Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ovat Huippumalli haussa -ohjelman uudet kilpailijat - katso kuvat!

Kommentit (354)

Vierailija
261/354 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä oli suuri kun Saara hehkutti miten kovatasoinen joukko on. Oikeasti, mistä ne on tuon joukon naarannut.

Jere nyt ainoa potentiaalinen. Sarakin mutta onko kolmetoista tusinassa -tyyppi.

Miksi ne ottaa noita lyhyitä. Minttu on kaunis, Niina Kurki tulee mieleen mutta ei noista pätkistä malleja tehdä.

Ja tuo omg Marie, lyhyt ja ei minkään näköinen.

Pullukoiden pitäisi olla edes kauniita että pärjäisi plus markkinoilla mutta nuo ei ole. Ovat myös liian mahakkaita. Ja se Venlan kulmakarva :o häiritsevä

Mun mielestä heitä ylistetään aivan liikaa ja sen vuoksi potentiaaliselle voittajalle tulee takuulla järkytyksenä, mikä on suuren maailman meininki. Joku voi tarttua castingissa kädestä ja tokaista päin naamaa, että "Ei herra j^maIa, onko näissä nivelissä reuma. Ovat vaan niin heIv^tin sairaan näköiset" tai kurkata sen kummemmin kyselemättä paidan alle, että onko yllä liivit vai rinnat muuten tosi sopusuhtaiset. Voisin kirjoittaa vaikka romaanin verran näitä esimerkkejä.

Ja siis nimenomaan ei vaan pelkästään voittajaa ajatellen loputon ylistys ole haitallista vaan se, että annetaan ylipäätään kaikille (myös katsojille ja jatkossa muille alalle haluaville..) silkihansikkain siloteltu kuva itsestä ja omista mahdollisuuksista HUIPPUMALLIKSI MAAILMALLE.

Vierailija
262/354 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä oli suuri kun Saara hehkutti miten kovatasoinen joukko on. Oikeasti, mistä ne on tuon joukon naarannut.

Jere nyt ainoa potentiaalinen. Sarakin mutta onko kolmetoista tusinassa -tyyppi.

Miksi ne ottaa noita lyhyitä. Minttu on kaunis, Niina Kurki tulee mieleen mutta ei noista pätkistä malleja tehdä.

Ja tuo omg Marie, lyhyt ja ei minkään näköinen.

Pullukoiden pitäisi olla edes kauniita että pärjäisi plus markkinoilla mutta nuo ei ole. Ovat myös liian mahakkaita. Ja se Venlan kulmakarva :o häiritsevä

Mun mielestä heitä ylistetään aivan liikaa ja sen vuoksi potentiaaliselle voittajalle tulee takuulla järkytyksenä, mikä on suuren maailman meininki. Joku voi tarttua castingissa kädestä ja tokaista päin naamaa, että "Ei herra j^maIa, onko näissä nivelissä reuma. Ovat vaan niin heIv^tin sairaan näköiset" tai kurkata sen kummemmin kyselemättä paidan alle, että onko yllä liivit vai rinnat muuten tosi sopusuhtaiset. Voisin kirjoittaa vaikka romaanin verran näitä esimerkkejä.

Ja siis nimenomaan ei vaan pelkästään voittajaa ajatellen loputon ylistys ole haitallista vaan se, että annetaan ylipäätään kaikille (myös katsojille ja jatkossa muille alalle haluaville..) silkihansikkain siloteltu kuva itsestä ja omista mahdollisuuksista HUIPPUMALLIKSI MAAILMALLE.

Voin vaan kuvitella, millasta porukkaa jatkossa yrittää hakeutua huippumalliksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/354 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks putoo Hanna ja sit yks kerrallaan pullukat.

Vierailija
264/354 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jeren joukkue oli kyllä stailaustehtävässä ylivoimasesti parempi.

Vierailija
265/354 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Jeren ryhmästä halutaan pudottaa seuraavaksi, ni niiden piti "hävitä".

Veikkaan Lindaa.

Vierailija
266/354 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeren joukkue myös työskenteli kaikenkaikkiaan paljon paremmin tehtävää suorittaessaan.

Vierailija
267/354 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerellä olis hyvät raamit, mutta kävelee kun rautakanki.

Mun mielestä kävelyn sujuvuuteen tai sujumattomuuteen tartutaan aivan liikaa, koska sen saa kyllä ajan kanssa toimimaan. Muutenkin painotetaan liikaa, miten näytösmallina olisi jotenkin "huipulla". Jos alan töissä tahtoo oikeasti ansaita leipänsä, se onnistuu parhaiten pääsemällä jonkun yrityksen, brändin, tuotteen, suunnittelijan jne. vakikasvoksi. Sitä kautta töitä löytyy lisää tosi helposti. Mulla on tästä omakohtaista kokemusta. Näytösmallin arjessa on myös omat sudenkuoppansa, joista ei monestikaan muisteta mainita. Eräs mun kollega otti tosi pahasti takkiinsa matkustaessaan näytösten perässä ympäri maailmaa, sillä palkkiot eivät riittäneet kattaneet syntyneitä kuluja. Muutenkin mallimaailma on suhteellisen raaka paikka. Aina löytyy kymmenittäin uusia tarjokkaita, jos yksi poistuu.

Vierailija
268/354 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Jeren ryhmästä halutaan pudottaa seuraavaksi, ni niiden piti "hävitä".

Veikkaan Lindaa.

Tämä ei ollut vielä ratkaiseva häviö.. Siksipä veikkaan, että Jeren joukkue voittaa ryhmäkuvan ja Eevan joukkueesta pudotetaan Hanna.

Eevan joukkueelle annettiin ensin staulaushaasteen voiton muodossa pieni pehmentävä lohdutuspalkinto.

Vierailija
269/354 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeren joukkue myös työskenteli kaikenkaikkiaan paljon paremmin tehtävää suorittaessaan.

Eevan ryhmä - - näytetyn materiaalin perusteella(!) - lähinnä sähläsi ja hermoili verrattuna Jeren ryhmään. Ja lopputulos oli samaa sarjaa.

Jeren ryhmä toimi rauhallisesti, tosi hyvin yhteen ja saivat aikaan hämmästyttävän hyvännäköisen nordic-kokonaisuuden.

Vierailija
270/354 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää mikä jakso, kaikki jolla oli joku vahva alterego ohitettiin täysin, mutta heti kun tuli tätä Voi nyyh kyynel älä itke paskaa niin näytettiin 10min yhtä tyyppiä.

Ei jaksa seurata tätä teennäistä haluan muuttaa maailmaa ja pelastaa kaikki skeidaa, ei näiden mitkään missikisojen pitänyt olla.

Nyt kun se Saara on kuitenkin joku päätuomari ilmeisesti vielä ja kuuntelee noita itku tarinoita niin voi vaan arvata ketkä tosta porukasta on finaalissa. Joo ei tällä ohjelmalla ole mitään tekemistä mallin hommien kanssa ja sepä vasta ironista onkin.

Vierailija
271/354 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnolla seuraan, mitä Jarrahista kuoriutuu, mutta kyllä jo riittää minullekin maailmanahdistusitkuihin keskittyminen; pakkoko niitä on toistuvasti näyttää.

Terapiaohjelmat on erikseen.

Vierailija
272/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihmettelyn kilpailijoista ja itsellänikin on vielä vähän "sulattelemista", mutta olen pohtinut jo aiemmin ja tämä herätti uudelleen pohdinnan, kuinka itsekin olen aivopesty muotimaailman ja viihdeteollisuuden taholta uskomaan tiettyyn muottiin. Olen ollut kohtuuttoman kriittinen itseäni ja ajatuksissani myös muitakin kohtaan (kavereina minulla aina ollut kaikennäköisiä ihmisiä, en siis sillä tavoin ole pinnallinen). Kasvoin mm. Sinkkuelämää-sarjan pinnallisen muotimailmaa ihailevan sanoman parissa ja katsellen myös ekat mallikilpailut Suomessa. Niinpä nyt ensimmäisen jakson jälkeen ihmettelin ja kritisoin mielessäni, mutta aloin myös ajatella, kuinka todella lohduttavalta tuntui nähdä niin monennäköisiä ihmisiä huippumalliksi kisailemassa. Mallikuvat näyttävät upeilta. Ajattelenkin olevan hienoa, että mallien muotti ja taustat ovat monimuotoistuneet ja antaa suurta armeliaisuutta naisille.

Vierailija
273/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino on komea ja ihanan nöyrä. Tulee mieleen Finn Wittrock 😍

Vierailija
274/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Minttu on jotenkin persoonallisella tavalla kaunis ja kiehtova!

Vierailija
275/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän tuo Yarrah on todella karismaattinen ja mielenkiintoinen tyyppi!

Ja yleensäkin koko porukka, todella hyväkäytöksisiä ja toisensa huomioonottavia.

Vierailija
276/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa väsynyt versio tämä Suomen huippumalli haussa. Hirveän vähän näytetään itse mallin työhön liittyvää oppimista ja sen sijaan koko ajan jotain maailmanparannusta. Ja miksi muodonmuutos vasta nyt kun osa kilpailijoista on pudonnut? Lihavammille ja miehille oma kilpailu.

Vierailija
277/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllähän tuo Yarrah on todella karismaattinen ja mielenkiintoinen tyyppi!

Ja yleensäkin koko porukka, todella hyväkäytöksisiä ja toisensa huomioonottavia.

Joo on totta kaikki tuo. Jarrah puhuu ja perustelee selkeästi ja asiallisesti. Kaikki toimivat koko porukassa hienosti yhteen.

Vierailija
278/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hlvetti tuota pysty kattomaan naama peruslukemilla. Siis on kyllä kymmenessä vuodessa muuttunut mallikilpailut, tuossa ole mitään malleja paitsi yksi.... juontaja.

Vierailija
279/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman nimi on kuitenkin huippumalli haussa. Miksi siis annetaan kuva, että sinne voi vaan kävellä kuka tahansa, joka ei ole "koskaan ajatellut voivansa olla malli". Joo, on kiva että nykyään voi pärjätä vaikkei olisi syntynyt jonkun mielestä täydellisillä geeneillä, mutta jotainhan tiettyä ainesta pitää hakea, kun haetaan huippumallia. Eikä niin, että kuka tahansa voi voittaa ja että me ollaan kaikki ihania just tällasina.

Vierailija
280/354 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan l4ski ei osaa kävellä yhtään, kompurointi lähinnä säälittävää, mutta silti jatkoon koska woke, koska l4ski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän