Minulla on vielä 1,5 v voimassa sähkösopimus 7 snt/kwh
Kommentit (26)
Mullapa on syyskuuhun 2023 asti voimassa oleva sopimus 4,99snt/kWh. Kyllä kelpaa saunoa sähkösaunassa koko talven!
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on syyskuuhun 2023 asti voimassa oleva sopimus 4,99snt/kWh. Kyllä kelpaa saunoa sähkösaunassa koko talven!
Mulla on laskutusmaksu 0 e kk.
Ap
Ihmettelen mistä olet saanut noin kalliin sopimuksen, omani on saman verran voimassa ja 4,75 snt kWh. Ei perusmaksua.
Joo, 5,5snt ja voimassa 2025 asti. Omakotitalo, ei sähkölämmitys.
Enpä ole. Minulla on pörssisähkö 0,38c/kWh
Kypsiä aikuisia palstalla.
Sanokaas nyt vielä, että lällällällällieru, sulta pääsi pieru.
Vierailija kirjoitti:
Kivat teille.
Kiitos!
5,38c/kwh ja 0€ perusmaksu 12/2023 asti
Mulla myös, alle seitsemän senttiä kWh.
Kannatti tehdä sopimus kun tarjottiin ajoissa.
Betalar i snitt under 10 c/kWh med överföring och skatter. Detta räcker till 08/2023, ifall att säljaren finns kvar. Då det är frågan om ett främmande lands statsbolag så ser det bra ut.
Vierailija kirjoitti:
Kypsiä aikuisia palstalla.
Sanokaas nyt vielä, että lällällällällieru, sulta pääsi pieru.
Mä pieraisin itse.
Fiksumpi ymmärtäisi, että se sähköyhtiö menee konkurssiin, ja joudut pikana ottamaan minkä tahansa sopimuksen.
Kiva sinulle. Sitten toivot, että kyseinen firma ei mene nyt konkkaan, kuten Lumolle kävi.
Vierailija kirjoitti:
Fiksumpi ymmärtäisi, että se sähköyhtiö menee konkurssiin, ja joudut pikana ottamaan minkä tahansa sopimuksen.
Helenin konkurssia odotellessa :D
Kannattaa myydä sähköä naapurillekin vaikka 50% katteella hehe.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa Fortum nurin menee. Miksi muuten pitäisi ottaa mikä tahansa sopimus jos oma päättyisi? Ihan normaalisi sähköyhtiöt antavat tarjouksia ja ottavat asiakkaita vastaan. Huvittavaa tuollainen puhe.
Sähkön hinta on nyt 1,3c/kWh. Olisiko kannattanut tehdä edullisempi sopimus?
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta on nyt 1,3c/kWh. Olisiko kannattanut tehdä edullisempi sopimus?
Juu, pörssisähkön ihan just nyt. Paljonko luulet sen maksavan talvella? Olisiko kannattanut tehdä edullisempi sopimus?
5/5