Ermei ja zippura vko 43
Aivan väliviikko minulle - harmi! Muutama asia on masentanut, enkä ole jaksanut panostaa nyt laihduttamiseen. Tuosta sen huomaa, miten mielialajohteista tuo syöminen useimmille ihmisille on. :O Mutta tänään yritän taas jatkaa matkaa reippaampana. En jaksanut aamulla käydä puntarillakaan. Menen tänään jälkitarkastukseen ja voin laittaa neuvolan vaakalukeman tänne, vaikka eriähän se aina näyttää kuin kotivaaka, eikä ole muutenkaan paras mahdollinen tulos, kun on keskellä päivää punnittu...
Mutta palajan toivottavasti nyt taas ruotuun ja palailen tänään vielä myöhemmin ja sitten viikon päästä viimeistään! Tsemppiä Ermeillekin uuteen viikkoon! Joko teillekin satoi ensilumen?
zippura
Viikko meni miten meni. Meillä on koko perheellä ollu flunssaa, eikä ole oikein pisteiden lasku jaksanut innostaa. Vaaka näytti aamulla samaa kuin viikko sitten, eli 91,9. No hyvä ettei nousua ainakaan ollu. Ei tullu lunta meillä, vaikka vanhempi tyttö sitä jo todella innolla odottaakin. Tänään olen päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja palata päiväkirjan pariin ja jos vaikka tänää pääsisi lenkillekkin. Mun tilanne on siis nyt 109,7/91,9/91,9/75. Tavoite olis saada marras kuun 6. päivään mennessä paino yhdeksään kymppiin. Eli liki kilo per viikko, mutta nyt on pakko tsempata. On tässä ollu pari niin huonoa viikkoa. Hyvät viikot sulle ja kun ehdit niin ilmoittelehan tuloksia. Koetetaan nyt saada taas fiilis korkeelle, niin kyllä se painokin siitä lähtee lasku suuntaan.
Ermei