Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin kahvin juomisen (join todella monta kuppia päivässä) eikä tullut päänsärkyä

Vierailija
01.08.2022 |

Väsymys kyllä tuli, syvä. Mitenköhän kauan tämä kestää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kohta kolme kuukautta ilman kahvia ja alun väsymys kesti noin viikon. Sen jälkeen olo on ollut huomattavasti pirteämpi myös aamuisin ja lisäksi mm. vatsan toiminta on parantunut. Ei ollut mitään erityistä syytä sille, miksi kahvin juonnin lopetin. Se ei vain enää maistunut enkä saanut siitä mitään erityisen hyvää fiilistä.

Vierailija
2/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joit kahvin tilalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin lopettaa kahvin juonnin (yritän säästää rahaa), mutta pelkään just tota väsymystä. Oon jo nyt jatkuvasti väsy

Vierailija
4/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ääretön kahvin kittaaja. Jäi taakseni .Seurassa juon mukiliset kaura maitokahvia. Juomani usein miten on vihreä tee ja vesi. En käytä alkoholia ,en tupakkaa.

Vierailija
5/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä joit kahvin tilalla?

Kofeiinittomia haudukkeita.

Vierailija
6/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ääretön kahvin kittaaja. Jäi taakseni .Seurassa juon mukiliset kaura maitokahvia. Juomani usein miten on vihreä tee ja vesi. En käytä alkoholia ,en tupakkaa.

Eli saat kofeiiniannoksesi teestä.

Vierailija
7/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mennyt väsymys ohi puolessa vuodessakaan. Eka kuppi kofeiinipitoista kahvia oli sen jälkeen kirjaimellisesti silmiä avaava kokemus. Sain päivässä enemmän aikaan kuin kuukausiin.

Vierailija
8/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreässä teessä on yllättävän paljon kofeiinia. Mustassa teessä on suurinpiirtein puolet kahvin kofeiinimäärästä ja vihreässä puolet tästä. Eli jos vaihtaa kahvin vihreään teehen, niin vieroitusoireet voivat jäädä olemattomiksi - koska ei ole mitään vieroittumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi