Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitko värjäämään hiuksia kun alkoivat harmaantumaan?

Vierailija
02.08.2022 |

Tässä katselin juuri ohimoita, harmaita alkaa olla enenevässä määrin. En ole hiuksia värjännyt pian kymmeneen vuoteen, mutta mietin että pitäisiköhän taas. En ehkä ole vielä valmis harmaantumaan.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala ellei huvita, toistaiseksi ei ole huvittanut.

Vierailija
2/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Välillä vain raidat hiuksiin.

Vierailija
4/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin hiusten värjäämisen jo aikoja sitten, paljon ennen ensimmäistäkään harmaata hiusta.

Vierailija
5/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkanut. Mulla on yksi harmaa/valkoinen raita otsalla.

Vierailija
6/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harmaata hiuksissa 73v. Kun alkaa harmaantumaan, niin en värjää. Saan näyttää vanhukset. Juurikasvu on ruma.

Vierailija
7/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi esittää muuta kuin on?

Vierailija
8/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin värjäämään kymmenen vuoden tauon jälkeen juurikin harmaiden hiusten takia. Tykkäsin hirveästi omasta väristä, mutta harmaat siellä seassa pistivät silmään pahasti.. Nyt on väri lähellä omaa sävyä.

Aion lopettaa värjäämisen, kun olen kokonaan harmaantunut.

Vierailija
9/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut valmis harmaantumaan 2-kymppisenä, joten aloin värjätä. Värjännyt 30 vuotta. Nyt 5-kymppisenä olisi 99% harmaat/valkoiset, vanhentaa 10 vuotta eli värjään edelleen.

Vierailija
10/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - heti kun ekat harmaat alkoivat näkyä.

Teen sellaista työtä sellaisessa asemassa, että ei voi näyttää vanhalta vaikka on jo viiskyt.

Muuten menee vaihtoon ja joku nuorempi näihin hommiin eikä uutta yhtä hyvin palkattua duunia saa enää.

Sama juttu muissakin asioissa - käytän hormonilorvaushoitoa, pysyttelen epätoivoisesti hoikkana ja liikun paljon, syön terveellisesti ja pukeudun siistin neutraalisti.

On pakko näyttää nuoremmalta kuin onkaan.

Välillä ihan helvetin raskasta. Kun joskus ehkä

15 v päästä pääsen eläkkeelle en aio enää yhtään kertaa värjätä tukkaa, lähden Linkedinistä ja vaihdan puhelinnumeroni salaiseksi ja syön mitä tykkään ja menen jumppaan jos huvittaa

Vierailija
11/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toivon että harmaantuisin! Nyt on rumat rusehtavan keltaiset hiukset.

Vierailija
12/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla on tumma tukka, ja alkoi jo 35-vuotiaana voimakkaasti tulemaan harmaata sekaan ja ohimoilta mennä kokonaan harmaaksi. En työelämässä halunnut vielä näyttää mummolta kun naama vielä oli ihan sileä ja rypytön, joten kerran kuussa värjäily alkoi siitä ja on jatkunut jo yli 10 vuotta. Ehkä eläkkeelle päästessä lopetan.

Vierailija
13/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosikymmeniä värjännyt maantienvärisiä hiuksiani tummanruskeiksi ja värjään edelleen. Harmaantumisella ei ole sen kanssa mitään tekemistä. N59

Vierailija
14/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin toivon että harmaantuisin! Nyt on rumat rusehtavan keltaiset hiukset.

Tuo väri muuten harmaantuu kaikkein rumiten. Joo kyllä, sitten kun se on kokonaan harmaa / valkoinen, se on hieno mutta silloin olet luultavsti 70-80 v. Sitä ennen se on pitkään rusehtavan-keltaisen-harmaa, sellaisen epämääräisen sotkun värinen jota britit kutsuu "dirty dishwashing water colour", likaisen tiskiveden sävy.

Vierailija
15/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen takia. Värjäilin teininä hiuksia ja ylppäreiden jälkeen päätin kasvattaa oman värin (tumman ruskea) takaisin. Yllätys oli melkoinen kun mulle tulikin harmaat ohimot :D Silloin uskottelin, että ne on vaan blondit, mutta kyllä ne taisi ihan harmaat olla. Mistäs mun tummaan tukkaan olisi yhtäkkiä blondit laikut ilmestynyt? :D

Nyt oon 31v ja värjäilen hennalla. se peittää jotenkuten ohimoiden harmaatkin.

Vierailija
16/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näyttäisi puskevan suoraan valkoisia hiuksia. Toistaiseksi niitä on vasta siellä täällä, ei tarvetta värjätä.

Jos oman värin loppuessa kokonaan pysyvät valkoisina, en värjää näitä koskaan.

Vierailija
17/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksia.

Vierailija
18/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot ap?

Vierailija
19/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sen takia. Värjäilin teininä hiuksia ja ylppäreiden jälkeen päätin kasvattaa oman värin (tumman ruskea) takaisin. Yllätys oli melkoinen kun mulle tulikin harmaat ohimot :D Silloin uskottelin, että ne on vaan blondit, mutta kyllä ne taisi ihan harmaat olla. Mistäs mun tummaan tukkaan olisi yhtäkkiä blondit laikut ilmestynyt? :D

Nyt oon 31v ja värjäilen hennalla. se peittää jotenkuten ohimoiden harmaatkin.

Suomalaisilla on aika usein tummillakin vaaleampaa hiusta kasvojen sivuilla ja edessä, ikään kuin "naamakarvaa" siinä alueella enemmänkin kuin kunnon hiusta. 

Vierailija
20/57 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä - heti kun ekat harmaat alkoivat näkyä.

Teen sellaista työtä sellaisessa asemassa, että ei voi näyttää vanhalta vaikka on jo viiskyt.

Muuten menee vaihtoon ja joku nuorempi näihin hommiin eikä uutta yhtä hyvin palkattua duunia saa enää.

Sama juttu muissakin asioissa - käytän hormonilorvaushoitoa, pysyttelen epätoivoisesti hoikkana ja liikun paljon, syön terveellisesti ja pukeudun siistin neutraalisti.

On pakko näyttää nuoremmalta kuin onkaan.

Välillä ihan helvetin raskasta. Kun joskus ehkä

15 v päästä pääsen eläkkeelle en aio enää yhtään kertaa värjätä tukkaa, lähden Linkedinistä ja vaihdan puhelinnumeroni salaiseksi ja syön mitä tykkään ja menen jumppaan jos huvittaa

Tämä on ihan järkyttävää. Naisia haukutaan kun lähtevät ulkonäkökeskeiseen maailmaan mukaan, eivätkä irtisanoudu siitä, mutta minkäs teet kun samalla menee koko ura. 

Mä tunnen muutaman erittäin pätevän ja huippuhommissa olleen +50-vuotiaan insinöörinaisen joiden ura on lähtenyt iän myötä laskuun, kun taas miespuoliset kollegat ovat edelleen porskuttaneet. En jaksa ymmärtää kuinka meidän yhteiskunnalla on varaa haaskata moista osaamista vain sen takia, että nainen on näyttänyt ikäiseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan