Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
17041/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TotuusKirpaisee kirjoitti:

"Eno" ja katujengit. Oulun tapahtumat..nuoret tytöt..

Onneksi kukaan kanttis ei ole tehnyt vastaavaa. Miten liittyy aiheeseen?

Mutta vain valkoisille kantiksille tuputetaan esim. rsisminvastaista propagandaa suut ja silmät täyteen. Kaikki tietää, että rsisitisimmat ja esim. homofobisimmat joukot löytyvät niistä ihanista vähemmistöistä.

Ja tosiaan, niin kuin tuolla joku jo sanoikin, syrjäytyneiltä kuulee KAIKKI törkeyksiä, se on vissiin heidän ainoa vapautensa. Hra, ltka, jntti jne ainahan noita kuulee, mutta vain jotkut saavat niistä mielensäpahoittaa oikein virallisesti. 

Vierailija
17042/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Heidin tiskaaminen on ihan rääkkäystä. BB:n pitäs puuttua tohon jo.

Laittaisivat Sallan tiskaamaan kun hän kerta rakastaa kotitöitä

kiva kun Sallaa ei voi äänestää, johan nuo valopäät puhui että Salla äänestykseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17043/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di kirjoitti:

Kylläpä se Miikka jaksaa vihoitella Heidille. Naurettavaa.

Miikka on täysin turha ja luulee liikoja itsestään. Ulos vaan talosta.

Vierailija
17044/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.05 cam 2 Kirsi selitteli että kun ihmiset luottaa muhun niin paljon että mä voin vaik yksin valvoo...

Huoh.

Vierailija
17045/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TotuusKirpaisee kirjoitti:

"Eno" ja katujengit. Oulun tapahtumat..nuoret tytöt..

Onneksi kukaan kanttis ei ole tehnyt vastaavaa. Miten liittyy aiheeseen?

Mutta vain valkoisille kantiksille tuputetaan esim. rsisminvastaista propagandaa suut ja silmät täyteen. Kaikki tietää, että rsisitisimmat ja esim. homofobisimmat joukot löytyvät niistä ihanista vähemmistöistä.

Ja tosiaan, niin kuin tuolla joku jo sanoikin, syrjäytyneiltä kuulee KAIKKI törkeyksiä, se on vissiin heidän ainoa vapautensa. Hra, ltka, jntti jne ainahan noita kuulee, mutta vain jotkut saavat niistä mielensäpahoittaa oikein virallisesti. 

Vain syrjäytyneet haukkuu ja kohtelee rasistisesti? Joopa joo.

Vierailija
17046/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmat määräilijät, kirsi, merve, nabbe ulos!

Vaikka kaikki kolme samalla ovenavauksella.

Vierailija
17047/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Rusu tai Tuula tehnyt ruokaa tuolla? Tai Sofia? Tai Mia? Tai Miikka?

Laura ja Merve pullaa, sämpylöitä jne, Reeo ja Nabbis tehneet ruokaa, Reeo vielä kökki, Kirsi jotain aamupuurolaatikkoa, Eipä siellä oo juuri muita näkynyt. Viime vuonna ei ollut ongelmaa, Mellu valtasi koko köökin. Armosta saivat joskus tehdä ruokaa muutkin kun kerma ja voi loppui. 

Vierailija
17048/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta jos äänestyksessä olisi Reeo, Kirsi ja Nappis. 

Vierailija
17049/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta Mathias, Laura ja Milena vois häipyä, Muut jättää tappelemaan keskenään jotta ois kontenttia. Noi ei ole päässeet peliin kiinni mitenkään,

Vierailija
17050/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla palstahullu ikinä hyvää sanottavaa kenestäkään? Tänne vaan oksennat pahaa oloasi haukkuen ihmisiä?

Noh, vaikea noista tapettijengiläisistä on keksiä mitään erityisen kehuttavaa. Ihan siedettävää porukkaa kun älyävät pitää paskoiset turpansa kiinni.

Aina silloin tällöin joku tällainen vapaamatkustaja pääsee yllättävän pitkälle (esim. Anu 2019, täystapetti), en tiedä sitten kuinka mukavaa asukkaasta on, kun tietää että ei ole ollut niin pidetty asukki katsojien mielestä ja että moni suosikki on juoniteltu pois. Mutta kaipa tuo kokemus sinällään on niin merkittävä, että roikutaan mukana niin pitkään kuin mahdollista.

Ja tietysti jokaisella on hirveä tarve näyttää, että on minussa sisältöä. Mä olen hauska! Mä olen karismaattinen! Mä olen älykäs! Katsokaa minua!

Vierailija
17051/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbea n alkanut Kirsin jatkuva narina köymään hermoon ja hokannutn olevan huonon peliliikkeen olla tämän seurassa. Kirsi kinuaa jatkuvaa huomiota ja puhuu pskaa muista ja nabbea ärsyttää koko likka jo. Kirsi paniikissa kun luonteensa käynyt ilmi eikä viehätä.

Vierailija
17052/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi kotiin itkemään jos on noin kova nälkä. (Itkut tänään 11 aikaan). Monesta kohtaa on vara laihtua, nuuskat pois ja kuntoutumaan, jos jatkaa vielä talossa.

Vierailija
17053/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbea n alkanut Kirsin jatkuva narina köymään hermoon ja hokannutn olevan huonon peliliikkeen olla tämän seurassa. Kirsi kinuaa jatkuvaa huomiota ja puhuu pskaa muista ja nabbea ärsyttää koko likka jo. Kirsi paniikissa kun luonteensa käynyt ilmi eikä viehätä.

Nabbe katseli eilen olohuoneen oviaukolta Kirsin touhuja ja kuinka Kirsi kävi kahdenkeskisiä keskusteluja eri asukkaiden kanssa, mm. Milenan. Nabbe siihen totes että hän luuli olevansa kova pelaaja mutta ei ole mitään verrattuna Kirsiin :D

Vierailija
17054/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla palstahullu ikinä hyvää sanottavaa kenestäkään? Tänne vaan oksennat pahaa oloasi haukkuen ihmisiä?

Noh, vaikea noista tapettijengiläisistä on keksiä mitään erityisen kehuttavaa. Ihan siedettävää porukkaa kun älyävät pitää paskoiset turpansa kiinni.

Aina silloin tällöin joku tällainen vapaamatkustaja pääsee yllättävän pitkälle (esim. Anu 2019, täystapetti), en tiedä sitten kuinka mukavaa asukkaasta on, kun tietää että ei ole ollut niin pidetty asukki katsojien mielestä ja että moni suosikki on juoniteltu pois. Mutta kaipa tuo kokemus sinällään on niin merkittävä, että roikutaan mukana niin pitkään kuin mahdollista.

Ja tietysti jokaisella on hirveä tarve näyttää, että on minussa sisältöä. Mä olen hauska! Mä olen karismaattinen! Mä olen älykäs! Katsokaa minua!

Näin siinä valitettavasti usein käy.

Vierailija
17055/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kumitissit ovat jotain hienoa ja tavoiteltavaa? Miksi miehet meikkaa? Miksi ei osata puhua järkeviä? Miksi on olemassa DC1 ja DC2, kun molemmissa on yhtä huonoa sisältöä? Näitä minä vaan ihmettelen, kun letkassa hyppelen.

Vierailija
17056/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa porukasta on jo vainoharhaisia kyttääjiä ja muiden vahtijoita esim, Kirsi, Miikka ja Reeo.

Nuo kolme ulos niin ilmapiiri paranee.

Vierailija
17057/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirs ulos niin talon ilmapiiri paranee kuus nolla

Vierailija
17058/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi, Merve ja Nabbe häätöön

Vierailija
17059/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di kirjoitti:

Kylläpä se Miikka jaksaa vihoitella Heidille. Naurettavaa.

Pikkupojan egoa on loukattu verisesti ja Miikka muistaa sen loppuikänsä.

Vierailija
17060/100630 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin: kun BB talossa nainen tai mies puhuu sofialle, joka on mies, jolla on tekorinnat.

Tuleeko siinä keskustelussa sellaista vaikutelmaa, että onko tämä kumpi??

Onko naiskeskustelijalla mielessään "tyttöjen jutut" ja mieskeskustelijalla "poikien jutut"

Ei millään pahalla, tulipahan vain mieleen.

Ketju on lukittu.