Mieheni tekee speedoissa tiktok-videoita!
Ikää 55+ ja daddyvartalo. Onko mahkuja Onlyfansissa, tiktokissa seuraajia paljon!
Kommentit (10)
ei naiset maksa, mehet näyttää pippeliä ilmasin
Joo mahdoton tässä on mitään arvioida näkemättä.
Vaikea sanoa kun ei näe. Enkä usko ellen näe. Mutta veikkaan ettei komiikka kauhean hyvin ko foorumilla myy.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mitäs näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun ei näe. Enkä usko ellen näe. Mutta veikkaan ettei komiikka kauhean hyvin ko foorumilla myy.
Miten niin komiikka? Suurin osa suomalaisista 55-vuotiaista miehistä on nallekarhuvartaloisia, ja hyvin näyttää seksi vaimojen kanssa toimivan? En minä usko, että siellä sängyssä mitään pellehermannitouhuja harrastetaan? Miksi sen pitäisi muualla olla erinäköistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mitäs näyttävät.
mä ainakin tykkään kun naiset vetää multa housut alas
Vierailija kirjoitti:
Ei kai AP mitään naisista maininnutkaan.
Sellaiset bear tyypit on joidenkin miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin komiikka? Suurin osa suomalaisista 55-vuotiaista miehistä on nallekarhuvartaloisia, ja hyvin näyttää seksi vaimojen kanssa toimivan? En minä usko, että siellä sängyssä mitään pellehermannitouhuja harrastetaan? Miksi sen pitäisi muualla olla erinäköistä?
Tämä. Ihan tavallisia miehiä minä ainakin haluan nähdä. Pedarivibat tulisi näin viisikymppisenä tätinä jos jotain kolmekymppisiä lihaksikkaita pikkupoikia tihrustaisin. Enhän minä oikeastikaan sellaisen kanssa haluaisia touhuilla - eikä sellainen minun! Realismia!
Linkkiä?
🇺🇦🇮🇱