Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stellan rättien takia useasti bannattu vastaa kysymyksiin.

Vierailija
23.10.2006 |

olen siis se sama jankkaaja (Valvoja-Stellan mielestä) joka aina välillä pariksi viikoksi poistuu kun bannataan pihalle :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole muuta elämää? Miten jaksat?

Vierailija
2/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen rätti-ketjuun, että Stella ei missään nimessä osta rättejään Sotkasta. Sitten kun keskustelin aivan asiallisesti muista asioista, niin bannaus tuli. Olen siis kamala häirikkö, putkaan joutaa hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monesti käyn täällä aamulla kun lapsi nukkuu ärsyttämässä muita ihmisiä. sitten tulee itsellekin hyvä olo kun saa purkaa paineet heti aamusta.

ap

Vierailija
4/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii myös palstan valvojana. Kuinkahan vain noita valvojia valvotaan, sillä usein täällä pyörii todella rumasanaisia viestiketjuja. Mitä vikaa on tiskiräteistä keskustelussa?

Vierailija
5/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista keskustelun " valvontaa" .

Vierailija
6/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa.

Elämäsi voisi olla onnellisempaa jos etsisit sitä hyvää oloa ihan muista jutuista, vaikka tekemällä muita iloiseksi.

Vierailija
7/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten voisiko ap vastata? Minuakaan ei Stella kiinnosta, mutta tämän ap:n ajatuksenjuoksu kyllä.

Vierailija
8/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa kaikessa rauhassa haukkua ihmisiä heidän oikeilla nimillään, mutta leikkimielinen tiskirättikeskustelu johtaa bannaukseen. Itse kun en edes tiedä mikä tiskirätti on, käytän tiskiharjaa :)

Vierailija
9/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähinnä olen kiinnostunut tämän palstan sensuurista ja valvojien valinnasta.

ap

Vierailija
10/10 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan lähinnä olen kiinnostunut tämän palstan sensuurista ja valvojien valinnasta.

ap

tapaus, jossa kaksi lasta hukkui joulunaikaan jokeen, kirjoittelu meni todella törkeäksi. Ja siinäkin tapauksessa perhe oli tunnistettavissa. Ketjussa tuli niinkin törkeitä mielipiteitä esille, että " ihan oikein sille perheelle, jos ei lapsiaan osaa hoitaa" yms. Ja niihin kirjoitteluihin ei varmaankaan kukaan valvoja ottanut lainkaan kantaa, surullista!

Lopetin kyseisen keskustelun seuraamisen, kun teki todella pahaa lukea ihmisten törkeitä kirjoituksia.