Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahtaat hengitystiet nenässä

Vierailija
01.08.2022 |

Aina on nenä tukossa ja saa räkiä ja röhiä niitä auki, muuten ei henki kulje kunnolla.

Ärsyttävää. Kerran yritin puhua asiasta lääkärille niin se on kuulemma normaalia että ihmisellä on nuhaa tai toinen sierain aina tukossa.. jaa.. veikkaanmpa vaan että ei todellakaan ole kaikilla ihmisillä toinen sierain aina tukossa.

Mutta mitä tuolle nyt mahtaa jos on ahtaat käytävät nenässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi monista p11kki oireista. Toinen samantapainen mitä täällä valitetaan on pala kurkussa joka ei lähde pois.

Vierailija
2/4 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi monista p11kki oireista. Toinen samantapainen mitä täällä valitetaan on pala kurkussa joka ei lähde pois.

Mulla oli tätä kyllä jo ennen p11kkejä.. kaikkia hulluja täällä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi RFA hoito,eli nenän limakalvoihin kohdistettiin tarkasti kontrolloitu lämpövaikutus erityisen elektonin avulla.Kudosten lämpeneminen aiheuttaa arpireaktion,sen seurauksena nenän tukkoisuutta aiheuttava pehmytkudos kiinteytyy.Kannattaa ottaa lääkärin kanssa puheeksi.

Vierailija
4/4 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sarvikuonokannua. Sillä valutetaan suolavettä rööreihin ja helpottaa monilla hengittämistä. Minulla ihan ehdoton poskiontelotulehdusten ehkäisemisessä, monta lääkekuuria olen saanut sillä ohitettua. Minulla on lisäksi kortisonisuihkeet, joita käytän tarvittaessa.