Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengenvaarallisesti lihava- ohjelma, mitä asioita ihmettelette sarjassa?

Vierailija
03.08.2022 |

Itse ihmettelen Dr. Nowin kärsivällisyytä ja tyyneyttä selittää samat asiat tuhanteen kertaan. Jämäkästi, mutta rauhallisesti. Minulla varmasti katkeaisi pinna kun sama 260- kilpinen ihminen selittää että syö päivässä vaan tyyliin kaksi porkkanaa ja silti paino nousee kuussa 10-15kg.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too large- sarjassa yks nainen pissasi seisaallaan lattialle sänkynsä vieressä. Ei kuulema yleensä pääse vessaan asti kokonsa takia ja se on yleistä noin lihavien keskuudessa.

Sitä vaan mietin kun noita tohtori Now:n potilaita kattelen.

Vierailija
82/117 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Too large- sarjassa yks nainen pissasi seisaallaan lattialle sänkynsä vieressä. Ei kuulema yleensä pääse vessaan asti kokonsa takia ja se on yleistä noin lihavien keskuudessa.

Sitä vaan mietin kun noita tohtori Now:n potilaita kattelen.

Näin tämän myös. Oli laittanut lattialle suojia ja ihan rutiinisti kusi siihen joka aamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää että miten vähän tai ei ollenkaan ne tietää ja tajuaa, että mitä ne syö. Kun Now sanoo että no carbs, niin nämä on ihan pokkana että okey. Ja seuraavassa hetkessä syödään pullaa(leipää), pizzaa, leivitettyjä kanankoipia jne jne.

Että onko ne ohjeetkaan mitkä ne saa, kunnolliset ja perusteelliset.? Vai eikö ne osaa lukea kunnolla?

Onko niitä pikaruokapaikkoja siis ihan joka paikassa? Eikä tavallisia ruokakauppoja missään?

Kävin netissä lukemassa joku wendys ja applebeen ruokalistaa: eipä ollut mulle ainakaan paljonkaan/mitään mitä haluaisin syödä.

Vierailija
84/117 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa jaksoissa käydään syömässä pikaruokapaikoissa mennen tullen tohtorille mennessä. Niissä harvoissa jaksoissa, joissa käytetään kulkuvälineenä lentokonetta tämä saattaa jäädä tekemättä.

Vierailija
85/117 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt eikö Usassa ole minkäänlaista kouluterveydenhoitoa. Ymmärrän ettei ehkä ihan vastaavaa mitä Suomessa, mutta yhdessäkin jaksossa 8-v oli painanut jo jotain 80kg niin luulisi JONKUN tahon puuttuvan asiaan.

Esimerkinluontoisesti itse laihduin (huom: en edes ollut mitenkään laihduttanut, satuin vain liikkumaan ko. kesänä paljon, pyöräilemässä/uimassa koko ajan kaverien kanssa +kasvoin vähän pituutta) yläasteella kesän aikana, ja olin kouluterkkarin tentattavana onko minulla syömishäiriö/anoreksia tmv.

+Tavallaan lapsen sairaalloinen lihominen on vanhempien laiminlyöntiä, 'pahoinpitelyksi' jopa voisi sanoa, ei sossua tmv. tahoakaan Usassa kiinnosta ns. ylilihavat lapset? Kun puhutaan esim. 8-v joka pyöreä kuin pallo ja painaa aikuisen miehen verran, 'pikku ylipainosta' ei ole kyse.

Vierailija
86/117 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pokkana luulevat et dr Nown tapaaminen, siis pelkkä tapaaminen, saa heidät laihtumaan. Jotenkin eivät ymmärrä ollenkaan että heidän pitää lopettaa se mässäily. Samoin kuvittelevat että se leikkaus on se juttu joka laihduttaa. Ihan kuin eivät ymmärtäisi että se syöminen pitää lopettaa.

Osa on selvästi heikkolahjaisia, ja huomaa että niille on laitettu sanat paperilla eteen että lue tosta ja ns kerro tarinasi.

Vierailija
87/117 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au Pairina nuo minipöydät ihmetyttävät myös. Vaikka perheessä oli ainoastaan yksi reilusti lihava (n.160cm/n.130kg) kaikki asettuivat puhelimessa/tablettiensa kanssa omiin nurkkiinsa, teinit huoneisiinsa. Keskustelu oli luokkaa "mmmm" Ja naama nautittuna ruutuun. Vauva istui hölmistyneenä sitt erissä/leikkimatolla/ syöttötuolissa ja yritti saada kontaktia ihmisiin. Minä olin se, joka näki vauvan ensimmäisen hymyn. Kun kerroin perheen äidille innoissani, sain huudot ja minut passitettiin toiseen perheeseen. Ei jäänyt kovin ruusuiset muistot paitsi perheen vauva oli aivan ihana.

Vierailija
88/117 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen sitä, mistä niillä riittää raha mässäilyyn, pääosa ruuasta on jotain kioskiruokaa, ja monesti kotiin tuotuna, se on paljon kalliimpaa kuin itse tehty ja kaupasta ostettu.

Toiseksi mä ihmettelen, miksi ne perheen jäsenet kantaa ruokaa selkä vääränä, mahdollistaen ylensyönin. Monesti ruuankantaja on itse normaalipainoinen tai laiha ja katsoo vieressä kun mässääjä ahmii ruuan nenän edessä. Tosin monissa perheissä kaikki ovat runsaasti ylipainoisia.

Lisäksi kun mun käsittääkseni amerikassa ei ole sosiaaliturva samaa luokkaa kuin suomessa, niin mistä niillä on rahaa niihin hoitoihin.  Mistä niillä on varaa autoihin ja taloihin, asunnonvaihtoihin jne, kun raha menee mammutin ruokintaan.

Ja miten niitä sairaalloisen ylipainoisia on siellä amerikassa niin paljon, siis enemmän kuin muualla maailmassa.

Muistelen joskus yhdessä jaksossa sanotun, että noin lihavan työkyvyttömyyskorvaus kattaa myös samassa taloudessa asuvat. Jos tämä henkilö laihtuu, loppuu tukikin ja kaikilta muiltakin toimeentulo. Sitä en tiedä, onko väite totta vai ei, mutta jos on, niin laihtumisesta on muille vain haittaa.

Vierailija
89/117 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko se yksi nainen kehitysvammainen tai jotain, ei ainakaan näkynyt päällepäin jos oli. Mutta kun se nainen (oliko joku n. 340-kiloinen muistaakseni) kertoi Nowille pelkäävänsä jos aterioita jää väliin, että hän saa jotain puutostiloja ja nääntyy nälkään. Now sanoi, että kun sinua katsoo niin olet syönyt neljän vuoden edestä, et kuole nälkään jos jätät aterioita väliin. Tämä nainen huusi ja raivosi, että hänkö ei nyt saa syödä neljään vuoteen, niinkö, en usko että minun pitää olla neljä vuotta syömättä, uskomatonta paskaa jne jne. Now jaksoi tuttuun tyyneen tapaansa selostaa uudelleen ja uudelleen, ettei tarkoittanut sitä :D

Vierailija
90/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen syönyt vaan salaattia"

"Vaaka on rikki"

"Mummo astui kerran varpaille kun olin 5-vuotias ja käsittelen traumaa syömällä"

"Asun paikassa jossa ei ole kauppoja joten joudun tilaamaan noutoruokaa"

Vierailija
91/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley T oli kauhea tapaus.

Vierailija
92/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Steve Assanti... Suomessa näytettävästä jaksosta oli poistettu kohtaus kun oli lyönyt ja repinyt sairaanhoitajaa hiuksista, kun tämä ei voinut (tietenkään ilman lääkärin määräystä) antaa enempää kipulääkkeitä.

Vierailija
93/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Steve Assanti... Suomessa näytettävästä jaksosta oli poistettu kohtaus kun oli lyönyt ja repinyt sairaanhoitajaa hiuksista, kun tämä ei voinut (tietenkään ilman lääkärin määräystä) antaa enempää kipulääkkeitä.

Se tyyppi oli kylä joku narsisti tai psykopaatti. Onkohan vielä elossa?

Vierailija
94/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten pieni söpö mies psykologi (?) Paradise on. Lisäksi se Lola tms. joka lässyttää potilaille ja jonka hiustyyli on joka jaksossa eri.

Se Lola on todellakin aika erikoinen psykologi :) Toki kaikkea keskustelua ei näytetä mutta pakko sanoa, että on niin ylitsevuotavan ymmärtäväinen, äänensävyä myöden, että itselläni ottaisi tuollainen hermoon.

Vierailija
95/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että jokainen  niistäki laihtuu oikealla dieetillä, mutta suomessa tekosyitä riittää eikä voi laihtua.

Vierailija
96/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen millä rahalla ne kustantaa tuon mässäilyn?

Vierailija
97/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On elossa, tämän ohjelman reddit sivulla on välillä päivityksiä Stevenistä ja sillä on tullut paino takaisin, sekoilee videoillaan (taitaa olla instagramissa? ja tiktokissa, youtubesta en ole varma) ja taitaa hällä olla vain yksi hammas suussa enää. Niin ja hiuksiakaan ei taas vaihteeksi taida olla, ihan kuin olisi kiskonut niitä irti, kuten teki silloin ohjelman kuvauksissakin.

Vierailija
98/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On elossa, tämän ohjelman reddit sivulla on välillä päivityksiä Stevenistä ja sillä on tullut paino takaisin, sekoilee videoillaan (taitaa olla instagramissa? ja tiktokissa, youtubesta en ole varma) ja taitaa hällä olla vain yksi hammas suussa enää. Niin ja hiuksiakaan ei taas vaihteeksi taida olla, ihan kuin olisi kiskonut niitä irti, kuten teki silloin ohjelman kuvauksissakin.

Se tyyppi osaa sitten sotkea asiansa! Sai vaimon ,kauniin ja hoikan vielä mutta ei,piti jatkaa mässäilyä ja sekoilua.

Vierailija
99/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla noilla taustalla aika monella hyväksikäyttöä,joten se terapia on tarpeen.Varmasti kaikki ei käy ihan täysillä valoilla.

Vierailija
100/117 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luulee ettå laihtuu sillä sekunnilla kun näkee Dr Nown. Ja sitten jatketaan pitsan mättämistä ja itketään,ettei ymmärretty annettuja ohjeita. Tohtorilla on kyllä pyhimyksen kärsivällisyys!

Ainoa kerta kun olen nähnyt räjähtävän oli Asantin veljesten kanssa. Tai siis toisen veljen.