Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ejakuloinnista.

Vierailija
23.10.2006 |

Onko muita joilta orgasmin hetkellä tai juuri ennen tulee PALJON tuota kyseistä nestettä? Mulla meni aikaa ennenkuin totuin tuohon, multa sitä nimittäin tulee kunnolla, niin paljon että vois luulla että pissat on tullu sänkyyn...

Nyt olen sit varautunut ottamalla esim. pyyhkeen. Miehestä se on mahtavan näköistä ja tuntuista, itsellä välillä aivan hämäävä olo... Pitää olla onnellinen, kaikillahan se ei tapahdu ollnekaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nestettä tulee rakastelun oikein kiihkeimmässä vaiheessa, jotenkin olen vaivaantunut kun tulee sellainen pissaamisen tarve, ja jos vessaan menee ei tule mitään..

ja kun oikein on kiihkossa, niin lorahtaa vain itsestään sellasita nestettä..

Onko muita joilta orgasmin hetkellä tai juuri ennen tulee PALJON tuota kyseistä nestettä? Mulla meni aikaa ennenkuin totuin tuohon, multa sitä nimittäin tulee kunnolla, niin paljon että vois luulla että pissat on tullu sänkyyn...

Nyt olen sit varautunut ottamalla esim. pyyhkeen. Miehestä se on mahtavan näköistä ja tuntuista, itsellä välillä aivan hämäävä olo... Pitää olla onnellinen, kaikillahan se ei tapahdu ollnekaan.

[/quote]

Vierailija
2/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa se on alkanut tuntua kiusalliselta, koska en oikein saa selvää miten hän suhtautuu asiaan. Koen, että hänestä se on jotenkin häiritsevää, ja se sotku hieman ärsyttää häntä. Ei ole suoraan sanonut, mutta näin aistin hänen käytöksestään.

Edellinen miesystäväni piti tätä ilmiötä jotenkin hienona, ja hänestä oli hienoa saada minut ejakuloimaan. Silloin itsestäni lakanoiden kastelu tuntui vain hassulta ja hihittelin asialle aina jälkeen päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole niin mahtavaa kun nainen ejakuloi oikein kunnolla esim miehen käsille kun annetaan käsihoitoa tai vielä parempi kun nainen istuu miehen naamalla ja laukeaa niin että nesteet ruiskuaa kasvoille ! kokeilkaa ihmeessä !

Vierailija
4/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikään ei ole niin mahtavaa kun nainen ejakuloi oikein kunnolla esim miehen käsille kun annetaan käsihoitoa tai vielä parempi kun nainen istuu miehen naamalla ja laukeaa niin että nesteet ruiskuaa kasvoille ! kokeilkaa ihmeessä !

Mitenkähän moni lie hukkunut tällä tavalla? Nainen kihnuttaa päällä ja valuu nesteitään oikein huolella. Kuuntelee kun mies kurlaa ja jodlaa alla, pakaroiden kynsiminenkin tuntuu sillä hetkellä hyvälle. Todellisuudessa ukko korisee jo henkitoreissaan.

Vierailija
5/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä ennen ajatellut ejakuloinnin yht. synnytyksiin mut kun mietin niin synnytysten jälkeen minäkin alon ejakuloida.

Vierailija
6/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja by the way, en ikinä ole saanut orgasmia yhdynnässä ja silti ejakuloin. Ihan niinkuin joku jo sanoinkin että yhdynnän kiihkeimässä vaiheessa. En ejakuloi joka kerta mutta kuitenkin. Ja tosiaan niin että lakanat menee vaihtoon.

Vierailija
7/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sano etten itse edes tiennyt tälläistä tapahtuvan ennenkuin itse aloin ejakuloida, sit otin selvää asiasta kun luulin pissaavani....? Kyllä joo, olen aika tietämätön...

Vierailija
8/10 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ejakuloin, mutta mulla ei tule kuin vähän nestettä, sen verran että sen tietää, ei onneksi kastu joka paikka

Vierailija
9/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole niin niin että mitä kiihottuneempi on sitä enenmmän sitä tulee... Minä olen ainakin onnellinen kun tulee ja kunnolla...

Vierailija
10/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pano on kestänyt kauan ja ollut poikkeuksellisen ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä