Vaihdevuosivauva ei ole todellista
Luulin että olen vaihdevuosissa, ja nyt sitten raskaana. Ikää 53v omg.
Kommentit (30)
0/5
Yli 5-kymppiset eivät tule luomusti raskaaksi, sillä munasoluja ei vaan enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin sairasta. Kyllä tämä on jotenkin niin sairas maailma. Kaikenmaailman pride-pervoilut ja lisäksi alaikäiset ja eläkeläiset tekee vauvoja 🤢.
Sairas on maailma todellakin, paljon vähä-älyisiä. Tais ap luulla olevansa vaihdevuosissa, ei vauvakuumeessa. Eikä edes sanonut aikooko pitää.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Yli 5-kymppiset eivät tule luomusti raskaaksi, sillä munasoluja ei vaan enää ole.
Ei pidä paikkaansa. Hyvin harva kykenee tuossa iässä tulemaan luomusti raskaaksi, mutta jotkut harvat pystyvät. Melkein joka vuosi Suomessakin syntyy 1-2 lasta viisikymppiselle naiselle. Usein ovat näitä lahkolaisia, joilla on jo ennestään paljon lapsia. Nykyään tosiaan näissä vanhoissa synnyttäjissä on mukana myös näitä ulkomailla hedelmöityhoidettuja, kuten totesitkin.
Esimerkkinä: Oma sukulaisenikin tuli 80-luvulla raskaaksi 54-vuotiaana, taatusti ilman hedelmöityshoitoja. Raskaus ei tosin johtanut elävään lapseen. Kyllä näitä sattuu, kun harva tuossa iässä enää ehkäisee.
Voiko käydä niin, jos ei ole nuorempana tullut raskaaksi, että viisikymppisenä sitten tuleekin vahingossa? Ja tosiaan luulee raskautta vaihdevuosioireiksi.
25 viestiin vielä, että raskautuu uuden kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei pidä paikkaansa. Hyvin harva kykenee tuossa iässä tulemaan luomusti raskaaksi, mutta jotkut harvat pystyvät. Melkein joka vuosi Suomessakin syntyy 1-2 lasta viisikymppiselle naiselle. Usein ovat näitä lahkolaisia, joilla on jo ennestään paljon lapsia. Nykyään tosiaan näissä vanhoissa synnyttäjissä on mukana myös näitä ulkomailla hedelmöityhoidettuja, kuten totesitkin.
Esimerkkinä: Oma sukulaisenikin tuli 80-luvulla raskaaksi 54-vuotiaana, taatusti ilman hedelmöityshoitoja. Raskaus ei tosin johtanut elävään lapseen. Kyllä näitä sattuu, kun harva tuossa iässä enää ehkäisee.
Iät ja ajat on naiset tulleet raskaaksi luomuna yli 50v. Tosin muutamat, mutta osoittaa että se on mahdollista. Minäkin tiedän useita ja kaikki synnyttivät terveen lapsen.
Hirveää, otan osaa.
Vaikka olen ihan varma, että tämä on provo.
Parhaan ystäväni äiti oli 54 kun sai ystäväni (eli joskus käy niin) hän kärsi ja häpesi koko kouluikänsä vanhempiaan ja jäi hyvin nuorena orvoksi. Kauhea lapsuus oli, kun lapsi ja vanhemmat elivät ihan eri aikakausilla.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää, otan osaa.
Vaikka olen ihan varma, että tämä on provo.
Parhaan ystäväni äiti oli 54 kun sai ystäväni (eli joskus käy niin) hän kärsi ja häpesi koko kouluikänsä vanhempiaan ja jäi hyvin nuorena orvoksi. Kauhea lapsuus oli, kun lapsi ja vanhemmat elivät ihan eri aikakausilla.
Mun äiti sai mut kun oli 48, eikä mitään tällaisia ongelmia koskaan ollut. Toki joskus kouluun mennessä lievästi hävetti että äitini oli vanhempi kuin muiden, mutta ei sellainen kenenkään lapsuutta pilaa. Oikein hyvä lapsuus oli mulla ainakin.
Käypä ensin peruskoulu ja tule sitten yrittämään uudestaan.
Provo.