Lihavuuteni takia olen nobody
Kommentit (62)
Sama homma. Ennen olin kiinnostava ja ihmiset esimerkiksi töissä olivat kiinnostuneita minusta enemmän kuin nyt kun olen lihava. En voi moittia heitä, koska itsekään en ole erityisen kiinnostunut lihavista ihmisinä. Mutta nyt olen sattumalta sellainen itse mitä on vaikea sisäistää.
No miksi niistä kiloista sitten pitää pitää kii niin kovasti ettei laihdutus tule kuuloonkaan,ei missään tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Ennen olin kiinnostava ja ihmiset esimerkiksi töissä olivat kiinnostuneita minusta enemmän kuin nyt kun olen lihava. En voi moittia heitä, koska itsekään en ole erityisen kiinnostunut lihavista ihmisinä. Mutta nyt olen sattumalta sellainen itse mitä on vaikea sisäistää.
Sattumalta lihoit 20 kiloa? ihan tuosta nuin vaa mitään tekemättä?
Ei lihavuus ole monellekaan mikään pois työntävä ominaisuus, huono itsetunto taas on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta lihoit 20 kiloa? ihan tuosta nuin vaa mitään tekemättä?
Saatko jotain kicksejä tälläisistä kommenteista? Kerro nyt vielä miten ylipaino on epäterveellistä ja sinun verorahoista maksetaan hoidot.
Mikähän ihme ajaa ihmiset ajattelemaan että ihmisiä arvotetaan painon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on, jos oikein paljon läskiä on. Enkä sano tätä ilkeästi, olen itse sairaalloisen lihava nainen. Mutta ymmärrän oikein hyvin ettei riippuvatsainen, makkaraselkäinen kroppani ketään innosta. En minä sitä itsekään tykkää katsoa niin miksi tykkäisi kukaan muukaan.
Yllättävän pitkään kuitenkin löytyi vielä kiinnostuneita miehiä vaikka olin lihava. Jossain 90 kilossa (ja olen lyhyt, 160 cm) vielä baareissakin tuli miehiä juttelemaan ja olisi ollut kiinnostuneita seurasta. Nyt 130 kilossa saan istua ihan "ylhäisessä" yksinäisyydessäni.
Sama juttu tälläkin sohvalla ihan saan yksikseen olla! Kaksikymmentä vuotta ja neljäkymmentä aiemmin oli toisin . Oli työtä jota sai tehdä ihan väsyksiin asti! Sain joskus miehen mukaani ravintolasta. Uskalsin ja ilkesin lähteä ulos! Nyt ei työtä eli nou mani! Onneksi makarooni on halpaa. En jaksa, en ilkeä, en halua tehdä mitään itseni hyväksi!Pois joudan kuolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on, jos oikein paljon läskiä on. Enkä sano tätä ilkeästi, olen itse sairaalloisen lihava nainen. Mutta ymmärrän oikein hyvin ettei riippuvatsainen, makkaraselkäinen kroppani ketään innosta. En minä sitä itsekään tykkää katsoa niin miksi tykkäisi kukaan muukaan.
Yllättävän pitkään kuitenkin löytyi vielä kiinnostuneita miehiä vaikka olin lihava. Jossain 90 kilossa (ja olen lyhyt, 160 cm) vielä baareissakin tuli miehiä juttelemaan ja olisi ollut kiinnostuneita seurasta. Nyt 130 kilossa saan istua ihan "ylhäisessä" yksinäisyydessäni.
Sama juttu tälläkin sohvalla ihan saan yksikseen olla! Kaksikymmentä vuotta ja neljäkymmentä aiemmin oli toisin . Oli työtä jota sai tehdä ihan väsyksiin asti! Sain joskus miehen mukaani ravintolasta. Uskalsin ja ilkesin lähteä ulos! Nyt ei työtä eli nou mani! Onneksi makarooni on halpaa. En jaksa, en ilkeä, en halua tehdä mitään itseni hyväksi!Pois joudan kuolla
Sohvalta ei tule kukaan hakemaan, suurin ongelma on alas vajonnut itsetunto ei kilot
Vierailija kirjoitti:
Lihavuuteni takia olen fatbody.😪
Lihavuutesi ei vaikuta oletko jonkun mielestä kiinnostava vai et.
Mene vaikka Prismaan ja katso ympärillesi, harvoin ne lihavat naiset yksin siellä pyörivät
Olen näkymätön mutta mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Syö vähemmän - problem solved
Ah kuinka helppoa.
Työttömät vois mennä vaan töihin
Sairaat vois parantua
Köyhät vois tienata enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka Prismaan ja katso ympärillesi, harvoin ne lihavat naiset yksin siellä pyörivät
Ovat lihoneet avioliitossa, lasten takia mies avioliitossa edelleen, mutta pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka Prismaan ja katso ympärillesi, harvoin ne lihavat naiset yksin siellä pyörivätOvat lihoneet avioliitossa, lasten takia mies avioliitossa edelleen, mutta pettää.
Tai jumalaloivat naistaan ja rakastelevat harva se päivä kiihkeästi? Nainen ehkä pettää koska vientiä riittää toisin kuin normi miehellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka Prismaan ja katso ympärillesi, harvoin ne lihavat naiset yksin siellä pyörivätOvat lihoneet avioliitossa, lasten takia mies avioliitossa edelleen, mutta pettää.
Tai jumalaloivat naistaan ja rakastelevat harva se päivä kiihkeästi? Nainen ehkä pettää koska vientiä riittää toisin kuin normi miehellä
Hah hah, niin varmaan :D
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepä tinderiin tunnukset lihavan naisen kuvalla ja normi miehen kuvalla. Laita molempiin bioon että etsit seksiseuraa, swaippaa kaikki vastaantulevat oikealle. Saat naisena tuhansia yhteydenottoja, miehenä et yhtään
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kiinnostun ylipainoisista myös seksuaalisesti eikä se niin harvinaista ole kuin voisi luulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla harvemmin on ongelmaa löytää seksiseuraa oli sitten millainen tahansa. Miehillä on hieman vaikeampaa :D
Minä olen normaalipainoinen nobody/näkymätön. Olen ollut näkymätön myös hoikkana/laihana. Ei se ole ulkoisista ulottuvuuksista kiinni, huomataanko sinut vai ei. Se on joku ihan muu asia. En tiedä, mikä.
Olen niin tottunut näkymättömyyteeni, että kun ostin auton, ja lähdin sillä liikenteeseen, ihmettelin, miksi ihmiset väistävät minua, kun heillä on väistämisvelvollisuus. Sitten tajusin, että eivät he minua näekään, vaan autoni.
Eli en edelleenkään ole muuttunut näkyväksi.