Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö peseytymään 5 min suihkussa?

Vierailija
03.08.2022 |

Otin aikaa. Vaikka olisin kuinka nopea, en pitäisi suihkua päällä kun saippuoin, niin shampoon ja sen jälkeen hoitoaineen huuhtominen pitkistä hiuksista ei onnistu 5 minuutissa.

Kommentit (1338)

Vierailija
21/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää vartti pitkien hiusten takia, mieheni selviää viidessä minuutissa. Mutta entäs kun mies tykkää kuumista suihkuista? Olen monesti polttanut itseni kun hänen jälkeensä menen, itse pidän veden lämpöä siinä 37 paikkeilla missä se hanan stoppari on. Kumpi meistä se pahis nyt on?

Vierailija
22/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin kerran että teinin suihkut maksavat 1500-2000 e vuosi. Oli joka pv 30 min suihkussa😎

Itseltä meni vuodessa 400 e. Käy pikaisesti ja suljen hanan kun saippuoin itseni yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu kun käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta. En tajua yli 15min suihkussa lotraajia.

En myöskään niitä joilla pitää olla valot päällä kaikissa huoneissa vaikka ihmisiä olisi vain yhdessä.

Vierailija
24/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Pitkät hiukset on minullakin.

Vierailija
25/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä suihkussa voi saada yli 3 min kulumaan, vaikka mitä tekisi? Itsellä menee max. sen verran, ja siitäkään ajasta ei vesi valu kuin korkeintaan 2 min. Jos hieron sampoota päähän tai tiskaan muniani, ei veden tarvitse suihkuta. Ja oli hiukset kuinka pitkät tahansa, niin ei niitä minuuttitolkulla tarvitse hinkata. Itsellä melkein olkapäihin asti tukka. Karvojen ajelu ei ole peseytymistä, joten sitä ei lasketa.

Vierailija
26/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset, kainalot, pallit+terska, perän saippuointi ja huuhtelu n.3min.

Vierailija
27/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Pyysin miestäni ottamaan aikaa tänä aamuna ja 1 min. meni.

Vierailija
28/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen saa asiallisesti hiuksensa pestä, ei nyt naurettaviksi aleta:).

Itsellä menee ehkä joku 7-10 min ja kolmesti viikossa, muina päivinä vadissa pesut.

Kesällä ehkä pikasuihkuja lisäksi.

Kohtuus kaikessa.

Vierailija
29/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Kampaajan mukaan vielä sellainen hiuslaatu, joka imee vettä eli hiuksia saa suihkuttaa tovin ennen kuin shampoon pystyy levittämään. Ei tule mitään jostain 5 min suihkusta, jos hiukset pesee.

Kiesus näitä selityksiä.

Jos hiuslaatu on tuollainen uniikkitapaus, niin täytä ensin ämpäri vedellä, työnnä pääsi (hiuksineen) sinne niin aivan varmasti hiukset kastuu. Huom. päätä EI saa pitää ämpärissä yli minuuttia...

Vierailija
30/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn. Minulla on pitkät ja paksut hiukset. 

Tämä on ihan puhtaasti asennekysymys. 

Niin tietenkin on, mutta moni ei ole vaan halukas luopumaan mistään kivasta ja vetoaa kaikkeen epätoivoiseen.

Minä lotrasin ennen, mutta nykyään kyllä pesaisen 5 minuutissa itseni helposti, vaikka pesen hiukset ja käytän hoitoainetta. Ensin hiusten kastelu, shampoo, huuhtelu, hoitoaine vaikuttamaan ja sillä aikaa vartalon pesu.

Jos käytän joskus hiusnaamiota, niin silloin pesen hiukset ensin lavuaarissa ja menen suihkuun vasta kun on huuhtelun aika,

Tällä tavalla säästää vettä ja sähköä aika paljonkin. Nuorillekin olen opettanut laittamaan munakellon soimaan 5 min jälkeen. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

Vierailija
31/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, hiukset on paksut pitkät kiharat. Vesi ei luonnollisesti ole valumassa sillä välin kun shampoo vaahdotetaan tai hoitoaine vaikuttaa. Shampoota en laita latvoihin, ja hoitoainetta en missään nimessä huuhdo nitisevän puhtaaksi. Kampaajan hyvä vinkki aikanaan oli huuhtoa hoitsikka vaan "sopivasti" sillä tämän jälkeenkin saa vielä lisätä jätettävää. Silkkisellä hiuksella toki olisi varmaan eri tilanne.

Vierailija
32/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kellolla aikaa. 3min on veden juoksutusaika. Suljin hanan shampoon levityksen ajaksi. Minulla on pitkä ja paksu tukka. En käytä hoitoainetta. Helposti onnistui.

Vierailija
33/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu menee jo massapsykoosin puolelle.

Vierailija
34/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikan hiominen oli hyvä kommentti! 8-vuotias lapseni voi seisoa minuutin tai pari suoraan suihkun alla ja hiuksista reilusti suurin osa on vielä sen jälkeen kuivia, siis ihan rutikuivia kun päällimmäinen kerros on toiminut sateenvarjona. Eli möyhiä pitää eikä vain huilutella maailman tappiin asti.

Vierailija
35/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisi, mutta miksi ihmeessä pitäisin kiirettä? Joku 30 aamulla ja 20 min illalla.

Kannattaa lukea välillä uutisia.

Jäähän tuossa vielä yli 23tuntia uutisten lukemiseen.

Kiitos tiedosta!

Vierailija
36/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisi, mutta miksi ihmeessä pitäisin kiirettä? Joku 30 aamulla ja 20 min illalla.

Kannattaa lukea välillä uutisia.

Jäähän tuossa vielä yli 23tuntia uutisten lukemiseen.

Sinä kysyit: miksi pitäisin kiirettä. Vastaus siihen selviää, jos luet uutisia. Jos sinulla on sellainen tilanne kuten esim. meillä, että vesi lämpiää puulla (tai teillä on esim. aurinkopaneeli käyttöveden lämmitykseen), asia on eri.

Vierailija
37/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen sekä huuhtelen pitkät kutrini hellästi pesuvadissa.

Suihku vie minuutin.

Vierailija
38/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kestää vartti pitkien hiusten takia, mieheni selviää viidessä minuutissa. Mutta entäs kun mies tykkää kuumista suihkuista? Olen monesti polttanut itseni kun hänen jälkeensä menen, itse pidän veden lämpöä siinä 37 paikkeilla missä se hanan stoppari on. Kumpi meistä se pahis nyt on?

Monesti olet polttanut itsesi? Huh huh sentään. Tää on taas näitä uskoo ken tahtoo tasoisia juttuja.

Vierailija
39/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen saa asiallisesti hiuksensa pestä, ei nyt naurettaviksi aleta:).

Itsellä menee ehkä joku 7-10 min ja kolmesti viikossa, muina päivinä vadissa pesut.

Kesällä ehkä pikasuihkuja lisäksi.

Kohtuus kaikessa.

Nimenomaan, kyllä sitä pesulla saa käydä! Tästä suihkussakäynnistä taisi nyt tulla tämän talven vessapaperi...

Vierailija
40/1338 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Kampaajan mukaan vielä sellainen hiuslaatu, joka imee vettä eli hiuksia saa suihkuttaa tovin ennen kuin shampoon pystyy levittämään. Ei tule mitään jostain 5 min suihkusta, jos hiukset pesee.

Kiesus näitä selityksiä.

Jos hiuslaatu on tuollainen uniikkitapaus, niin täytä ensin ämpäri vedellä, työnnä pääsi (hiuksineen) sinne niin aivan varmasti hiukset kastuu. Huom. päätä EI saa pitää ämpärissä yli minuuttia...

Huokoinen hius on kyllä hyvin yleinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän