Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän uusi naisystävä kieltää yhteydenpidon?

Vierailija
01.08.2022 |

Seurustelin edellisen kumppanini kanssa kaksi vuotta, osan siitä asuimme yhdessä. Erosta on nyt puoli vuotta. Olen 30-v.

Lapsia meillä ei ole. Minä en voi niitä saada ja miehelle lapsiasia oli niin tärkeä, että lopulta katsottiin parhaaksi erota (oli siinä muutakin, mutta tuo lapsiasia oli isoin tekijä). Erottiin hyvissä ja läheisissä väleissä, kiiteltiin toisiamme ja vannottiin ikuisen ystävyyden nimeen. Hyväksyin eron, enkä haluaisi enää parisuhteeseen hänen kanssaan.

Eron jälkeen laitettiin toisillemme usein viestiä, että onhan kaikki ok jne. Mies oli erityisen aloitteellinen niissä.

Tilanne muuttui, kun mies alkoi seurustella uuden naisen kanssa. Nyt ovat seurustelleet jo useamman kuukauden ajan. Mies ei enää laita mitään viestiä, ja hyvin niukasti vastaa mun viesteihin. Laitoin tänään ensimmäisen viestin kahteen kuukauteen, ja vastasi kahdella sanalla.

Olen aika surullinen. Mitä arvelette, voiko tilanne muuttua vielä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia niin en ymmärrä tuollaista yhteydenpitoa.

Vierailija
42/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "Minä en voi niitä saada ja miehelle lapsiasia oli niin tärkeä, että lopulta katsottiin parhaaksi erota (oli siinä muutakin, mutta tuo lapsiasia oli isoin tekijä). Erottiin hyvissä ja läheisissä väleissä, kiiteltiin toisiamme ja vannottiin ikuisen ystävyyden nimeen. Hyväksyin eron, enkä haluaisi enää parisuhteeseen hänen kanssaan."

Ilmeisesti ollaan siinä iässä, että lapsiperheelle on hyvä aika.

Ap ilmoittaa eron perusteet. "Hyväksyin eron" viittaa siihen, että mies on ensisijaisesti se, joka halusi erota.

Asia on selvä ja loppuun käsitelty.

Ap etsiköön elämäänsä nyt muuta kuin perheestä haaveilevaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ehkä noin kuitenkin, lopulta molemmat voi jatkaa helpommin omaa elämää. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
44/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa yhteydet pysyvät tasan niin kauan kun kumpikin on sinkkuja, koska toinen on tavallaan sellainen varapartneri siinä. Sitten unohtuu nopeasti kun toinen löytää jonkun.

Vierailija
45/45 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää yhteyttä liki kaikkiin exiinsä, oli lapsia tai ei. En tykkää. Vähän alkaa olla liikaa minulle tätä shittiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi