Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOIMIIKO SUHDE JOS VÄLIMATKAA ON 150KM?

Vierailija
23.10.2006 |

onko kellään tälläisestä kokemusta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ovat onnellisia, ja molemmat ovat olleet ainakin tietääkseni uskollisia.



Riippuu vramasti kovasti ihmisistä ja heidän sitoutumiskyvystään sekä suhteen luottamusasteesta, onnistuuko etäsuhde.

Vierailija
2/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on työn puolesta reissussa joka toinen viikko, ja tunnustan, että välillä on raskasta. Joskus on vain semmoinen olo, että mikään muu maailmassa ei auta pahan mielen karkoittamiseen kuin rakkaan hali, ja silloin jos mies sattuu olemaan reissussa, niin onhan se p:stä. Toki puhelin on keksitty, ja joskus netissäkin jutellaan, mutta ei se tietenkään ihan sama asia ole.



Suosittelen, että teette heti seurustelun alussa pelisäännöt selviksi. Eli lähtökohtaisesti keskustelkaa ainakin seuraavista asioista: elämänarvot (ovatko ne yhteisiä?), tavoitteet tulevaisuudessa, uskollisuus/pettäminen, rehellisyys, jne.. Kannattaa siis pohtia, olisiko suhteella mahdollisuus kehittyä niin hyväksi, että se kannattaa vakavissaan alkaa. Lisäksi suosittelen miettimään, missä vaiheessa teidän olisi mahdollista asua samalla paikkakunnalla -ikuisesti ei etäsuhdekaan voi toimia. Keskustelkaa näistä asioista jo nyt, että tiedätte toistenne ajatukset.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain 2 viikon välein on näkeminen mahdollista?

Ehkä jos purat tilannetta tänne, niin omatkin ajatuksesi selkiytyvät.

Vierailija
5/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on vakituisessa työssä täällä paikkakunnalla missä asumme nyt. mietittyy vain kuin meillä on ollut niin paljon riitoja että tuleeko siitä sitten ainakaan mitään kun muutan eri kaupunkiin. yhteisiä lapsia meillä on 2. ap

Vierailija
6/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lapset, jäävätkö miehen kans vai lähtevätkö sun mukaan?

Jos kerran on ollut miehen kanssa pientä riitaa ilmassa, niin tuo välimatka voi tehdä hyvääkin. Jotenkin sitä ei viitsi laittaa aina tappeluksi, jos harvoin näkee -ei ainakaan niin herkästi. Ja jos suhde ei kestä, niin sitten se ei kestä, ei sille voi mitään. Sanoisin näin, että jos tuota tilannetta jatkuu muutama vuosi, niin kyllä teillä vielä senkin jälkeen on mahdollisuus palata yhden kodin talouteen.



Melkoinen tulikoehan tuo suhteelle on, mutta varmastikin mietit asiaa jo ennen, kun otit sen työpaikan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nimittäion tällaisen parin, ja ajattelin, että ovatkohan menneet naimisin....



Muuten vastauskena ap:lle, kyllä kestä jos on tahtoa, meillä oli 6000 kilometriä etäisyyttä jonkin aikaa ja hyvin kesti, vaikka vaikeeta olikin

Vierailija
8/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija:


Tiedän nimittäion tällaisen parin, ja ajattelin, että ovatkohan menneet naimisin....

Muuten vastauskena ap:lle, kyllä kestä jos on tahtoa, meillä oli 6000 kilometriä etäisyyttä jonkin aikaa ja hyvin kesti, vaikka vaikeeta olikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni kummit asuivat aikanaan toinen suomessa toinen Sveitsissä. Monta vuotta kulkivat 4-5 krt/v toistensa luona. Nyt molemmat samassa maassa.

Vierailija
10/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa pitäisi vähintään nähdä, ja vain harvoin voi olla kahden viikon taukoja. Tällä tavalla olen elänyt kahdessakin eri suhteessa ja koen siis, että tapaamisia pitää olla aika usein.



Ap:llä vielä se ongelma että lapset tapaavat toista vanhempaansa älyttömän harvoin. Kehottaisin kyllä vakavasti harkitsemaan joko luopumistas koko hankkeesta tai avioeroa. Tuo ei ole oikein lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vastaavan välimatkan päästä kotona kaksi kertaa viikossa. Ehdotan, että ap hankkii työpaikkakunnaltaan vain sivukämpän, lapset jäävät isän luo ja ap matkustaa vähintään kerran viikossa kotiin.

Vierailija
12/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin seurustelun alkuvaiheessa eri puolilla Suomea. Kahden kaupungin väliä matkusteltiin 1,5 vuotta, sitten muutettiin yhdessä asumaan. Kohta ollaan oltu neljä vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu onnistuu kyllä paljon huonommissakin oloissa kuin perhe-elämä.

Vierailija
14/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vireille. kyllä sen aika nopeasti huomaa että toimiiko vai ei. zemiä teille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan noin. Miksi ihmeessä mies suostuisi tuollaiseen! Hänen mielestään sinä viet häneltä kodin ja perheen ja hänen pitäisi suostua tapaamaan vain sillon tällöin!



Vastaa nyt vielä tuohon että miten on mahdollista ettei noin lyhyen matkan takaa muka voi tavata useammin?? Itse olen matkustanut ihan muutaman tunnin takia perheeni luo.

Vierailija
17/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2päivää. miehellä taas töitä 6päivää viikossa. ap

Vierailija
18/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän niitä töitä löytyy varmaan sieltäkin

Vierailija
19/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakastaa ei voi unohtaa,jos unohtaa ei voi rakastaa!

Vierailija
20/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan ja yön takia voi aivan helposti käydä kotonaan 150 kilometrin matkan takaa. Monilla on jopa jokapäiväinen työmatka 150 km.



JOko avioero tai yksi yhteinen koti, sanon minä.