkönhinnasta/kk. Siirtoyhtiötä ei voi kilpailuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on syyskuuhun 2023 asti voimassa oleva sopimus 4,99snt/kWh. Kyllä kelpaa saunoa sähkösaunassa koko talven!
Mulla oli sama, mutta muutto pilasi tuon hienon tarjouksen. :-(
Mullapa OLI maaliskuuhun 2023 asti voimassa oleva sopimus 4,99snt/kWh. Eipä ole enää, kun myyjä sano sen irti kolmen kuukauden varoitusajalla ja se päättyy nyt jo marraskuussa. Kannattaa nyt kaivaa se oma sopimus ja lukea ne ehdot.
Onko tullut luettua sopimuksen pikkupräntti. Voivat tietysti sanoa sopimuksen irti. Ei ole uniperin sopimus.