Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder Gold, maksoin siitä ja tuli ahdistus

Vierailija
02.08.2022 |

Maksoin Tinder Goldista, koska sain sen 50% halvemmalla.
Minusta tykänneet miehet on 99% ylipainoisia ja ikäistään vanhemman oloisia, vaikka ovat muka samaa ikäluokkaa.
Tuli harmitus. Ei tee mieli enää käyttää sitä.
Anteeksi, ettäolen näin pinnallinen ääliö.

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain miehiä varten. Naisille käy juurikin noin. Liikaa informaatiota.

Ja miehillekin se on lähinnä sen takia tarpeellinen että tinderin perusominaisuus on piilottaa miehestä tykänneet - ohjelma tekee rahaa sillä että etsinnässä kestää kauan ja käyttäjä turhaantuu.

Vierailija
2/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmeessä maksoit tinder goldista? Naisethan saa mätchin suunnilleen jokaisen miehen kanssa jonka vetävät oikealle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ihmeessä maksoit tinder goldista? Naisethan saa mätchin suunnilleen jokaisen miehen kanssa jonka vetävät oikealle.

Näköjään en ole niitä naisia.

Vierailija
4/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään en ole niitä naisia.

Ehkä sun kannattaisi tehdä youtube video kokemuksistasi. Meinaan ei moni varmaan usko tuota todeksi.

Vierailija
6/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäi sinne vielä se 1%. Mulle ainakin riittää kun löytyy se yksi helmi, joka on seulottava sieltä *piip* seasta.

Vierailija
7/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosebrides, Amoremi.ee Soomes osio.

Vierailija
8/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen. Mulla on 6500 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä ja joukkoon mahtuu myös erittäin paljon komeita ja koulutettuja miehiä.

N41

Vierailija
9/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosebrides, Amoremi.ee Soomes osio.

Mikäs tämä on?

Vierailija
10/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen. Mulla on 6500 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä ja joukkoon mahtuu myös erittäin paljon komeita ja koulutettuja miehiä.

N41

Ja ne kaikki haluaa vain sinulta pildeä, kymmenen vuotta vanhemmista voisi löytyä parisuhdekin

Vierailija
11/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehillekin se on lähinnä sen takia tarpeellinen että tinderin perusominaisuus on piilottaa miehestä tykänneet - ohjelma tekee rahaa sillä että etsinnässä kestää kauan ja käyttäjä turhaantuu.

Ai mieskö ilahtuu ku näkee että joku ylipainonen ja sitä vanhempi nainen on tykänny siitä?

Vierailija
12/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Ja ne kaikki haluaa vain sinulta pildeä, kymmenen vuotta vanhemmista voisi löytyä parisuhdekin

Miehessä ei ole mitään muuta mielenkiintoista kuin pippeli ja sen perässä siellä tinderissä ollaankin.

Vierailija
13/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Miehessä ei ole mitään muuta mielenkiintoista kuin pippeli ja sen perässä siellä tinderissä ollaankin.

Tämä. Mitään rypistynyttä Mattia en sänkyyni huoli.

N41

Vierailija
14/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Lapsi hyvä!

Ensinnäkään parisuhdetta eivät kaikki naiset edes hae. Toiseksi terveet ihmiset haluavat tietenkin seksiä, mutta ei sitä harrasteta kenen tahansa vinkujan kanssa tai vastoin omaa halua.

Se, että mies haluaa minun plluani, on hyvä asia. Sillähän minä häntä kiskon perässä kunnes näen, onko hän kaltaisesi putkiaivoinen possu vai aikuinen, täysjärkinen mies. Mitään seksivelvollisuutta ei ole.

On syynsä sille miksi miehet löytävät seuraa, mutta sinä et.

N 57

Vierailija
15/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Tämä. Mitään rypistynyttä Mattia en sänkyyni huoli.

N41

Taidat olla itse se Matti, älä jaksa huijata meitä

Vierailija
16/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo kymmenvuotiaan tasoinen incel on joja ketjussa?

Vierailija
17/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo kymmenvuotiaan tasoinen incel on joja ketjussa?

Onko aloittaja siis naisincel?

Vierailija
18/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

Ei taatusti ole. Joutuisit ainakin viisi vuotta etsimään tuota määrää edes Helsingissä ja siltikin tuo olisi vain mallille alle 25-v. Olet mies, joka esiintyy naisena.

Vierailija
19/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin tekemässä aiheesta aloitusta, että onko ihan turha 37v naisena ostaa tuota.

Hyväähän siinä on se passi-ominaisuus, mutta onko kukaan löytänyt sen avulla ulkomailta suhdetta?

Suomalaisista miehistä vain pieni osa on nuorekkaita ja kivan näköisiä 40v ja ne hakee itseään 10v nuorempia naisia. Tai on poly, tai vapaassa suhteessa tai seksin haussa.

Ei huvittaisi maksaa siitä ilosta että näkee ne ei-toivotut lähestyjät ja seassa muutamat kivat jotka ei matchin jälkeen ota kuitenkaan yhteyttä.

Vierailija
20/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mieskö ilahtuu ku näkee että joku ylipainonen ja sitä vanhempi nainen on tykänny siitä?

Minä ainakin jokaisesta tykkäyksestä.

M35