Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder Gold, maksoin siitä ja tuli ahdistus

Vierailija
02.08.2022 |

Maksoin Tinder Goldista, koska sain sen 50% halvemmalla.
Minusta tykänneet miehet on 99% ylipainoisia ja ikäistään vanhemman oloisia, vaikka ovat muka samaa ikäluokkaa.
Tuli harmitus. Ei tee mieli enää käyttää sitä.
Anteeksi, ettäolen näin pinnallinen ääliö.

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen. Mulla on 6500 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä ja joukkoon mahtuu myös erittäin paljon komeita ja koulutettuja miehiä.

N41

Ei taatusti ole. Joutuisit ainakin viisi vuotta etsimään tuota määrää edes Helsingissä ja siltikin tuo olisi vain mallille alle 25-v. Olet mies, joka esiintyy naisena.

Sattuupa nyt vaan olemaan. Enkä asu edes kaupungissa, Helsinkiin linnuntietä matkaa jotain 60 km.

N41

Vierailija
22/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alle 2 kk olen ollut Tinderissä.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen. Mulla on 6500 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä ja joukkoon mahtuu myös erittäin paljon komeita ja koulutettuja miehiä.

N41

Ei taatusti ole. Joutuisit ainakin viisi vuotta etsimään tuota määrää edes Helsingissä ja siltikin tuo olisi vain mallille alle 25-v. Olet mies, joka esiintyy naisena.

Sattuupa nyt vaan olemaan. Enkä asu edes kaupungissa, Helsinkiin linnuntietä matkaa jotain 60 km.

N41

Emmäkää kyll nyt valitettavasti usko sun juttujasi, nice try bro!

Vierailija
24/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

Ja Matti Mies se jaksaa täällä vielä tätä esitystään! Matti hyvä nyt nyt

Vierailija
25/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Itse tein kaksi vuotta sitten kuukauden Tinder gold kokeilun. Sain sen kuukauden aikana yli 7000 tykkäystä. Ja itsekin olen nelikymppinen. Mä taas uskon että nuorilla naisilla pitää laittaa vielä nolla tuohon perään.

Mut hei niillä tykkäyksillä ei tee mitään. Mä en lopulta käynyt yksilläkään treffeillä. Parisuhde löytyi irl.

Vierailija
26/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Itse tein kaksi vuotta sitten kuukauden Tinder gold kokeilun. Sain sen kuukauden aikana yli 7000 tykkäystä. Ja itsekin olen nelikymppinen. Mä taas uskon että nuorilla naisilla pitää laittaa vielä nolla tuohon perään.

Mut hei niillä tykkäyksillä ei tee mitään. Mä en lopulta käynyt yksilläkään treffeillä. Parisuhde löytyi irl.

Niinpä. Ei tuo nyt ole mikään ihmeellinen määrä. Käyttäjiä on kuitenkin 50 miljoonaa..

N41

Vierailija
27/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se matti kahdella eri henkilönä juttelee täällä :O Matti muista lääkkeet

Vierailija
28/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

Ei tuollaisella paikkakunnalla ole edes 6500 miestä. Hakualueena on nähtävästi koko Suomi ja svaippaat kaikki oikealle.

Vierailija
29/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain miehiä varten. Naisille käy juurikin noin. Liikaa informaatiota.

Ja miehillekin se on lähinnä sen takia tarpeellinen että tinderin perusominaisuus on piilottaa miehestä tykänneet - ohjelma tekee rahaa sillä että etsinnässä kestää kauan ja käyttäjä turhaantuu.

Ai mieskö ilahtuu ku näkee että joku ylipainonen ja sitä vanhempi nainen on tykänny siitä?

minä ainakin ilahdun. miehenä niitä tykkäyksiä kun ei turhan usein tule, on otettava mitä saa

Vierailija
30/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Minulla oli maksullinen 36v ja alle 1kk tuli jo satatuhatta tykkäystä. Sen jälkeen lopetin laskemisen. Tämä oli juuri silloin kun korona oli sulkenut kaikki paikat.

Nyt on taso laskenut kuin lehmän häntä, ihmiset ehkä tapaavat toisiaan baareissa tms. Mikä vähän huono itselle kun siellä en viihdy lainkaan. Toivottavasti sporttiset miehet löytää taas syksyllä Tinderin.

Vierailija
31/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Ei tuollaisella paikkakunnalla ole edes 6500 miestä. Hakualueena on nähtävästi koko Suomi ja svaippaat kaikki oikealle.

Ehkäpä ne ollu botti profiileja suurin osa niitähä paikka täynnä siell.

Vierailija
32/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Puhutaan tykkäyksistä, ei osumista. Ei tietenkään yksikään nainen swaippaa kaikkia oikealle. Se on teidän miesten hommaa. Siksi meillä naisilla noita tykkäyksiä paljon onkin. Ja gold ne meille paljastaa.

Vierailija
33/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Tänä on eri, mutta mitä ihmettä öyhötät. Maksullisella näkee suoraan tykkäykset swaippaamatta yhtään mitään. Myös maailmalta tulleet tykkäykset passin käyttäjiltä. Trolli!

Vierailija
34/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Puhutaan tykkäyksistä, ei osumista. Ei tietenkään yksikään nainen swaippaa kaikkia oikealle. Se on teidän miesten hommaa. Siksi meillä naisilla noita tykkäyksiä paljon onkin. Ja gold ne meille paljastaa.

Jep, ja tällä toiminnalla miehet pilaavat kaikilta kokemuksen.

Vierailija
35/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Mulla on hakualueena alle 2 km ja koska mulla on gold, niin harvoin tulee ketään edes svaippailtua. Miksi ihmeessä edes laittaisin kaikki oikealle? Katson vaan ketkä ovat tykänneet minusta ja valikoin sieltä, suurin osa näyttää olevan korkeintaan 150 km päässä.

N41

Vierailija
36/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol matti älä jaksa jankkaa!

Vierailija
37/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Epätoivomiehet swaippaa kaikki oikealle, että saisivat edes yhden osuman :D

Vierailija
38/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Mulla on hakualueena alle 2 km ja koska mulla on gold, niin harvoin tulee ketään edes svaippailtua. Miksi ihmeessä edes laittaisin kaikki oikealle? Katson vaan ketkä ovat tykänneet minusta ja valikoin sieltä, suurin osa näyttää olevan korkeintaan 150 km päässä.

N41

Miesten on vaikea ymmärtää että nainen voi valita satojen kandidaattien joukosta eikä tarvitse tyytyä siihen yhteen minkä saa :)

Vierailija
39/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

N41

Miesten on vaikea ymmärtää että nainen voi valita satojen kandidaattien joukosta eikä tarvitse tyytyä siihen yhteen minkä saa :)

eikö miehiä ja naisia oo saman verran maapallolla

Vierailija
40/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Minulla oli maksullinen 36v ja alle 1kk tuli jo satatuhatta tykkäystä. Sen jälkeen lopetin laskemisen. Tämä oli juuri silloin kun korona oli sulkenut kaikki paikat.

Nyt on taso laskenut kuin lehmän häntä, ihmiset ehkä tapaavat toisiaan baareissa tms. Mikä vähän huono itselle kun siellä en viihdy lainkaan. Toivottavasti sporttiset miehet löytää taas syksyllä Tinderin.

Tämän perusteella totean, ettei nainen tee goldilla mitään. Mitä iloa on 100k tykkäyksestä, kun olet vieläkin sinkku?

Itse mietin, etten haluaisi näkyä kaikille (työtutuille jne.). Oliko niin, että goldilla saa sen niin, että näkyy vain niille, joista on ite tykännyt? Huono tietysti, jos miehet käyttää tuota samaa, niin kumpikaan ei sitten näy toiselle.