Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ovat Huippumalli haussa -ohjelman uudet kilpailijat - katso kuvat!

Kommentit (354)

Vierailija
221/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi, Eeva ja Rosa! Noissa kolmessa on eniten ainesta.

Vierailija
222/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leevi voittaa. Mintulla kivat kasvonmuodot.

Samat tyypit tarttuivat mullakin silmiin. Leevillä on lautasen kokoiset silmät. Mintulla on mieletön kasvojen luusto.

Muutama ihan turhakin tyyppi kyllä on. En itse ymmärrä miksi samassa sarjassa pitää olla eri kokoisia. Eikö plusmalleille voisi olla omaa kisaa, ja tosiaan, missä isot miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Venla voisi mainostaa? Ei mitään! Linda ei pysy edes korkkareilla pystyssä. Muutaman kisailijan voisi jättää, muut suosiolla pois. Ja nuo turhat ylistykset pois!

Vierailija
224/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärän laittoivat ulos. Tytöllä oli todella kauniit silmät. Tyttö jolla mustat kulmakarvat todella vihaisen näköinen.

Läskejä vaan ei voi heti pudottaa ja niitä pitää vaan kehua.

Vierailija
225/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Venla voisi mainostaa? Ei mitään! Linda ei pysy edes korkkareilla pystyssä. Muutaman kisailijan voisi jättää, muut suosiolla pois. Ja nuo turhat ylistykset pois!

Onhan xxl malleille nykyään kysyntää, mutta siihen tarvitaan tosiaan muutakin kuin pelkkä ylipaino.

Ei laiheliinistakaan tule mallia vaan siksi, että on laiheliini.

Nyt nämä paksukaiset roikotetaan mukana väkisin, että saadaan jakaa mukamaskehopositiivisuuden ilosanomaa. Jos pudotettaisiin heti, niin herranjumala ylipainoiset katsojat vetäisi herneen nenään.

Vierailija
226/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi on kyllä kiinnostavimman näköinen. Jotkut tuolla ovat ihan liian "peruskauniita" omaan makuun. Kaipaan vähän särmää. 

Vierailija
227/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan xxl malleille nykyään kysyntää, mutta siihen tarvitaan tosiaan muutakin kuin pelkkä ylipaino.

Nyt nämä paksukaiset roikotetaan mukana väkisin, että saadaan jakaa mukamaskehopositiivisuuden ilosanomaa. Jos pudotettaisiin heti, niin herranjumala ylipainoiset katsojat vetäisi herneen nenään.

Tämä. Mä siis itse tykkään paljon siitä, että on noita xxl malleja (kysyntää tosiaan on), MUTTA... nuo mallit joita tuolla on näyttävät todella "taviksilta" vailla mitään särmää. Huippumallit usein tuppaavat näyttämään hieman ns. erikoisilta, on olemuksessa jotain mikä kääntää katseen. Nuo näyttävät joltain perus instagramissa notkujilta. 

Vierailija
228/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leevi on kyllä kiinnostavimman näköinen. Jotkut tuolla ovat ihan liian "peruskauniita" omaan makuun. Kaipaan vähän särmää. 

No eikä ole, hirvee sählääjä, luulee puhuvansa hienosti kun vääntää anglismeja koko ajan!

Vierailija
229/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole, hirvee sählääjä, luulee puhuvansa hienosti kun vääntää anglismeja koko ajan!

Ei minua kiinnosta pätkääkään se miten puhuu. Huippumallin tehtävä ei ole puhua. 

Vierailija
230/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nimi naista pahenna, mutta vaikea mieltää 20-vuotiasta tyttöä Sirkaksi. 

Tai Sirkkaa 20-vuotiaaksi tytöksi.

Leevi on ihana <3 Olen aina tykännyt tuollaisesta androgyynistä tyypistä.

Olen myös sen verran vanha, että nuo kehoposimallit lähinnä yököttää, vaikka olen lihava itsekin. Inhoan vaatemainoksia, joissa vaatteet näyttävät siltä, miltä ne oikeastikin tällaisen tantan päällä näyttävät, eli hiton rumilta :D Nykyään isoja kokoja mainostetaan isoilla malleilla, mikä omalla kohdalla on johtanut siihen, etten osta vaatteita kuin äärimmäisen pakon edessä. Siis silloin, kun viimeisetkin housut ovat kuluneet puhki ja on pakko ostaa uudet tai kulkea ilman alaosaa. Se nyt on vaan raaka tosiasia, että ihmiset ostavat mielikuvia ja jos vaatemainoksessa se rätti näyttää huonosti istuvalta ja rumalta niin kuin vaatteet poikkeuksetta lihavan ihmisen päällä näyttävät, ei sitä tuotetta tee mieli ostaa.

Olkaa hyvät. Saa alapeukuttaa.

Mutta huonot hampaat mallilla sit on ok kuitenkin ?

Vierailija
231/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sen verran vanha, että nuo kehoposimallit lähinnä yököttää, vaikka olen lihava itsekin. Inhoan vaatemainoksia, joissa vaatteet näyttävät siltä, miltä ne oikeastikin tällaisen tantan päällä näyttävät, eli hiton rumilta :D Nykyään isoja kokoja mainostetaan isoilla malleilla, mikä omalla kohdalla on johtanut siihen, etten osta vaatteita kuin äärimmäisen pakon edessä. Siis silloin, kun viimeisetkin housut ovat kuluneet puhki ja on pakko ostaa uudet tai kulkea ilman alaosaa. Se nyt on vaan raaka tosiasia, että ihmiset ostavat mielikuvia ja jos vaatemainoksessa se rätti näyttää huonosti istuvalta ja rumalta niin kuin vaatteet poikkeuksetta lihavan ihmisen päällä näyttävät, ei sitä tuotetta tee mieli ostaa.

Minä taas nimenomaan haluan nähdä ne rätit sellaisen henkilön päällä, joka antaa kuvaa todellisuudesta. En ikinä osta vaatteita ellen pääse sovittamaan, mutta jos on pluskokoinen malli niitä esittelemässä niin saatan tehdä poikkeuksen. Eivät kaikki ole niin taukkeja, että ostavat vaatteensa pelkkien mielikuvien perusteella. 

Vierailija
232/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi nuoret miehet on tommosen nykyajan perinteisen fuckboyn näköisiä. Itse en ymmärrä tota muotia nykyajan nuorilla miehillä ja teinipojilla. Ei taida noissa mallipiireissä olla ketään rohkeasti omana aitona itsenään esiintyvää nuorta miestä tai nuorta naista olla enää ainakaan työtilanteissa. Feikkiä feikin päälle vaan.

Eli juuri ihania! Siis Leevi varsinkin ja Einokin ihan jees. Tuo Jere nyt on ihan tavis suomalainen jäppinen, ei iske omaan makuun kyllä yhtään ja se neljäs kaveri on ihan söpö, muttei missään nimessä malliainesta. 

Hitto, jos olisin 20 vuotta nuorempi, mulla olisi onnenpäivät, sillä nuo nykykundit ovat juuri sellaisia, joista itse parikymppisenä unelmoin, mutteihan silloin tuota tyyliä edustavia tyyppejä ollut kuin jossain ulkomaisissa sarjoissa ja niissäkin vähän. Niin kauniita <3

Vierailija
233/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on yksi lysti, millaiset hampaat vaatemallilla on. Jos mainostaa hampaisiin liittyviä tuotteita, hampaiden on tietysti oltava kunnossa, mutten mä jonkun H&M:n sivuilla niiden mallien naamojakaan katso, vaan sitä, miltä vaatteet näyttää niiden päällä. 

-lainaamasi

Vierailija
234/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosalla on palikoita muuhunkin kun kävelemään vaatteet päällä 👍

Vierailija
235/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Leevillä on noin ruma ienhymyirvistys.

Vierailija
236/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on outoa häsellystä koko ohjelma. Kaikki on upeaa wau super! Mallit näyttää jonkun luokkakokouksen osallistujilta. Mitään taustoja ei kerrota, kuvauksetkin tosi irrallisia. Tuomaristoa ei käytännössä edes ole.

On ihan hyvä, ettei ohjelmat ole enää pelkkää ilkeilyä ja nolaamista, mutta pakkoko mennä sinne toiseen ääripäähän?

Vierailija
237/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä siis itse tykkään paljon siitä, että on noita xxl malleja (kysyntää tosiaan on), MUTTA... nuo mallit joita tuolla on näyttävät todella "taviksilta" vailla mitään särmää. Huippumallit usein tuppaavat näyttämään hieman ns. erikoisilta, on olemuksessa jotain mikä kääntää katseen. Nuo näyttävät joltain perus instagramissa notkujilta. 

Nämä ei ole edes taviksia, kun kävellessä hytkyvät ja lyllyvät tosi rumasti ja päällä olevat vaatteet näyttää siksikin ihan hirveiltä.

Väkisin pitänyt varmaan ottaa pluskokoisia mukaan - - voin vaan kuvitella millaisia löysäkasoja ne muut tarjokkaat on olleet.

Vierailija
238/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on yksi lysti, millaiset hampaat vaatemallilla on. Jos mainostaa hampaisiin liittyviä tuotteita, hampaiden on tietysti oltava kunnossa, mutten mä jonkun H&M:n sivuilla niiden mallien naamojakaan katso, vaan sitä, miltä vaatteet näyttää niiden päällä. 

-lainaamasi

Okei, en tiennyt, että hakevat henkkamaukalle mallia

Vierailija
239/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jännä, kuinka Sirkka haluaa korostaa lestadiolaisuudesta irtautumista. Ymmärtääkseni kuitenkin yksi toinenkin osallistujista on entinen lestadiolainen, mutta ei ole tuonut sitä ollenkaan esille. No, ehkä keskenään ovat siitä jutelleet kuitenkin.

Sirkka on voimaantunut. Tekee särön tuo, että jankkaa erostaan

Vierailija
240/354 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 2011 kisaajat kaikki erittäin kauniita ja seksikkäitä, upeat kasvot ja kropat.

Tämän vuoden tyypit taas... erilaisia.

Nykynuoret ovat harvinaisen rumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan