Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on Falkor🐲🐲🐲🐉🐉🐉 En tiedä tekeekö nuuska lookin koska turvottaa ylähuulen🤣
On sillä muutenkin erikoisen muotoinen suun alue
Kyllä todella on ja sitten kun vetäsee vielä otsarypyt päälle niin pelottaa ja tulee mieleen joku ......
Vierailija kirjoitti:
Tuula kuvittelee et hän on Miikan suuressa suosiossa. Et he on nyt liittolaisia 🤭 hän ja Miikka ja Reeo.
Toisaalta miksipäs ei. Rooma tarvii lisää liittolaisia.
Nabbe ja Tuula kulkee kahdestaan kokoajan eikä kukaan puutu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on turpea läskikasa?
Reijo karalahti, nuorempiensa manipuloija ja pääkieroilija..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsillä on samanlainen suun alue kun Kalervo Kummolalla.. Katso kuvat !! on on !
Osaako joku sanoa mistä toi noitten Heidin dissaaminen oikein alkoi? Mitä oon itse katsonut niin mitään pahaa kuitenkaan ole tehnyt kenellekään. Kirsin laittoi häätöön koska Kirsi itse laittoi ensin Heidin. Eli miksi on joutunut porukan hampaisiin?
hankDaSilva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsillä on samanlainen suun alue kun Kalervo Kummolalla.. Katso kuvat !! on on !
Loukkaus Kummolaa kohtaan.
a) Jos olisin talossa, vihaisin noita mielistelyjä ja lipomisia. En kyllä tykkää niistä muutenkaan.
b) Tuo Aleksi herättää kyllä ultimaattisen paljon myötähäpeää. Miten voi olla noin lapsellinen vielä tuossa iässä? Onkohan tuo oikeasti vähälahjainen eli äo on alle 80.
Vierailija kirjoitti:
Eli bb instan mukaan Aleksi ja Reeo varkaita
Veikkaan että Reeoa ei kiinnosta varastelu yhtään, niin varma omasta asemastaan ettelie tarvitse immuniteettiä, tyhmät valinnat rosvoiksi. Itse äänestin Heidiä.
hankDaSilva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsissä on samaa näköä kuin kierossa Eveliina-selviytyjässä viime kaudelta. Samalla tavalla pipo kireällä
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa mistä toi noitten Heidin dissaaminen oikein alkoi? Mitä oon itse katsonut niin mitään pahaa kuitenkaan ole tehnyt kenellekään. Kirsin laittoi häätöön koska Kirsi itse laittoi ensin Heidin. Eli miksi on joutunut porukan hampaisiin?
Kirsi on ollut kateellinen Heidille päivästä 1 alkaen ja on saanut manipuloitua koko porukan puolelleen.
Vierailija kirjoitti:
Heidi tiskaa ja Nabaz ja Reeo laittavat ruokaa. Tuula sitten istuu vieressä kyttäämässä työnjohtajana tekemättä mitään.
Kai se kuitenkin muistaa kehua itseään?
Vierailija kirjoitti:
No miikalla ainaki meni luottamus kun laittoi hänet häätöön. Ja muut eivät osaa luottaa kun pelasi noin kaksinaamaista peliä.
Sofian pisteet laski kun lehmän häntä. Tuli ihan Ella mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on tunne, että Heidi lähtee talosta ihan vapaaehtoisesti.
Sanoi kyllä eilen yöllä tiukasti, että 'minä en ole luovuttaja', kun Reeo ja Ruzbe leikkimielisesti pahalla mielellä ollut ja tiskivuoren takana väsyneenä seissyttä Heidiä kiusoitteli ja sen kiusoittelun avulla vähän tunnustelivat, että kuinka maassa Heidi on.
Vierailija kirjoitti:
Sofian kuoret alkaa tippua. Herttaisuus on silmänlumetta
Tätä olen sanonut alusta saakka. Kiiluvasilmäinen p.orn.oh.irv.iö.
Vierailija kirjoitti:
Sofian pisteet laski kun lehmän häntä. Tuli ihan Ella mieleen...
Niinpä, samalla tavalla vielä kateellinenkin Heidille kuin Ella oli sille Krisselle.
Harmittaa ihan sikana, että Sofia lähti tolle linjalle!
Heidi taitaa tässä pahiten romahtaa.
Kuka on turpea läskikasa?