On taas naapuriketjun aika. Mitä hauskaa naapurinne ovat viime aikoina tehneet?
Kommentit (26)
Viikko sitten yläkerran miehellä oli kaveri kylässä ja herrat soittivat monotoonista jumputtavaa musiikkia niin suurella volyymillä, että kerrosta alempana ei kuullut edes oma ajatuksia. Mökä tuli ilmastointikanavan kautta. Pamautin harjanvarrella pari kertaa ilmastoinnin ritilää, niin jopa musiikki hiljeni, mitä ajoittain piti kai testata, onko se v-mäinen alakerran akka kotosalla. Vieras poistui, mutta sitten tuli naisystävä ja iltayöstä riitelivät niin maan perusteellisesti. Miehen koirakaan ei pitänyt menosta, vaan louskutti leukojaan aina kovan äänen tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasin eilen lomalta. Naapuri on ryhtynyt laulamaan. Mies. En tiedä onko vanha asukas vai uusi lomani aikana muuttanut. Luulee että on iskelmätähti. On tehnyt nyt sitä koko päivän. Lopetti hetkeksi kun huusin että on kauhean huono laulunääni.
Mikä on nääni?
Se on varmaan sitä, kun lauletaan Nylon Beatia silleen että "nännännää-nän-nännä-nääni, nännännää-nän-nännä-nääni, nännännää-nän-nännä-nääni-nii, wouu-oouu..."
Mitäs nyt on tapahtunut?
Meillä yksi loukkaantuja on kertonut kaunastaan toista asukasta kohtaan toisille asukkaille. Tai itse asiassa taloyhtiössä on kaksi tällaista loukkaantujaa. Molemmilla syyt vähäpätöiset.
Minulla EI ole semmoista seinänaapuria , jotka olisi hauskoja en pilkkaa ketään sehän on epäkunnioittavaa!
Sitä paitsi seinä naapurissa ei asu ketään ja toinen seinänaapurini on vanha isäni..
Asun siis rivitalossa eikä siinä ole mitään nauramista.
Miten sivistymätöntä se on!
Pilkata nyt muita ihmisiä eläköön miten he elää
. En puutu heidän Elämään miten , VASTA siinä tapauksessa jos minua kohtaan ruvetaan perheen jäsentä kohtaan käyttäytymään illivaltaisesti, hyökkäävästi sitten puutun asiaan ensin ,sanon Heille " HEI nyt ei ole Asiallista toimintaa , sanontaa en hyväksy tätä!"
Sitten soitan Poliisit.
Meillä on taloyhtiössä remppaa, ja siitä riittää vanhemmille asukkaille ihmeteltävää näköjään.
Tuo huuto🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Selvisköhän "lähde" koskaan?
Jos se olikin papukaija🦜, karannut joltain.