Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengenvaarallisesti lihava- ohjelma, mitä asioita ihmettelette sarjassa?

Vierailija
03.08.2022 |

Itse ihmettelen Dr. Nowin kärsivällisyytä ja tyyneyttä selittää samat asiat tuhanteen kertaan. Jämäkästi, mutta rauhallisesti. Minulla varmasti katkeaisi pinna kun sama 260- kilpinen ihminen selittää että syö päivässä vaan tyyliin kaksi porkkanaa ja silti paino nousee kuussa 10-15kg.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Steve Assanti... Suomessa näytettävästä jaksosta oli poistettu kohtaus kun oli lyönyt ja repinyt sairaanhoitajaa hiuksista, kun tämä ei voinut (tietenkään ilman lääkärin määräystä) antaa enempää kipulääkkeitä.

Se tyyppi oli kylä joku narsisti tai psykopaatti. Onkohan vielä elossa?

On elossa, tämän ohjelman reddit sivulla on välillä päivityksiä Stevenistä ja sillä on tullut paino takaisin, sekoilee videoillaan (taitaa olla instagramissa? ja tiktokissa, youtubesta en ole varma) ja taitaa hällä olla vain yksi hammas suussa enää. Niin ja hiuksiakaan ei taas vaihteeksi taida olla, ihan kuin olisi kiskonut niitä irti, kuten teki silloin ohjelman kuvauksissakin.

Se tyyppi osaa sitten sotkea asiansa! Sai vaimon ,kauniin ja hoikan vielä mutta ei,piti jatkaa mässäilyä ja sekoilua.

Sillä on taitoa tuohon, toisaalta ei mikään iso ihme kun koko perhe on aika... epämääräistä, mutta Stevenin kohdalla se näkyy tosi voimakkaasti.

Vierailija
102/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata uskoa kaikkea mitä jenkeistä kuulee. :) Kyllä sielläkin on sosiaaliturva, lisäksi monen puoliso toimii omaishoitajana ja saa siitä ihan ok korvauksen (parempi kuin täällä Suomessa). Terveellinen ruoka EI ole niin kallista kuin mitä aina sanotaan, pikaruoka on kyllä halpaa. Liha on edullista myös. 

Jenkeissä on korkeampi elintaso kuin monella täällä Suomessa, siksi köyhilläkin on omakotitalo (edes vuokralla), autot jne. Terveyspalveluita saa kyllä tulotonkin, mutta ne ovat karsitut ja joskus pitää matkustaa pitkällekin saadakseen niitä. Samoin hammaslääkärissä vakuutus voi kattaa tasan sen hampaanpoiston, juurihoito tms. ei tule kuuloonkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, ettei näitä potilaita ohjata heti psykiatriseen hoitoon, setvimään traumojaan, ennen kuin alkavat laihduttaa. Lähes kaikillahan noilla on traumoja, joiden takia ovat alunperin päästäneet itsensä tuohon kuntoon.

Niin, läskeys on mt-ongelma, kuten mm. anoreksia, bulimia ja ortoreksiakin. Edelleen yllättävän moni ajattelee sen vain fyysisenä ongelmana.

Sit muistettava, et 5 kg ylipainoa ei ole vielä läskiyttä. 

Vierailija
104/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä siitä amerikkalaisten sukurakkaudesta. Ihmetellyt olen, kun hengenvaarassa oleva lähiomainen yrittää laihduttaa, kukaan muusta perheestä, useimmiten hirmuisen lihavia hekin, ei asetu tukemaan laihduttajaa. vetävät vaan siinä samalla sohvalla kaikkea mättöä, mistä tämä dieettiäinen on joutunut luopumaan.

Vierailija
105/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, että miten pääsee edes tuollaiseen kuntoon. Itselläni herääminen tapahtui 90 kg:n painon lähestyessä (173cm) ja nyt paino pyörii 85 kg:n tienoilla, koska elämäntapamuutos tapahtuu hitaasti. Mutta ainakin olen havahtunut ja mielestäni tuo 90 kg alkoi olla jo melkoisen tukalaa.

Vierailija
106/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että koko perhettä ei passiteta terapiaan, tommonen vaatii ihan koko porukan mukaan muutokseen ja ymmärtämään mistä on kyse.

Sitä, miten käsittämättömät ruokailutottumukset voi olla koko perheellä. Ihan sairaan isoja annoksia mätetään lapsillekin, ruoka on täysin ravintoköyhää hiilari ja rasvamättöä, kaikki pitkälle prosessoitua, jengi syö sohvalla telkkarin ääressä.

Vierailija
107/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sukulaiset, lapset ja ystävät pesevät jopa niiden perseet sängyssä. Jotkut myös pissaa ja kakkaa alustoille ei ilmeisesti ole niin suuria vaippoja? ja silti läheiset kantavat lisää ruokaa. Jättäisivät sinne sänkyyn huutamaan ja sanois vaan että hae ite.

Se kuinka hirveiden tavarakasojen ympärillä ne elävät. Ja karmeissa röttelöissä jossa on suunnilleen jätesäkit ikkunoissa. Tässäkin näkyi kyllä myös osavaltioiden välillä eroa, esim ne pari nykissä asunutta tummaihoista miestä oli hienoissa kämpissä ja hyvin puettu vaikka oli työkyvyttömiä. Sitten siellä jossain etelämmässä tai maaseudulla asuvat kauheissa parakeissa parhaillaan koko suku.

Se että lähes kaikilla on koiria, kuseeko ne pitkin lattioita, tuskin niitä lenkitetään, osassa varmasti päästetään vaan ovesta ulos.

Se miten vahva itsekielto niillä suurimmalla osalla on päällä. Eivät muka syö mitään ja silti paino nousee, ja jankuttavat vain kuinka ovat edistyneet vaikka paino nousee. Ja eivät muka ymmärrä miten on näin käynyt. Miksi suuttuvat lääkärille joka auttaa.

Eniten onnistumisia on ollut varmasti niillä kenellä myös läheiset tekevät muutoksia tai ainakin tukevat sitä.

sarjan tummaihoiset naiset eivät kestä loppuun asti sitä neuvomista ja painon seurantaa. Korkeintaan leikkaukseen asti ja sen jälkeen on niin asenteellisia että minuahan ei määräillä minä edistyn ja teen omalla tavallani kun tohtori ei ymmärrä että edistyn vaikka paino nousee

Vierailija
108/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku menehtyy, Dr. Now toteaa vaan vakavalla naamalla ottavansa osaa. Ei mitään palaa kurkussa, kyyneleet nouse silmiin ym. Luulisi että pitkään hoitanutta potilasta kohtaan nousisi jonkinlainen kiintymys.

Lääkärit eivät voi osoittaa yleensä tunteitaan.

(minulla on omakohtaista kokemusta, kun lapseni kuoli, kaikki kohtaamani sairaalan henkilökunta oli kohteliasta, pidättäytyvää, vakavalla naamalla, mutta kukaan ei itkenyt - minun nähteni. Jälkikäteen olen kuullut, että osaston ylilääkäriä myöden olivat puineet (ystävällisessä merkityksessä, siis pohtineet, selvittäneet, käyneet läpi uusia tutkimuksia maailmata jne) tätä lapseni kuolemaa useita vuosia ja surreet sitä siellä työyhteisössä keskenään, poissa muiden silmistä)

Vierailija
109/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tapaukset ,että miehet eivät halua naistensa laihtuvan ..pelkäävät näiden jättävän heidät sitten.

- Mies on usein kuin tillinvarsi vaimonsa vierellä.

-Asunnot on hökkeleitä ,likaisia, siivottomia .Mutta autot on hienoja .

-Huonot hampaat.

Vierailija
110/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nuo repii rahat että pystyvät syömään itsensä noin isoiksi.

Yksikään noista ei ole koulutettu tai älykäs. Joten mistä rahat?

Epäterveellinen ruoka on yleensä sitä halvinta, ja ei noilla rahaa taida paljon muuhun mennä. Ei voi käydä missään, kun ei pääse edes talosta ulos, ei mene rahaa vaatteisiin kun mikään kaupan vaate ei mene päälle.

Vierailija
111/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua mietityttää että miten vähän tai ei ollenkaan ne tietää ja tajuaa, että mitä ne syö. Kun Now sanoo että no carbs, niin nämä on ihan pokkana että okey. Ja seuraavassa hetkessä syödään pullaa(leipää), pizzaa, leivitettyjä kanankoipia jne jne.

Että onko ne ohjeetkaan mitkä ne saa, kunnolliset ja perusteelliset.? Vai eikö ne osaa lukea kunnolla?

Onko niitä pikaruokapaikkoja siis ihan joka paikassa? Eikä tavallisia ruokakauppoja missään?

Kävin netissä lukemassa joku wendys ja applebeen ruokalistaa: eipä ollut mulle ainakaan paljonkaan/mitään mitä haluaisin syödä.

Lisäksi eivät osaa laskea kaloreita eivätkä punnita annoksiaan. Kun Dr Now määrää 1200 kcal dietille, se tarkoittaa koko vuorokauden kaikkia syömisiä ja juomisia eikä yhtä ateriaa. Olen itse laihduttanut 1200 kcal dieetillä ja näen kyllä noiden lautasilta, että siinä yhdessä ateriassa noilla on jo 1200 kcal tai ylikin.

Vierailija
112/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ihmeessä ne jotkut on fyysisesti saaneet raskauden alkuun kun tuleva äiti on ollut jo valmiiksi jotain 200kg, kun katsoo niitä kehoja niin ihmettelen että mistä välistä se on onnistunut. Ja miten pienen lapsen äiti voi olla käytännössä invalidi..

Vierailija
113/117 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että ne potilaita vastaanottavat hoitajat ovat kuin sitruunan nielleitä. Kai sillä palkalla tekee, mutta minulla lähtisi järki tuollaisessa työssä ainakin. Saati Dr. Nowin osassa.

"Vaaka on rikki, sinä valehtelet, syön vaan salaattia ja vähän kanaa"

Vierailija
114/117 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten voi olla hengenvaarallisesti kehopositiivinen.

Vierailija
115/117 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pönttö voi seota, että päästää itsensä tuohon kuntoon

Vierailija
116/117 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sanoo että muka pikaruoka halpaa. No ei ole. Olen tarkkana seurannut mitä ne maksaa ja aina lasku ollut 30-40 dollaria ja noita tilataan monta kertaa päivässä. Ihmettelen yhä mistä niillä rahaa riittää.

Vierailija
117/117 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sen erittäin ylipainoisen naisen nimeä, joka kiristi miestään seksillä, tyyliin "jos minä en saa hampurilaisia ja pizzaa, sinäkään et saa mitään" Ja se mies kusskasi naiselle niitä ämpärillisiä upporasvassa paistettuja kanoja, pizzoja, burgereita ja muita.