Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder Gold, maksoin siitä ja tuli ahdistus

Vierailija
02.08.2022 |

Maksoin Tinder Goldista, koska sain sen 50% halvemmalla.
Minusta tykänneet miehet on 99% ylipainoisia ja ikäistään vanhemman oloisia, vaikka ovat muka samaa ikäluokkaa.
Tuli harmitus. Ei tee mieli enää käyttää sitä.
Anteeksi, ettäolen näin pinnallinen ääliö.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli maksullinen versio ja valitsin vain minusta tykänneistä. Mulla oli tuoreet rehelliset kuvat itsestä. Selkeä kasvokuva ilman meikkiä tai filttereitä ja kokovartalokuva normivaatteissa. Tekstissä kerroin tärkeimmät faktat itsestäni ja mitä olen hakemassa. Tykkäyksiä tuli parissa päivässä muutama sata, mutta suurin osa oli etäisyysrajani ulkopuolella. Valitsin heistä aina pari kerrallaan, katsoin lähteekö juttu kulkemaan. Nykyinen mieheni oli ehkä kymmenes mätsini ja keskustelu synkkasi heti

Vierailija
102/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen. Mulla on 6500 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä ja joukkoon mahtuu myös erittäin paljon komeita ja koulutettuja miehiä.

N41

Mihin nämä tykkäykset ovat johtaneet? Jos pelkästään tykkäyksiä hakee niin onneksi olkoon!

Itsellä matcheihin ja mykkiin miehiin. Jos ulkomailla olisi puheliaampia ja edes minimaalista vaivaa näkeviä miehiä?

N37

Sama täällä. Muutamia vuosia sitten tuli vielä edes jotain keskustelua,nykyyään ei mitään.

Voi myös olla että kesäaika on huono..

Miehet kesällä avovaimon kanssa? Syksyllä paluu?

Itse haluan ajatella että ne nuorekkaat ja seikkailunhaluiset nomadit joita itse etsin on lomilla kaukana täältä, tekemässä kivoja muistoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri olin tekemässä aiheesta aloitusta, että onko ihan turha 37v naisena ostaa tuota.

Hyväähän siinä on se passi-ominaisuus, mutta onko kukaan löytänyt sen avulla ulkomailta suhdetta?

Suomalaisista miehistä vain pieni osa on nuorekkaita ja kivan näköisiä 40v ja ne hakee itseään 10v nuorempia naisia. Tai on poly, tai vapaassa suhteessa tai seksin haussa.

Ei huvittaisi maksaa siitä ilosta että näkee ne ei-toivotut lähestyjät ja seassa muutamat kivat jotka ei matchin jälkeen ota kuitenkaan yhteyttä.

Sama kokemus! Olen hoikka, nätti ja lapseton. Vastaavia fiksuja (= käytöstavat!) vapaita miehiä ei pahemmin tullut tinderissä vastaan. Ainakin täällä pk-seudulla tykkäyksiä tuli polyiltä yms ja ulkkiksilta. N40

Mistäkähän olet vetänyt johtopäätöksen, että olet fiksu? Ei ainakaan tästä tekstistä saa sitä kuvaa. Vaan ihan normaali vähäälyinen nainen joka pitää itseää saalina.

Vierailija
104/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen. Mulla on 6500 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä ja joukkoon mahtuu myös erittäin paljon komeita ja koulutettuja miehiä.

N41

Sinulla on myös kuvat jotka esittelevät alttiuttasi, helppouttasi ja halpuuttasi.

Olet se varma nakki, joka lähtee halvalla. Jota käytetään kerta tai kaksi, jos hyvin käy.

- Mies nai vaikka kaskelottia jos se antaa helposti.

Vanha viidakon sanonta

Vierailija
105/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli maksullinen versio ja valitsin vain minusta tykänneistä. Mulla oli tuoreet rehelliset kuvat itsestä. Selkeä kasvokuva ilman meikkiä tai filttereitä ja kokovartalokuva normivaatteissa. Tekstissä kerroin tärkeimmät faktat itsestäni ja mitä olen hakemassa. Tykkäyksiä tuli parissa päivässä muutama sata, mutta suurin osa oli etäisyysrajani ulkopuolella. Valitsin heistä aina pari kerrallaan, katsoin lähteekö juttu kulkemaan. Nykyinen mieheni oli ehkä kymmenes mätsini ja keskustelu synkkasi heti

Tein aikoinaan samoin, valitettavasti valitsin väärin. Mutta tuo kyllä houkuttaisi nytkin, näkisi suoraan ne ketä on aktiivisia ja kiinnostuneita.. Ehkä. Koska niin moni mies klikkaa kaikki naiset, ei pidä paikkaansa kuin osassa.

Vierailija
106/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Sinulla on myös kuvat jotka esittelevät alttiuttasi, helppouttasi ja halpuuttasi.

Olet se varma nakki, joka lähtee halvalla. Jota käytetään kerta tai kaksi, jos hyvin käy.

Vanha viidakon sanonta

Olen ihan kivan näköinen nainen, mutta jos mies osoittaa kiinnostusta, en usko sanaakaan hänen kehuistaan ja kommenteistaan. Himokas mies sanoo mitä vaan että pääsee sänkyyn.

Vierailija
107/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen mies pääkaupunkiseudulta ja hakualue 30km.

Tällä hetkellä tykkäyksiä 867 ja matcheja 52. Suurin osa tykkäyksistä on oman ikäluokan naisilta, jotka todellakin ovat näitä ylipainoisia ja ikäistään vanhemman oloisia, osa ulkomailta. Ei siinä mitään, jokainen saa tykätä kenestä haluaa, minua nämä ei kuitenkaan kiinnosta.

Gold auttaa siinä, että maksuton Tinder jättää profiileja näyttämättä. Monesti on käynyt niin, että minusta tykänneen profiili ei ole tullut selatessa ollenkaan vastaan, eli en olisi voinut tätä maksuttomalla versiolla matchata.

Vierailija
108/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen mies pääkaupunkiseudulta ja hakualue 30km.

Tällä hetkellä tykkäyksiä 867 ja matcheja 52. Suurin osa tykkäyksistä on oman ikäluokan naisilta, jotka todellakin ovat näitä ylipainoisia ja ikäistään vanhemman oloisia, osa ulkomailta. Ei siinä mitään, jokainen saa tykätä kenestä haluaa, minua nämä ei kuitenkaan kiinnosta.

Gold auttaa siinä, että maksuton Tinder jättää profiileja näyttämättä. Monesti on käynyt niin, että minusta tykänneen profiili ei ole tullut selatessa ollenkaan vastaan, eli en olisi voinut tätä maksuttomalla versiolla matchata.

Ihanko totta.. Tämä antoi uuden kulman asiaan kyllä.

Vierailija
109/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Vanha viidakon sanonta

Olen ihan kivan näköinen nainen, mutta jos mies osoittaa kiinnostusta, en usko sanaakaan hänen kehuistaan ja kommenteistaan. Himokas mies sanoo mitä vaan että pääsee sänkyyn.

Tinderissä kaikki miehet on himokkaita.

Vierailija
110/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kyllä katoaisi viimeinenkin arvostus itseäni kohtaan jos vajoaisin niin alas että maksaisin jostain tinderistä.

Vierailija
111/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muut huomanneet sitä, että kun biosta muodostuu sellainen rento kuva miehestä, (ja kun sanon rento, tarkoitan ns paineetonta tutustumista), saattaa lukea vaikka tyyliin että etsii kumppania, kavereitakaan ei ole liikaa tms.. Kun tän tyypin kanssa tulee match, on aloitus lähes poikkeuksetta täynnä sydämiä, silmää iskevää emojia ja "Oi, olet niin kaunis, mitä kaunotar, aika sexy" jne. Mitä vit..?!

Ylipäätään heti vasemmalle kehuvat, lässyttävät jne Eikö se ole selvää että ulkonäkö viehättää kun kerran swaippasit? Jos on pakko kehua, kehu edes ei-seksuaalisesti ja älä missään nimessä heti alkuun.

Jep, ne miltä vähiten odottaa. Välitön turn off.

Vierailija
112/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään joka olisi kokeillut tinderiä muissa pohjoismaissa? Mietin mahtaako miestarjonta olla yhtä luokatonta kuin Suomessa, vai oisko ihan kokeilemisen arvoista

Vierailija
113/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä teen tiedolla, että esim. 10 000 miestä on laittanut mulle tykkäyksen? Itse olin vuosi sitten tinderissä ja ei tullut mieleenkään ottaa Goldia. Tinder kuitenkin tyrkytti sitä ja kertoi muutaman tunnin jälkeen minun saaneen yli tuhat tykkäystä ja näytti muutamia tykänneitä uroksia siellä taustalla. Varmaan ihan sattumalta olivat komeita ja joku julkkiskin siellä oli. Samalla huomasin, että niitä tykkäyksiä oli tullut satoja jo ennen kuin ehdin edes päivittää tekstejä profiiliini, pelkkien kuvien perusteella. Ja kuvat olivat aivan peruskauraa, ei mitään vihjailevaa tai töröhuulia. Ikää minulla 40. Tulin siihen lopputulokseen, että joko botti laittelee niitä tykkäyksiä tai sitten ne ihmiset, jotka eivät ole etsimässä parisuhdetta tai joita ei edes kiinnosta tekstit, vaan laittavat pelkkien kuvien perusteella kaikille, joita voisivat kuvitella p_nevansa. En ole kiinnostunut sellaisista tyypeistä.

Kun aloin itse selata tarjontaa, ei vastaan edes tullut näitä edellä nähtyjä ns. valiouroksia paitsi tietenkin goldia tyrkyttäessä. Tuli tavallista porukkaa, juuri sitä mitä halusinkin, ja sieltä löytyi ihan mukavaa juttu- ja treffiseuraa.

Vierailija
114/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jäi sinne vielä se 1%. Mulle ainakin riittää kun löytyy se yksi helmi, joka on seulottava sieltä *piip* seasta.

Ehkä sun kannattaa pysyä kaukana jos olet sitä mieltä että siellä on enimmäkseen pkaa. Mitä sinne *piip* kauhomaan.

Et taida itseäsi lukea sellaiseksi? Etpä tietenkään.

Vierailija
115/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä teen tiedolla, että esim. 10 000 miestä on laittanut mulle tykkäyksen? Itse olin vuosi sitten tinderissä ja ei tullut mieleenkään ottaa Goldia. Tinder kuitenkin tyrkytti sitä ja kertoi muutaman tunnin jälkeen minun saaneen yli tuhat tykkäystä ja näytti muutamia tykänneitä uroksia siellä taustalla. Varmaan ihan sattumalta olivat komeita ja joku julkkiskin siellä oli. Samalla huomasin, että niitä tykkäyksiä oli tullut satoja jo ennen kuin ehdin edes päivittää tekstejä profiiliini, pelkkien kuvien perusteella. Ja kuvat olivat aivan peruskauraa, ei mitään vihjailevaa tai töröhuulia. Ikää minulla 40. Tulin siihen lopputulokseen, että joko botti laittelee niitä tykkäyksiä tai sitten ne ihmiset, jotka eivät ole etsimässä parisuhdetta tai joita ei edes kiinnosta tekstit, vaan laittavat pelkkien kuvien perusteella kaikille, joita voisivat kuvitella p_nevansa. En ole kiinnostunut sellaisista tyypeistä.

Kun aloin itse selata tarjontaa, ei vastaan edes tullut näitä edellä nähtyjä ns. valiouroksia paitsi tietenkin goldia tyrkyttäessä. Tuli tavallista porukkaa, juuri sitä mitä halusinkin, ja sieltä löytyi ihan mukavaa juttu- ja treffiseuraa.

Taidan laittaa foliohatun päähän, mulle on tullut muutaman kerran match tyyppien kanssa joita en todella ole edes vahingossa swaipannut.

Vierailija
116/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään joka olisi kokeillut tinderiä muissa pohjoismaissa? Mietin mahtaako miestarjonta olla yhtä luokatonta kuin Suomessa, vai oisko ihan kokeilemisen arvoista

Itse kävin passilla pari vuotta sitten esim Oslossa. Taso oli minusta selkeästi korkeampi, jos ei olisi ollut koronaa olisin lentänyt viikoksi sinne. Mätsäsin muutamien kanssa ja he jopa juttelivat koko illan kanssani.

Täällä kokemus se että komeat ei mätsää saati "tavikset" kuluta aikaa mihinkään mistä ei ole tiedossa satavarmasti makkari käynti. Tai auton takapenkkikin käy kun jonnekin on tyhjättävä.

Vierailija
117/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jäi sinne vielä se 1%. Mulle ainakin riittää kun löytyy se yksi helmi, joka on seulottava sieltä *piip* seasta.

Ehkä sun kannattaa pysyä kaukana jos olet sitä mieltä että siellä on enimmäkseen pkaa. Mitä sinne *piip* kauhomaan.

Et taida itseäsi lukea sellaiseksi? Etpä tietenkään.

Samaa mieltä, ihan turhaa sinne on mennä jos ei sovi joukkoon. Mullakin kokemus että sain todellisen tykkäysten tulvan kun menin sinne ja match tuli lähes kaikkien kanssa joista tykkäsin, mutta kukaan ei ollut sitä mitä olin hakemassa. So, goodbye tinder.

Vierailija
118/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin passilla pari vuotta sitten esim Oslossa. Taso oli minusta selkeästi korkeampi, jos ei olisi ollut koronaa olisin lentänyt viikoksi sinne. Mätsäsin muutamien kanssa ja he jopa juttelivat koko illan kanssani.

Täällä kokemus se että komeat ei mätsää saati "tavikset" kuluta aikaa mihinkään mistä ei ole tiedossa satavarmasti makkari käynti. Tai auton takapenkkikin käy kun jonnekin on tyhjättävä.

Jotain tällaista ajattelinkin. Ihanaa, pitääpä ottaa testiin kun suuntaan sinne 😊

Vierailija
119/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ainakin Tukholmassa oli aika sliipattua porukkaa, Oslossa ja jossain muussa kaupungissa Norjassa oli ihan ok. Köpis ei jäänyt mieleen. Mutta taso tuntui paremmalta kuin Suomessa. Ihmiset syrji vähemmän iän perusteella ja miehet tykkäsi oman ikäisistään. Olisi kyllä kiva kuulla muita kokemuksia myös!

Vierailija
120/180 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kyllä katoaisi viimeinenkin arvostus itseäni kohtaan jos vajoaisin niin alas että maksaisin jostain tinderistä.

Minusta taas ilmaiseksi seuraa hakevat on pihejä, kun ei euroakaan viitsitä panostaa. Meneejän ihmiset yökerhoonkin. Maksaa lipun, drinkkejä jne, kivat vaatteet ostettu jne