Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sairastanut koronan

Vierailija
01.08.2022 |

A. Kyllä, olen rokotettu
B En, olen rokottamaton
C En, olen rokotettu
D kyllä, olen rokottamaton

Ap vastaa B

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C.

Juuri sain 4. rokotteen.

Vierailija
22/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B. Joku flunssa oli. En testaile flunssiani.

Ei niitä ikinä ennenkään ole testailtu. Lepoa, nestettä ja nenäliinoja tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. Kolme rokotusta olen ottanut ja sairastin vakavan koronan rokotusten saamisen jälkeen. Olisin kuollut, ellen olisi saanut rokotuksia. En kuulu mihinkään riskiryhmään, en ole ylipainoinen, urheilen ja olen 39v. Mikäli neljänsiä rokotteita aletaan jakaa kaltaisilleni, menen todellakin ottamaan sen. Haluan vielä elää.

Älkää leikkikö hengellänne. Ottakaa ne tarjotut rokotukset. Koskaan ei voi tietää, kenelle se vakava tautimuoto iskee.

Sehän tässä huono homma onkin, että edes rokotettuna ei ole suojassa vakavalta tautimuodolta.

Ja kun rokotettuna ei ole suojassa edes tartunnalta niin kuka tahansa voi sen vakavan tautimuodon saada.

Silti ihmiset kuvittelee ettei mitään riskiä enää ole.

Vierailija
24/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Kolmeen kertaan rokotettu ja koko perhe sairasti. Teini liikkui paljon busseilla ja siellä oli monenlaista kehittää liikkeellä. Teini sairastui ensin, jonka jälkeen sairastui vanhemmat.

Vierailija
25/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C

Vierailija
26/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä porukkaa lähtee koronan vuoksi saikulle rivissä ja jonossa. Itse tein noin 1h sitten kotitestin ja kerrankin jotakin positiivistä elämässä elikkä korona+ ja kolme rokotetta otettuna. Menee aamuun ennen kuin työterveys avautuu jotta saan lisäohjeita.

Vierailija
27/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B. Joku flunssa oli. En testaile flunssiani.

Ei niitä ikinä ennenkään ole testailtu. Lepoa, nestettä ja nenäliinoja tarvitaan.

Koronassa ei ole nenäliinoille käyttöä. Tämän kyllä väitetään olevan ihan vaan pikkunuha, mutta todellisuudessa se nuhaisuus onkin ainoa flunssaoire joka puuttuu. Sen tilalla on sitten esim tasapaino-ongelmia.

Ja kokemusta on jo kahdesta sairastetusta koronasta.

Vierailija
28/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusi variantti on niin tarttuva, että koulujen alettua tulee kaikkien aaltojen aalto.

Vierailija
29/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Silloin ei vielä rokotettu.

Vierailija
30/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äiti on ruvennut pelkäämään noita rokotteita. Ystäväpiirissä on tapahtunut huonoja ja yllättäviä juttuja.

Vierailija
31/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 rokotusta enkä ole tietääkseni sairastanut. On se nyt kumma kun ei vaan tartu

Korona on erikoinen tauti, kun ei tartu joka kerralla kaikkiin. Se voi olla kotona joillain perheenjösenellä parikin kertaa ja yksi ei saa sitä ollenkaan. Sitten kolmannella kerralla se saakin sen sitten. Näin on käynyt joillain tutuilla, eikä siinä vaikuttanut olevan mitään logiikkaa, keneen tarttui kulloinkin.

Vierailija
32/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Olen kyllä korona-aikana sairastanut hengitystieinfektion ja keuhkokuumeen. Mutta koronaa ei ole ollut enkä ole ottanut yhtään koronarokotetta.

Vierailija
33/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) = en ole moista kokeellista rokotetta ottanut, enkä myöskään koronaa sairastanut.

Lisäksi: molemmat päälle parikymppiset lapseni menivät rukoiluistani huolimatta ottamaan koronarokotukset. Toinen, aina terve, on nyt sairastanut koronan kahdesti, toinen kerran...

Vierailija
34/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C

Vierailija
35/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä uusi variantti on niin tarttuva, että koulujen alettua tulee kaikkien aaltojen aalto.

Tuo aalto voi hyvinkin toteutua. Jos nyt ruvetaan rivissä rokottamaan, tullaan taudin näkeminen lisääntymään.

Kaikkihan me muistamme kuinka kaikki virukset lähti liikkeelle varuskunnista, joissa kaikki rokotetaan oikein kunnolla.

Vierailija
36/37 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. Kolmeen kertaan rokotettu ja koko perhe sairasti. Teini liikkui paljon busseilla ja siellä oli monenlaista kehittää liikkeellä. Teini sairastui ensin, jonka jälkeen sairastui vanhemmat.

*köhijää liikkeellä

Vierailija
37/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

D. Kerta sairastettu, lämpöä 37,5 kolme päivää. Yhtään rok....piikkiä en ole ottanut, enkä ota. Pidän huolen yleisestä kunnosta ja vastustuskyvystäni.