Muistatteko ajan kun Shakiran peppua ja lantiota pidettiin niin muodokkaina?
Ollaan tultu melko kauas noista ajoista, kun Shakiraa pidettiin niin kovin muodokkaana. Nyt kun googlaa hänen kuviaan ko. ajoilta, huomaa että eihän hänellä ollut peppua juuri ollenkaan ja lantiokin ihan normi! Tänä päivänä muodokas peppu on paljon lihaisampi ja lantion pitää olla paljon leveämpi vyötäröön nähden, jotta kutsutaan muodokkaaksi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä ladonkokoisista nykyperseistä kukaan oikeasti pidä.
Minä kyllä pidän, mielellään kontallaan
Eikö jättiperse ole tuossa asennossa aika uhkaava näky? Sehän peittää kaiken muun näkyvistä.
jos kaikki muu peittyy näkyvistä niin se johtuu vain siitä että kielipeli on käynnissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jättiperse ole tuossa asennossa aika uhkaava näky? Sehän peittää kaiken muun näkyvistä.
jos kaikki muu peittyy näkyvistä niin se johtuu vain siitä että kielipeli on käynnissä
Sitten kyse ei ole aidosta hehtaariperseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kyse ei ole aidosta hehtaariperseestä.
Tai sinulla ei ole kokemusta aiheesta
Nykyään Shakiran senaikaisten muotojen ihastelu lienee rikos ja siitä tuomitaan vankeuteen, koska joidenkin mieli pahoittui.
Mun mielestä shakiralla on parempi kroppa, j.lo on vähän isompi ja tönkkö, shakirasta tykkään enemmän. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Shakiralla on aina ollut sopusuhtainen kroppa ennen ja nyt.
Yhdyn mielipiteeseesi. Ja yhtyisin hyvin mielelläni myös Shakiraan. Oikein kaunis ja sopusuhtainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alussa hyvänä kroppana pidettiin sellaista mikä oli Britneyllä. Britneyllä oli ja on kapea lantio ja silarit. Siksi Shakiran alavartaloa pidettiin muodokkaana, kun ei hänenlaisiaan tai muodokkaampia ollut julkisuudessa. Hoikkuus ja kapealanteisuus oli normi.
Tai Christina Aquilera. Farkut hipoi häpykarvoja, stringien kuului näkyä takaa, mutta kumman kapea lantion silti piti olla. Teinin kroppahan tuossa oli ihanne, ei synnytysikäisen naisen.
Mutta ollaanko sitten kasvettu siitä henkisesti, no tuota.
Täydellinen kroppa ainakin tässä videossa, varmaan nuoremmasta Jenniferista kyse. On kyllä hänella hieno kroppa edelleenkin vaikka perse un kaks kertaa suurempi, mutta se sopi hänelle.