Mihin kaikkialle sen koiran saa ottaa mukaan? Esimerkkejä
Mun lapseton kaveri, jolle koira on tosi tärkeä toi sen mukanaan kysymättä meille ylioppilasjuhliin.
Ihan siis sisälle juhliin. Eikä ole edes yhtään rauhallinen koira. Aattelin mielessäni, että jos kaikki olisivat tulleet marsuineen ja kultakaloineen juhliin, niin oltais me oltu varsinainen seurakunta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen työkaveri toi koiransa meille töihin meidän sosiaalisiin tiloihin ja jätti sen sinne päiviksi. Kun huomautin asiasta, niin kehotti minua menemään terapiaan. Viikon perästä otin yhteyttä ylemmälle taholle ja johan koira läksi. Siis ei mitään rotia.
No ei tuonut eikä kehottanut. Vielä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Minä lyön kepillä selän poikki. Kerran olen lyönyt piskin selän, niin että se murtui, siihen jäi rakki. En arkaile tehdä toista kertaa jos tontilleni jonkun piski tulee. Että kun tuon huomioit niin hyvä tulee. Kadulla kävellessä minulla on aina mukana teleskooppipamppu, ei ole vielä tarvinnut käyttää.
Tollaselta kaverilta irrottaisin pään ja laittaisin talikon nokkaan ja kun se olis sopivan kuiva tekisin nahasta jalkapallon jota lasten kanssa käytettäisi pihalla.
Ei uskottava tarina, sori. Jos olisit edes yrittänyt olla uskottava, olisit aloittanut tuolla. Mutta aloitit eläinten.appofantasialla ja jatkoit voimafantasialla siihen liittyen. Muita typeryyksiä en jaksa edes osoittaa.
-eri