Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuuteni takia olen nobody

Vierailija
02.08.2022 |

Tiedät varmasti mitä tarkoitan.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä.

Mä olen 140 kiloinen ja kyllä mut huomataan. :D

Vierailija
2/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän vasta bodia onkin ;)

Vierailija
4/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnu?

Vierailija
5/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä puheudut huonosti ja olet meikkaamaton, en ihmettele. Monesti näkee näitä täysin itsestään huolta pitämättömiä lihavia, ihan kuin olisivat vaa luovuttaneet ulkonäkönsä suhteen täysin ja ovat naama norsunvitulla, ja sitten näkee niitä pirteitä ja iloisia lihavia, jotka pitävät ulkonäöstään huolta. Asenne merkitsee paljon.

Vierailija
6/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nobody vaan fatbody.

Vierailija
7/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi voit laihtua,jos haluat.

Ei kukaan pakota sinua olemaan lihava .

Vierailija
8/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, jos oikein paljon läskiä on. Enkä sano tätä ilkeästi, olen itse sairaalloisen lihava nainen. Mutta ymmärrän oikein hyvin ettei riippuvatsainen, makkaraselkäinen kroppani ketään innosta. En minä sitä itsekään tykkää katsoa niin miksi tykkäisi kukaan muukaan. 

Yllättävän pitkään kuitenkin löytyi vielä kiinnostuneita miehiä vaikka olin lihava. Jossain 90 kilossa (ja olen lyhyt, 160 cm) vielä baareissakin tuli miehiä juttelemaan ja olisi ollut kiinnostuneita seurasta. Nyt 130 kilossa saan istua ihan "ylhäisessä" yksinäisyydessäni.

Vierailija
9/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Nobody ollut lihava

Vierailija
10/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä puheudut huonosti ja olet meikkaamaton, en ihmettele. Monesti näkee näitä täysin itsestään huolta pitämättömiä lihavia, ihan kuin olisivat vaa luovuttaneet ulkonäkönsä suhteen täysin ja ovat naama norsunvitulla, ja sitten näkee niitä pirteitä ja iloisia lihavia, jotka pitävät ulkonäöstään huolta. Asenne merkitsee paljon.

Tämä pitää paikkansa omalla kohdalla.

Mulla on aikoja, kun ei nakkaa yhtään laittaa itteään. Juurikin on se luovuttamisen mentaliteetti. Silloin saa kyllä kulkea aivan rauhassa. Tai mä en ainakaan kenenkään katseita huomaa.

Sitten taas kun on parempi aika, niin laittaudun ja olen paljon iloisempi, varmempi itsestäni. Silloin ihmiset ottaa muhun suoraankin jo kontaktia ja puhuvat esim vaikka dösässä.

Vierailija
11/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole nobody, olet läskikasa.

Good for you. Jatka vaan instagymittäjien iskentää, bemari kiiltää ja tukka on hyvin okei?

Sinun persoona taas vastaa myttyyn väännettyä villasukkaa.

Vierailija
12/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ittestäs suomen läskein nainen pääset vielä lehtiin etkä ole nobody.

Vierailija
13/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on, jos oikein paljon läskiä on. Enkä sano tätä ilkeästi, olen itse sairaalloisen lihava nainen. Mutta ymmärrän oikein hyvin ettei riippuvatsainen, makkaraselkäinen kroppani ketään innosta. En minä sitä itsekään tykkää katsoa niin miksi tykkäisi kukaan muukaan. 

Yllättävän pitkään kuitenkin löytyi vielä kiinnostuneita miehiä vaikka olin lihava. Jossain 90 kilossa (ja olen lyhyt, 160 cm) vielä baareissakin tuli miehiä juttelemaan ja olisi ollut kiinnostuneita seurasta. Nyt 130 kilossa saan istua ihan "ylhäisessä" yksinäisyydessäni.

Ei olla sitten satuttu samaan paikkaan. 160cm ja 130kg kuulostaa oikein hyvältä

Vierailija
14/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihava enkä kyllä ymmärrä mitä ap tarkoittaa. 

Vierailija
15/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan laihduttaa, mutta tekosyitä löytyy.

Vierailija
16/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Tarkenna.

Vierailija
17/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Lihava ja laittautumaton - kukaan ei huomaa ja ymmärrän sen. Minulla 25 kg ylipainoa, en tee tukalleni enää mitään, en meikkaa, käytän mustia t-paitoja ja verkkareita. Ei todellakaan siis kivaa katseltavaa.

Vierailija
18/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Lihava ja laittautumaton - kukaan ei huomaa ja ymmärrän sen. Minulla 25 kg ylipainoa, en tee tukalleni enää mitään, en meikkaa, käytän mustia t-paitoja ja verkkareita. Ei todellakaan siis kivaa katseltavaa.

Tai sitten vain haluat uskotella näin. Minä tykkään katsella luonnollisia isoja naisia. Pidä silmät auki seuraavan kerran kun liikut jossain, huomaat että kyllä teitä katsellaan sillä silmällä

Vierailija
19/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sie tiedät, että se johtuu siitä lihavuudesta? Mie olen laiha (aina ollut) ja ihan täysin nobody silti.

Vierailija
20/62 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen yli 18 v. päättää painonsa. Kukaan ei pakota ostamaan ei-niin-terveellistä ruokaa/juomaa ja syömään sen. Päätökset tehdään kaupassa ja vastuu on ainoastaan itsellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi