Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään kasvissyöjää paikalla?

Vierailija
02.08.2022 |

Kuinka kauan olet ollut kasvissyöjä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23 vuotta, tosin syön kalaa ja maitotuotteita

Et ole kasvissyöjä jos syöt kalaa.

Noo lakto-pesco-vegetaristi sitten. En vain käytä tuota ilmaisua kun sairaalassakin tuotiin kanaa kun ei ymmärretty mitä tuo tarkoittaa.

Miksi kala on vähemmän eläin kuin kana?

Vierailija
22/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omasta mielestäni ole kasvisyöjä.Inhoan nautaa,sika,siipi karjaa,Joten en niitä suostu syömään!Minulle kyllä vinoillaan urakalla,ai olet kasvisyöjä!

Oi, meitä on muitakin!

Mä pärjään naudan kanssa, mutten itse sitä ruuaksi valmista. Sikaa, siipikarjaa en syö. Kalaa kyllä.

Duuni- ja harrastusporukoiden kanssa kun käydään ravintolassa syömässä tilaan aina kalaa.  Niin kuulen olevani kasvissyöjä, ituhippi, viherpiipertäjä jne.

Toisinaan alan nenäkkääksi, että mistä lähtien kala on ollut kasvis. Sitten ne nolona selittää, että niin mutta ainahan se on kasvisvalioon kuulunut. Jaa, mistä lähtien.

Kyllä ihmiset ovat pöljiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23 vuotta, tosin syön kalaa ja maitotuotteita

Et ole kasvissyöjä jos syöt kalaa.

Noo lakto-pesco-vegetaristi sitten. En vain käytä tuota ilmaisua kun sairaalassakin tuotiin kanaa kun ei ymmärretty mitä tuo tarkoittaa.

Miksi kala on vähemmän eläin kuin kana?

väittikö joku niin?

Pesco nyt sattuu tarkoittamaan kalaa. Semivegetaristi sitten söisi kanaakin. Kyllä nämä pitää sairaaloissa tietää.

Diettikokki sairaalasta.

Vierailija
24/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tuli 34 vuotta kasvissyöjänä täyteen. (Ikäni on vähän yli 50 vuotta.)

Vierailija
25/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 vuotta.

Vierailija
26/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omasta mielestäni ole kasvisyöjä.Inhoan nautaa,sika,siipi karjaa,Joten en niitä suostu syömään!Minulle kyllä vinoillaan urakalla,ai olet kasvisyöjä!

Oi, meitä on muitakin!

Mä pärjään naudan kanssa, mutten itse sitä ruuaksi valmista. Sikaa, siipikarjaa en syö. Kalaa kyllä.

Duuni- ja harrastusporukoiden kanssa kun käydään ravintolassa syömässä tilaan aina kalaa.  Niin kuulen olevani kasvissyöjä, ituhippi, viherpiipertäjä jne.

Toisinaan alan nenäkkääksi, että mistä lähtien kala on ollut kasvis. Sitten ne nolona selittää, että niin mutta ainahan se on kasvisvalioon kuulunut. Jaa, mistä lähtien.

Kyllä ihmiset ovat pöljiä.

Samat sanat! Aina pitää sitten selittää että vatsa EI KESTÄ possua tai nautaa, en syö koska sitten on viikon kivikovana vatsa yms.

En ole kasvissyöjä siis, en vain syö lihaa paitsi kalaa, joskus kanaa.

Vierailija
27/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta. Muutamia kertoja sinä aikana olen joutunut tilanteeseen, että olen syönyt kalaa.

Vierailija
28/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuotta, aloitin 17-vuotiaana.

Vierailija
29/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku 6 tai 7 vuotta. Tosin en ole "täysi" kasvissyöjä, olen lakto-ovo ja voin syödä esim. lihaliemikuutiolla tai osterikastikkeella maustettua ruokaa, en jaksa ehdottomuutta.

Vierailija
30/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään syönyt kasviksia.

Vierailija
31/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko joku 6 tai 7 vuotta. Tosin en ole "täysi" kasvissyöjä, olen lakto-ovo ja voin syödä esim. lihaliemikuutiolla tai osterikastikkeella maustettua ruokaa, en jaksa ehdottomuutta.

Hmm, jos olet lakto-ovo, et syö kalaa etkä lihaliemikuutioita.

Vierailija
32/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, jos olet lakto-ovo, et syö kalaa etkä lihaliemikuutioita.

No eikö tosta mun selityksestä nyt tullut selväksi että mitä tarkoitin? Voisinhan mä tietty sanoa että olen sekasyöjä joka ei syö kiinteää lihaa, kalaa tai kanaa, mutta jota ei haittaa jos ruuassa on lihaliemikuutioita tai osterikastiketta tms, mutta tuntuisi melko tyoerältä.

Vierailija
33/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v ja suurimman osan elämästä kasvissyöjä. Vanhempani ovat yli 85v ja olleet jo ennen syntymääni kasvissyöjiä, varmaan jo 60-luvulta.

Vierailija
34/34 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks talttahammas juuresten jyrsijä.🙋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan