Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäloma menee aina sukulaislasten luona juoksemalla

Vierailija
01.08.2022 |

Niin, minulla on 3 sisarusta joilla kaikilla on lapsia. Asun kaikista heistä 4h ajomatkan päässä. Kesälomat menee aina siihen että käyn jokaisen sisarukseni luona kylässä lapsia moikkaamassa. Ahdistaa aina vaan nämä lomat, kun todellisuudessa ovat vaan sitä paikasta toiseen juoksemista..

V*tuttaa tämä pitkä välimatka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuossa voi koko loma mennä.. vaikka asuisivat 4h jokainen eri suuntaankin.

Kutsu heitä sinun luoksesi. Tai käy useammin viikonloppukylässä niin ei tarvitse kesällä mennä, jos kyläily on kuitenkin tärkeää. Ei 4h matka ole pitkä.

Vierailija
2/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi on ihan oma valinta. Ei oo mikään pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuossa voi koko loma mennä.. vaikka asuisivat 4h jokainen eri suuntaankin.

Kutsu heitä sinun luoksesi. Tai käy useammin viikonloppukylässä niin ei tarvitse kesällä mennä, jos kyläily on kuitenkin tärkeää. Ei 4h matka ole pitkä.

Tämä. Kutsut kylään, ja jos eivät tule, se on heidän asiansa. Seuraava kysymys?

Vierailija
4/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole aikoihin käynyt siskojen luona. Tie kulkee molempiin suuntiin. Ei oo heitä näkynyt meilläkään. Äidin luo ajelen kun ei hän enää kykene tulemaan. Sinä ap annat itseäsi juoksuttaa.

Vierailija
5/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia ei vaan aina jaksa.

Vierailija
6/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tehdään valintoja. Ei tarvitse valittaa, jos tekee sellaisen valinnan, jossa ei ole valittamista. Jos et halua hypätä sukulaislasten luona niin pysy kotonasi ja kutsu heidät käymään sinun luonasi. Vai olisko se vielä vaivalloisempaa?

Vierailija
7/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sukulaisilla juokseminen.

Vierailija
8/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä juokset heidän luokse eikä he sinun luokse?

Vierailija
9/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi ärsyttää, että kaikki odottivat minun menevän sukulaisten luokseen kylään, mutta lopulta sanoin, että kyllä ne tiet tulevat myös tännepäin, joten tervetuloa myös tänne kylään. 

Eipä ole kyläilty puolin ja toisin sitten viime aikoina. 

Vierailija
10/10 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sun elämässä muuten päättää sun asioista? Äiti? Hammaskeiju? Et ole vielä ajatellut että parhaiten sinä itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän