Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
pakko ton tuulan joka keskusteluun tunkea ja sitte puhua vaan itse ja itsestään. keskeyttää keskeneräiset keskustelut eikä anna enään muille puhe vuoroa. selittää niin pitkästi putkeen. luuleeko että omat jutut on niin paljon muiden juttujua kiinnostavempia? ärsyttäää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 59 v tarvi vielä. Onko kaava mitä missäkin iässä saa tehdä, pukeutua jne.
mummoutua siis, jäi pois,
Mutta miksi sitten eilen itse tuula niin korosti että ihmisten pitäisi osata vanheta ja hyväksyä ikänsä eikä olla tekonuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos Marko ja Rusu puhunu et kenet haluis häätöön?
Eikö nää ollu mukana siinä Reeon juonijengissä ja lauraa ja tuulaako nämä meinas?
Reeon juonijengissä on Miikka, Marko ja se viiksivallu. Reeo houkutteli myös Heidin siihen, sanoi että älä äänestä minua niin me ei äänestetä sua.
Siis asukkaatko äänestävät lähtijän? Ketkä ovat nimettyinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos Marko ja Rusu puhunu et kenet haluis häätöön?
Eikö nää ollu mukana siinä Reeon juonijengissä ja lauraa ja tuulaako nämä meinas?
Reeon juonijengissä on Miikka, Marko ja se viiksivallu. Reeo houkutteli myös Heidin siihen, sanoi että älä äänestä minua niin me ei äänestetä sua.
Siis asukkaatko äänestävät lähtijän? Ketkä ovat nimettyinä?
en tiedä ketkä äänestää lähtijät. nimettyinä on vasta reeo koska veti jostain kahvasta. marko ja rusu päättävät ketkä kaksi muuta nimetään koska voittivat nimeämis kisan. jos oikein olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen toki saa pukeutua ja tehdä mitä haluaa, mutta hänen tapauksessa on typerää länkyttää arvokkaasta vanhenemisesta sekä kritisoida nuoruudessa roikkujia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laura halusi mukaan, miksi Laura valittiin mukaan?? Ei tuo mitään viihdettä katsojille. Tuollaiset tyypit ärsyttää jos ne pääsee sluibailemaan pitkälle.
Välillä joku tylsä sluiba pääsee pitkälle kun asukkaat eivät nimeä mukana peesailijaa (koska ei ärsytä ketään) ja nämä eivät päädy häätöäänestyksiin.
Ja sitten kun olisi katsojien mahdollisuus äänestää tylsät pois, niin äänestetään niitä näkyviä ja mielipiteitä jakavia (joissa olisi jotain katsottavaakin).
Valitetaan ,että Laura hiljainen.Onhan se jutellut.Ei kaikki voi olla huutajia /sählääjia niinkuin ovat Leena ja Diana.Sekin on väärin ,että L joutuu olla likaisissa vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
pakko ton tuulan joka keskusteluun tunkea ja sitte puhua vaan itse ja itsestään. keskeyttää keskeneräiset keskustelut eikä anna enään muille puhe vuoroa. selittää niin pitkästi putkeen. luuleeko että omat jutut on niin paljon muiden juttujua kiinnostavempia? ärsyttäää.
Tulee mieleen se Tuomari Nurmion laulu, Hän on täällä tänään. Hän vaihtaa puheenaihetta ja puhuu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi sitten eilen itse tuula niin korosti että ihmisten pitäisi osata vanheta ja hyväksyä ikänsä eikä olla tekonuori?
Ei tuollaiset viisaudet koske koskaan sanojaa itseään, vaikka niistä sopisikin ottaa oppia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen toki saa pukeutua ja tehdä mitä haluaa, mutta hänen tapauksessa on typerää länkyttää arvokkaasta vanhenemisesta sekä kritisoida nuoruudessa roikkujia.
kiitos, hyvin sanottu. itse en osannut pukea yhtä hyvin sanoiksi.
Sain sen käsityksen että Tuula, se tumma ja Laura eli joku näistä joutuu häätöäänestykseen ja sitten on se yksi joka on jo päätetty. Veikkaan että se on Sofia.
Tuula botox naama alkaa jo tökkimään. Nuoremmat ei jaksa kuunnella hänen tarinoita. On tosi ulalla tämän päivän asioista. Olisiko jo eläkkeelle aika lähteä
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämä ihmistyyppi. Oli minkäikäinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laura halusi mukaan, miksi Laura valittiin mukaan?? Ei tuo mitään viihdettä katsojille. Tuollaiset tyypit ärsyttää jos ne pääsee sluibailemaan pitkälle.
Tunkee vielä jonkun kylkeen kuten Anu 2019 ja sen jälkeen aivov*mmaiset äänestää sen finaaliin saakka kun haluavat nähdä ROMANTIIKKAA!
Vierailija kirjoitti:
Tuula botox naama alkaa jo tökkimään. Nuoremmat ei jaksa kuunnella hänen tarinoita. On tosi ulalla tämän päivän asioista. Olisiko jo eläkkeelle aika lähteä
Yleisitieto sulla hukassa kun et tiedä missä iässä päästään eläkkeelle.
Vaikka olisikin rahaa vettä tuhlata niin ei se ympäristölle ole hyväksi.
Rumat ei myöskään käy ärsyttävän ylimielisiksi.
En käsitä sitä Anua. Sellainen tylsä seinäruusu ja pääsi niin pitkälle. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä valitetaan rumuudesta? Rumuushan on hyvä asia! Ei tarvitse esim. pelätä raiskaamista, ei tule typeriä iskuyrityksia baarekssa ja voi olla varma että se oma kumppani rakastaa oikeasti.
kuka nyt on niin ruma?