Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaikkialle sen koiran saa ottaa mukaan? Esimerkkejä

Vierailija
02.08.2022 |

Mun lapseton kaveri, jolle koira on tosi tärkeä toi sen mukanaan kysymättä meille ylioppilasjuhliin.
Ihan siis sisälle juhliin. Eikä ole edes yhtään rauhallinen koira. Aattelin mielessäni, että jos kaikki olisivat tulleet marsuineen ja kultakaloineen juhliin, niin oltais me oltu varsinainen seurakunta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä koirat on tervetulleita esim. koirapuistoihin

Vierailija
2/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkärille piikille ovat tervetulleita tai -menneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, seuraavaksi kirkkohäihin =)

Vierailija
4/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästykseen. Ei muuten mihinkään.

Vierailija
5/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mihin vaan.

Jos joku tulee aukomaan niin sanon että se on tukikoira ja alan puuskuttamaan ja sanon että paniikkikohtaus tulee.

Vierailija
6/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran voi ottaa mukaan kaikkialle sillä koira on perheenjäsen.

Vierailija
7/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko aloitus tää on samasta aiheesta tänään? Luovuitko kissastasi tässä välissä?

Vierailija
8/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, seuraavaksi kirkkohäihin =)

Miksei se kirkkoon saisi tulla?

Vierailija
9/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa maauimalaan jos kulkee sekunnissa sisätilojen läpi

Vierailija
10/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap mykkä? Ilmeisesti, olisit kirjoittanut lapulle, että nyt saattana ulos tuon piskisi kanssa ja ystävyys loppuu tähän. .

Vierailija
11/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri toi koiransa meille töihin meidän sosiaalisiin tiloihin ja jätti sen sinne päiviksi. Kun huomautin asiasta, niin kehotti minua menemään terapiaan. Viikon perästä otin yhteyttä ylemmälle taholle ja johan koira läksi. Siis ei mitään rotia.

Vierailija
12/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lyön kepillä selän poikki. Kerran olen lyönyt piskin selän, niin että se murtui, siihen jäi rakki. En arkaile tehdä toista kertaa jos tontilleni jonkun piski tulee. Että kun tuon huomioit niin hyvä tulee. Kadulla kävellessä minulla on aina mukana teleskooppipamppu, ei ole vielä tarvinnut käyttää.

Vierailija
13/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otan koirani mukaan minne menenkin. Se on minun perheeni.

Ja missä on sanottu, ettei koira pääsisi kirkkoon. Miettikää, mitä Jeesus sanoisi.

Vierailija
14/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lyön kepillä selän poikki. Kerran olen lyönyt piskin selän, niin että se murtui, siihen jäi rakki. En arkaile tehdä toista kertaa jos tontilleni jonkun piski tulee. Että kun tuon huomioit niin hyvä tulee. Kadulla kävellessä minulla on aina mukana teleskooppipamppu, ei ole vielä tarvinnut käyttää.

Psykopaatti jäänyt vaille hoitoa?

15/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toisi omaani ylioppilasjuhliin tms hienompaan tilaisuuteen. Jos käyn kaverilla kylässä, saatan tuoda jos saan luvan, monet kavereistani pitävät koirista ja koirani tykkää tavata ihmisiä. Nykyinen työpaikkani sallii myös koirat ja työkaverini pitävät koirista, joten otan sen välillä töihin. Otan siis koirani mukaan paikkoihin missä se on sallittua, tai sopivaa. Muuten koiran voi jättää kotiin joksikin aikaa, tai hankkia hoitajan. 

Vierailija
16/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti havaittu

Vierailija
17/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannille

Vierailija
18/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan irtipäässeen (sadatta kertaa päässeen) koiran lopetus oli kyseessä. Kaksi kertaa puri käteen, kolmatta en antanut, vaan iskin ensin. Lähinaapurien piski jota kaikki pelkäsivät. Jonkun oli tehtävä jotain. Poliisit olivat liian kaukana, kiittelivät minua, että hyvin teit.

Vierailija
19/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti havaittu

Niin on, sinut.

Ohis

Vierailija
20/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene hyvä ihminen hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi