Oletteko kohdanneet aidosti pahaa ihmistä?
Kommentit (24)
Jokaisessa meissä on niin hyviä, kuin huonoja ominaisuuksia ja puolia. Ja jokainen pystyy niin pahaan, kuin hyvään. Lapsuudella, vanhempien aidolla välittämisellä ja lasta tukemisella, turvallisuuden tunteen luomisella, sekä olosuhteilla on paljon merkitystä ja vaikutusta siihen, millainen lapsesta tulee, kehittyy ja tulee. Kasvuympäristöllä ja todellisella yhteisöllisyydellä on suuri vaikutus ja merkitys jokaisen psyykelle, terveydelle, hyvinvoinnille, tunne-elämälle ja jopa yhteiskuntaan integroitumiselle.
Kukaan meistä ei ole yksistään täysin ja kokonaan hyvä, eikä paha. Kaikki sanat ja teot ovat viime kädessä valintoja. Niin omia, kuin myös muiden toiminnan aikaansaamina, tai tukematta ilman jättämisen seurauksena syntyviä.
Kaikissa ihmisissä on molemmat puolet joten olen.
Olen .aittoi minulle ruokaa ja nukahdin, minkä jälkeen hän 10 tuntia kaivoi kotiani ja varasti melkeen kaiken arvokkaan. Ruotsin poiisi ei tee mitään, vaikka on nimi ja muut tiedossa. Ei ole aikaa eikä todisteita. Tämä sama ihminen on ollut useammankin kerran oikeudessa kavalluksista.
Kyllä. Iiris Suomela on juuri tällainen.