Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaikkialle sen koiran saa ottaa mukaan? Esimerkkejä

Vierailija
02.08.2022 |

Mun lapseton kaveri, jolle koira on tosi tärkeä toi sen mukanaan kysymättä meille ylioppilasjuhliin.
Ihan siis sisälle juhliin. Eikä ole edes yhtään rauhallinen koira. Aattelin mielessäni, että jos kaikki olisivat tulleet marsuineen ja kultakaloineen juhliin, niin oltais me oltu varsinainen seurakunta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lyön kepillä selän poikki. Kerran olen lyönyt piskin selän, niin että se murtui, siihen jäi rakki. En arkaile tehdä toista kertaa jos tontilleni jonkun piski tulee. Että kun tuon huomioit niin hyvä tulee. Kadulla kävellessä minulla on aina mukana teleskooppipamppu, ei ole vielä tarvinnut käyttää.

Psykopaatti jäänyt vaille hoitoa?

Ei vaan irtipäässeen (sadatta kertaa päässeen) koiran lopetus oli kyseessä. Kaksi kertaa puri käteen, kolmatta en antanut, vaan iskin ensin. Lähinaapurien piski jota kaikki pelkäsivät. Jonkun oli tehtävä jotain. Poliisit olivat liian kaukana, kiittelivät minua, että hyvin teit.

Ei uskottava tarina, sori. Jos olisit edes yrittänyt olla uskottava, olisit aloittanut tuolla. Mutta aloitit eläinten.appofantasialla ja jatkoit voimafantasialla siihen liittyen. Muita typeryyksiä en jaksa edes osoittaa.

-eri

Vierailija
22/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen työkaveri toi koiransa meille töihin meidän sosiaalisiin tiloihin ja jätti sen sinne päiviksi. Kun huomautin asiasta, niin kehotti minua menemään terapiaan. Viikon perästä otin yhteyttä ylemmälle taholle ja johan koira läksi. Siis ei mitään rotia.

No ei tuonut eikä kehottanut. Vielä muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lyön kepillä selän poikki. Kerran olen lyönyt piskin selän, niin että se murtui, siihen jäi rakki. En arkaile tehdä toista kertaa jos tontilleni jonkun piski tulee. Että kun tuon huomioit niin hyvä tulee. Kadulla kävellessä minulla on aina mukana teleskooppipamppu, ei ole vielä tarvinnut käyttää.

Tollaselta kaverilta irrottaisin pään ja laittaisin talikon nokkaan ja kun se olis sopivan kuiva tekisin nahasta jalkapallon jota lasten kanssa käytettäisi pihalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme