Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistaja, miksi et kerää koirasi kakkaa roskiin

Vierailija
02.08.2022 |

Että sapettaa kun jätetään kaupungissa paskat keräämättä.

Ne kuuluu kerätä!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keräisin? Paska on luomua.

Siksi koska laki/säännöt sanoo niin. Sen lisäksi tuolla asenteellasi lisäät koirien vihaajia. Vaikka pitäisi vihata helvetin tyhmiä omistajia jotka eivät paskata koiraansa ihan omalla pihalla ja jätä sinne luomuna lojumaan. Eiköhän omalta pihalta paskat siivota hyvinkin pian.

Vierailija
22/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on naureskeltu että aijaa eväät mukana kun ison koiran, nyt jo tuhkaksi muuttuneen, paskapussia kantelin pitkät matkat. Ei ole roskiksia tässä taajamassa kuin harvakseltaan. Sontapusseja vain eläinlääkärin oven pielessä, ei missään muualla. Toki nehän varastettaisiin kuten vessapaperit kunnan vuokrataloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se taajamassakin, vanha asuinalue. Meidän piha loppuu yleiseen tiehen, oja on, mutta niin loiva ja kuiva, että voi leikata ruohonleikkurilla. Miten edes kehtaa jättää kikkareita käytännössä toisen pihaan? Hyvin näkee, että on hoidettu alue ja ohikulkijoiden iloksi iso kukkapenkki ja kivillä maisemoitu.. ja sitten se kakkara siinä edessä keskellä...

Kerään heti kun yhteiskunta antaa ilmaiset kakkapussit.

Onko koirakin saatu yhteiskunnalta? Kuulosta siltä, että sinulla ei ole varaa koiraan ja koiran hoitoon.

Onhan näitä jotka saa kaiken yhteiskunnalta + hankkineet vasikan kokoisia koiria muutaman. Me elätetään.

Vierailija
24/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerään, mutta valitettavan moni muu kanssaulkoilija ei.

Suurin harmi meidän lähiössä on roskapönttöjen puute. Usein se kikkarepussi joutuu kantaa kotiin asti.

Kaupungille ehdotettu, että olisi enemmän roskiksia, mutta mitään ei kuulu tai ole tapahtunut.

Tämä on kyllä alueittain ihan oikea ongelma. Pakko myöntää, että itsekin olen jättänyt joskus keräämättä jätökset ihan siitä syystä, että olen tietänyt, että niitä pitäisi kanniskella kilometritolkulla takaisin kotipihalle.

Vierailija
25/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se taajamassakin, vanha asuinalue. Meidän piha loppuu yleiseen tiehen, oja on, mutta niin loiva ja kuiva, että voi leikata ruohonleikkurilla. Miten edes kehtaa jättää kikkareita käytännössä toisen pihaan? Hyvin näkee, että on hoidettu alue ja ohikulkijoiden iloksi iso kukkapenkki ja kivillä maisemoitu.. ja sitten se kakkara siinä edessä keskellä...

Kerään heti kun yhteiskunta antaa ilmaiset kakkapussit.

Onko koirakin saatu yhteiskunnalta? Kuulosta siltä, että sinulla ei ole varaa koiraan ja koiran hoitoon.

Onhan näitä jotka saa kaiken yhteiskunnalta + hankkineet vasikan kokoisia koiria muutaman. Me elätetään.

Mitä sinä muiden elämästä tiedät tai heidän tulonlähteistään?

Vierailija
26/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaska on oikeasti hyvää lannotetta nurmikolle, ja kun paskan jättää nurmikolle, luonto voi paremmin. 

Vierailija
27/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keräänkin aina. 

Vierailija
28/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani paskovat vain maaperälle, eikä täällä kauimmaisella esikaupunkialueella kukaan niitä kerää pusikosta. Asfaltilta sentään ei yleensä paskakasoja löydy.

Vierailija
29/29 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksei niitä kerätä?

Kun otit koiran niin etkö silloin osannut ajatella paskan keräämistä.

Otimme itse koiran keväällä ja kerätään aina kakat pois. Jos niitä ei kerää niin itseään saa syyttää kun päälle astuu.

Meidän asuinalueella paljon koiria ja olen oppinut vajaassa puolessa vuodessa huomaamaan ne jotka eivät kerää.

Nyt voi joku vetää pussillisen herneitä nenäänsä, mutta siisteys taitaa kulkea koulutustasossa.

Elämänkoulussa ei vissiin ole opetussuunnitelmaan kirjattu kuinka pidetään huolta omasta ympäristöstä.

Perusjuntti, alla vanha BMW tai Mersu (joskus Volkkari) koira yleensä iso vahtikoiraksi jalostettu ja sitä ei ole myöskään koulutettu. Osaa vain haukkua kaikille ohikulkijoille. Nämä sankarit sitten kulkee rööki suunpielessä kännykkä korvalla koira pitkässä remmissä täysi veto päällä..

Aika paskaa tarinaa mutta kerätkää ne paskat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän