Onko työkaverini ihastunut?
Nyt tarvitsisi naisten asiantuntemusta otsikon mukaiseen aiheeseen. Olen jo muutaman viikon aistinut naispuolisesta työkaveristani merkkejä jotka voisivat kieliä ihastumisesta, mutta haluaisin mielipiteitä tulkitsenko hänen kehonkieltään oikein, vai onko kyseessä vain hänen persoona.
Juttelemme jo lyhyen tuttavuuden jälkeen syvällisiä keskusteluja, joita hän ei käy muiden miestyöntekijöiden kanssa. Hän istuu minua hyvin lähellä, joskus jopa kiinni asti. Toisinaan hän koskettaa minua käsivarteen tai olkapäähän tarkoituksella. Hän katselee joka kerta minun suutani/huuliani kun puhun hänelle. Toisinaan puhumme vielä töidenkin jälkeen ja nauramme paljon yhdessä.
Vaikeaa tästä tekee kuitenkin se, että hän on varattu ja puhuu monesti kumppanistaan ja "me" muodossa. Tämän vuoksi olenkin miettinyt, että josko nämä maneerit kuitenkin kuuluisivat hänen persoonaansa ja olen yrittänyt olla liikaa miettimättä asiaa.
Arvostaisin kovasti kommenttejanne.
Kommentit (28)
Voi ollakin. Tai kenties saa huomiostasi boostia itsetunnolle.
Mä en koskaan uskalla puhua ja olla normaali kun olen ihastunut. Pääasiassa vähän välttelen jos olen ihastunut johonkin.
Sitten taas jos en ole ihastunut niin saatan olla hyvinkin puhelias, josta voi seurata vääriä luuloja.
Mutta tuosta sinun tilanteestasi en osaa sanoa.
Oletko sinä ihastunut häneen?
Mies jos tekisi kuten avauksessa kirjoitetaan olisi se heti väärin. Täällä palstalla taas katsotaan läpi sormien kunhan on se parempi sukupuoli asialla. Ei yllätä.
Ja itse aloittajalle, älä vaivaudu vaan keskity työhön.
Ehkä on ihastunut mutta ei myönnä omia tunteita. Jos itse olet ihastunut, tee aloite.
Vierailija kirjoitti:
Voi ollakin. Tai kenties saa huomiostasi boostia itsetunnolle.
Nainen saa yleensä ihan riittävästi huomiota. Eikä tarvitse erikseen mitään boostia itsetunnolle. Miehillä taas on usein hauras ego ja mies tarvitsee jatkuvasti huomiota kaikkialta.
Parempi olisi kysyä häneltä suoraan.
Minulla on työpaikalla 2 kivaa miestä.
Toisen kanssa puhun paljon. Toisen kanssa vähemmän.
Totuus: olen ihastunut jälkimmäiseen.