Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder Gold, maksoin siitä ja tuli ahdistus

Vierailija
02.08.2022 |

Maksoin Tinder Goldista, koska sain sen 50% halvemmalla.
Minusta tykänneet miehet on 99% ylipainoisia ja ikäistään vanhemman oloisia, vaikka ovat muka samaa ikäluokkaa.
Tuli harmitus. Ei tee mieli enää käyttää sitä.
Anteeksi, ettäolen näin pinnallinen ääliö.

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja alle 2 kk olen ollut Tinderissä.

N41

Ei tuollaisella paikkakunnalla ole edes 6500 miestä. Hakualueena on nähtävästi koko Suomi ja svaippaat kaikki oikealle.

Mulla on hakualueena alle 2 km ja koska mulla on gold, niin harvoin tulee ketään edes svaippailtua. Miksi ihmeessä edes laittaisin kaikki oikealle? Katson vaan ketkä ovat tykänneet minusta ja valikoin sieltä, suurin osa näyttää olevan korkeintaan 150 km päässä.

N41

Tämä houkuttaisi. Oletan myös että maksullisessa versiossa kun kerran painaa ruksia, ei tarvitse painaa saman kaiffarin kohdalla kolmea neljää kertaa, törmätäkseen parin päivän päästä taas samaan tyyppiin.

Käsittääkseni on myös mahdollista kätkeä itsensä muilta paitsi heiltä kenestä olet tykännyt.

Vierailija
42/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ihmeessä maksoit tinder goldista? Naisethan saa mätchin suunnilleen jokaisen miehen kanssa jonka vetävät oikealle.

Näköjään en ole niitä naisia.

aika surkea nainen saa olla, jos ei saa tinderissä tuhansia tykkäyksiä. tulee mieleen ne naiset joiden kuvissa on hevosia tai koiralaumoja ja naisen oma naama näkyy ehkä yhdessä kuvassa pussaamassa koiraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja alle 2 kk olen ollut Tinderissä.

N41

Ei tuollaisella paikkakunnalla ole edes 6500 miestä. Hakualueena on nähtävästi koko Suomi ja svaippaat kaikki oikealle.

Mulla on hakualueena alle 2 km ja koska mulla on gold, niin harvoin tulee ketään edes svaippailtua. Miksi ihmeessä edes laittaisin kaikki oikealle? Katson vaan ketkä ovat tykänneet minusta ja valikoin sieltä, suurin osa näyttää olevan korkeintaan 150 km päässä.

N41

Miesten on vaikea ymmärtää että nainen voi valita satojen kandidaattien joukosta eikä tarvitse tyytyä siihen yhteen minkä saa :)

eikö miehiä ja naisia oo saman verran maapallolla

Onko maapallo sama kuin Tinder?

Vierailija
44/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ihmeessä maksoit tinder goldista? Naisethan saa mätchin suunnilleen jokaisen miehen kanssa jonka vetävät oikealle.

aika surkea nainen saa olla, jos ei saa tinderissä tuhansia tykkäyksiä. tulee mieleen ne naiset joiden kuvissa on hevosia tai koiralaumoja ja naisen oma naama näkyy ehkä yhdessä kuvassa pussaamassa koiraa

Tuntunee että ehkä puolialastomat naiset saaki paljo tykkäyksi. Tuhansia tykkäyksi vaan on saanut toi N41 joka on oikeesti Matti että ei sitä kannata uskoa.

Vierailija
45/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen. Mulla on 6500 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä ja joukkoon mahtuu myös erittäin paljon komeita ja koulutettuja miehiä.

N41

Ei taatusti ole. Joutuisit ainakin viisi vuotta etsimään tuota määrää edes Helsingissä ja siltikin tuo olisi vain mallille alle 25-v. Olet mies, joka esiintyy naisena.

Itse tein kaksi vuotta sitten kuukauden Tinder gold kokeilun. Sain sen kuukauden aikana yli 7000 tykkäystä. Ja itsekin olen nelikymppinen. Mä taas uskon että nuorilla naisilla pitää laittaa vielä nolla tuohon perään.

Mut hei niillä tykkäyksillä ei tee mitään. Mä en lopulta käynyt yksilläkään treffeillä. Parisuhde löytyi irl.

Minulla oli maksullinen 36v ja alle 1kk tuli jo satatuhatta tykkäystä. Sen jälkeen lopetin laskemisen. Tämä oli juuri silloin kun korona oli sulkenut kaikki paikat.

Nyt on taso laskenut kuin lehmän häntä, ihmiset ehkä tapaavat toisiaan baareissa tms. Mikä vähän huono itselle kun siellä en viihdy lainkaan. Toivottavasti sporttiset miehet löytää taas syksyllä Tinderin.

Tämän perusteella totean, ettei nainen tee goldilla mitään. Mitä iloa on 100k tykkäyksestä, kun olet vieläkin sinkku?

Itse mietin, etten haluaisi näkyä kaikille (työtutuille jne.). Oliko niin, että goldilla saa sen niin, että näkyy vain niille, joista on ite tykännyt? Huono tietysti, jos miehet käyttää tuota samaa, niin kumpikaan ei sitten näy toiselle.

Tapasin yhden miehen jonka kanssa deittailin yli vuoden.

Samoilla linjoilla, mutta kokemuksesta, kasvoton profiili saa vain seksin hakijat liikkeelle. Ja tuota samaa olen miettinyt että huonolla tuurilla molemmat piilossa.

Vierailija
46/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että myös he saa tuhansia ja kaikki osapuolet häviää.

Vierailija
47/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen. Mulla on 6500 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä ja joukkoon mahtuu myös erittäin paljon komeita ja koulutettuja miehiä.

N41

Mihin nämä tykkäykset ovat johtaneet? Jos pelkästään tykkäyksiä hakee niin onneksi olkoon!

Vierailija
48/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Mihin nämä tykkäykset ovat johtaneet? Jos pelkästään tykkäyksiä hakee niin onneksi olkoon!

Itsellä matcheihin ja mykkiin miehiin. Jos ulkomailla olisi puheliaampia ja edes minimaalista vaivaa näkeviä miehiä?

N37

Vierailija
49/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Itsellä matcheihin ja mykkiin miehiin. Jos ulkomailla olisi puheliaampia ja edes minimaalista vaivaa näkeviä miehiä?

N37

Sama täällä. Muutamia vuosia sitten tuli vielä edes jotain keskustelua,nykyyään ei mitään.

Vierailija
50/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

No mulla oli "vaan" 2200 tykkäystä kun olin rajoittanut etäisyydeksi 50km. Seassa oli varmastikin helmiä, mutta se seulominen oli liian työlästä. Joka päivä olisi pitänyt käyttää pari tuntia tinderöintiin. En vaan jaksanut. Ehdin kyllä käydä treffeilläkin. Monesti kuvat ja ikä eivät vastanneet todellisuutta. Aikamoista ajanhukkaa. N39

Vierailija
51/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri olin tekemässä aiheesta aloitusta, että onko ihan turha 37v naisena ostaa tuota.

Hyväähän siinä on se passi-ominaisuus, mutta onko kukaan löytänyt sen avulla ulkomailta suhdetta?

Suomalaisista miehistä vain pieni osa on nuorekkaita ja kivan näköisiä 40v ja ne hakee itseään 10v nuorempia naisia. Tai on poly, tai vapaassa suhteessa tai seksin haussa.

Ei huvittaisi maksaa siitä ilosta että näkee ne ei-toivotut lähestyjät ja seassa muutamat kivat jotka ei matchin jälkeen ota kuitenkaan yhteyttä.

Sama kokemus! Olen hoikka, nätti ja lapseton. Vastaavia fiksuja (= käytöstavat!) vapaita miehiä ei pahemmin tullut tinderissä vastaan. Ainakin täällä pk-seudulla tykkäyksiä tuli polyiltä yms ja ulkkiksilta. N40

Vierailija
52/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri olin tekemässä aiheesta aloitusta, että onko ihan turha 37v naisena ostaa tuota.

Hyväähän siinä on se passi-ominaisuus, mutta onko kukaan löytänyt sen avulla ulkomailta suhdetta?

Suomalaisista miehistä vain pieni osa on nuorekkaita ja kivan näköisiä 40v ja ne hakee itseään 10v nuorempia naisia. Tai on poly, tai vapaassa suhteessa tai seksin haussa.

Ei huvittaisi maksaa siitä ilosta että näkee ne ei-toivotut lähestyjät ja seassa muutamat kivat jotka ei matchin jälkeen ota kuitenkaan yhteyttä.

Sama kokemus! Olen hoikka, nätti ja lapseton. Vastaavia fiksuja (= käytöstavat!) vapaita miehiä ei pahemmin tullut tinderissä vastaan. Ainakin täällä pk-seudulla tykkäyksiä tuli polyiltä yms ja ulkkiksilta. N40

Samaa mallia minäkin, ei tunnu auttavan.

Ja tosiaan tuo itsellä aika ehdoton, ei lapsia. Tupakoinnissa olen joutunut joustamaan. Ja ne käytöstavat! Ollaan ihan luolamiehen tasolla. Osa miehistä on suorastaan naisvihamielisiä. Se on aika pelottavaa!

N37

Vierailija
53/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä että pääkaupunkiseudulla ollaan. Itselle tosin ei lainkaan mahdoton ajatus muuttaa vaikka ulkomaille.

Mutta mies on tavattava kasvotusten viimeistään muutaman päivän viestimisen jälkeen, niin se hankaloittaa.

Yhdet nihkeät treffit kävin ja miehellä olikin sitten lapsia - kolme kappaletta. Ajatteliko että on niin hurmaava että unohtuu koko lapsiasia, ei voi tietää. Olkaa rehellisiä ja säästetään kaikkien aikaa.

N37

Vierailija
54/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehet laittaa ikänsä 10 vuotta nuoremmaksi. Tinder on iso siivillä, josta saattaa löytyä ok tyyppi välillä.

Vierailija
55/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

No mulla oli "vaan" 2200 tykkäystä kun olin rajoittanut etäisyydeksi 50km. Seassa oli varmastikin helmiä, mutta se seulominen oli liian työlästä. Joka päivä olisi pitänyt käyttää pari tuntia tinderöintiin. En vaan jaksanut. Ehdin kyllä käydä treffeilläkin. Monesti kuvat ja ikä eivät vastanneet todellisuutta. Aikamoista ajanhukkaa. N39

Siinä pitää olla aika kova seula, kenet itse edes näen kasvotusten. Viimeisin sankari paljastui satojen naisten kaatajaksi joka välittömästi väheksyi minua ja alle 10hlö "saldoa". Oli oppinut niin paljon noilta suhteilta, vaan ei edes alkeellisesti osannut suudella. Vielä kun olisi tuon tiennyt ennen kun taipui "yllätys" suudelmaan. Ensi kerralla ennemmin valelen kasvot maapähkinävoilla ja annan naapurin Mustin suudella. Parempi lopputulema.

Vierailija
56/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehet laittaa ikänsä 10 vuotta nuoremmaksi. Tinder on iso siivillä, josta saattaa löytyä ok tyyppi välillä.

Osa laittaa 20v nuoremmaksi. Viimeksi törmäsin myös yhteen joka avoimesti biossa totesi että ikä ei pidä paikkaansa, lähemmäs 10v enemmän. Seuraavassa lauseessa korosti olevansa luotettava ja rehellinen, hahhahaa.

Pitäisikö näitä sankareita alkaa ilmiantamaan?

Vierailija
57/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

N37

Sama täällä. Muutamia vuosia sitten tuli vielä edes jotain keskustelua,nykyyään ei mitään.

Voi myös olla että kesäaika on huono..

Vierailija
58/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että myös miehillä tulee omasta mielestään "huonoja" tykkäyksiä.

Älkää ihmiset tyytykö keneenkään silti!

Vierailija
59/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, etten haluaisi näkyä kaikille (työtutuille jne.). Oliko niin, että goldilla saa sen niin, että näkyy vain niille, joista on ite tykännyt? Huono tietysti, jos miehet käyttää tuota samaa, niin kumpikaan ei sitten näy toiselle.

Juurikin näin, goldilla saa tuon ominaisuuden käyttöön tarvittaessa. Lisäksi profiilia luodessa voi antaa omat yhteystiedot sovelluksen käyttöön, eikä profiilisi näy niille yhteystiedoillesi, jotka myös käyttävät tinderiä.

Tuo goldin ominaisuus on kuulemma erityisesti pettureiden suosiossa, kun pystyy käytännössä anonyymisti etsimään sivusutinoita..

Vierailija
60/180 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, goldilla saa tuon ominaisuuden käyttöön tarvittaessa. Lisäksi profiilia luodessa voi antaa omat yhteystiedot sovelluksen käyttöön, eikä profiilisi näy niille yhteystiedoillesi, jotka myös käyttävät tinderiä.

Tuo goldin ominaisuus on kuulemma erityisesti pettureiden suosiossa, kun pystyy käytännössä anonyymisti etsimään sivusutinoita..

Ai siellä on tuollainenkin. Jos miettii positiivisesti voi rajata tosiaan eksät ja vanhat vainoajat pois jos numero on tallessa. Toki voihan olla että näillä prepaidit käytössä.