Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
14521/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi pidettävä talossa. Tollo tai ei, mut ainut kunnon komistus.

nuori mies, silmänruokaa, Aleksi vasta 22 v, tuolla on vaan nuo miehet rumiluksia

Aleksista ei uskoisi, että on jo 22v. Vaikuttaa aivan teini-ikäisellä ja siksi varmaan myös viehättää teini-ikäisiä.

Vierailija
14522/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mikään kauneus-/komeuskilpailu 🤣

Ei mutta vaikuttaa äänestyksissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin tuon Heidin ja Rooman jutun niin, että kun Heidi nyt ilmeisesti kuulostaa menevän jokatapauksessa keskiviikkona häätöön.

Niin jos siellä häädössä on esim. Heidi ja Reeo, nii Rooman pojat lähtee mukaan äänestään Heidin ulos, tottakai.

Miikka on kyllä hyvin käärmeissään tuosta, et Heidi anto sen mennä häätöön. Ja kyllähän tuo Heidi jo kuulosteli että vaihtaa leiriä, että sikäli ihan perusteltua että on epäluotettava Roomalle tällä hetkellä.

Vierailija
14524/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy katsoa koko ohjelmaa

Vierailija
14525/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tuula tosiaan matkinnut Heidin hikkaa. Tekeekö töissäkin noin jos lapsilla jotain erityispiirteitä. Kilahtaa todella nopeasti esim kun kuuli on äänestyksessä. Jengi haukkuu Rusua. Rusu kun kuuli nimensä niin vähän tuuletti. Mummo taas kohdisti vihansa nuoreen tyttöön. Suoraan sanoen aivan paska kausi.

Siinä mielessä epäonnistunut ja oksettava kausi, että kiusaaminen menee törkeäksi. Tuolla otetaan yksi, jorta kaikki syyttää yhdessä rintamassa pelaamisesta, joka nyt tällä kaudella on se juttu. Se mikä itseäni kuvottaa, on että tuotanto sallii Heidin julman kohtelun. Kukaan ei juttele Heidille, ei kukaan. Paitsi nyt Salla. Täähän on just esimerkkinä koululaisille, että näin aikuisetkin toimii. Jos BB haluasa näyttää, että on sivistynyt kausi, ei juopotella talossa, mut siihen se sivistyneisyys jääkin, rankka kiusaaminen on sallittua. Hyi vit tu!!!!

Ei tartte olla ennustaja, miten BB ratkaisee tämän ilmeisen dilemman Heidi vastaan muu sakki. BB järkkää Heidin häätöön, ja ulos talosta as soon as possible. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
14526/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko ja Pirkka ei ollut mitään komeimpia yleisen käsityksen mukaan. Siksi joutuivat lähtemään tuolta pinnallisten talosta.

Vierailija
14527/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen leijona mutta en todellaakaan niin kuin Aleksi!

Tarkoitin sitä, että se selittää miksi Aleksilla on jotain outoa charmia, joka vetoaa moniin nuoriin naisiin.

No nii-in, ei mulla mitään charmia ole🤭

Aleksi nimenomaan ei ole charmia nähnytkään🙄

Vierailija
14528/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Aleksi. Se on ihan häpäsy.

Vierailija
14529/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia kysyi missä on Järvenpää, onko se Keski-Suomessa..

Vierailija
14530/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi voisi olla Reeon lapsi. Onko Reko valmis kiusaamaan samalla tavalla omia lapsiaan tai näiden kavereita, jotka eivät tee Reeolle mitään? Reeohan on oikeastaan juuri sellainen entisaikojen mies, joita ennen metoota ja wokea oli kaikkialle ja joiden touhuihin ei uskallettu puuttua ja jotka näyttivät kaikin tavoin hallitsevansa maailmaa ja sortuivat armotta kaikkia sisäpiirinsä ulkopuolella olevia. Niin kauan kun tuollaisia Reeon kaltaisia sovinistisia valkoisia lihaa syöviä cis-heteromiehiä on niin turha näiden on uhrautua kun vieläkin näillä on paljon valtaa ja varmasti kaikesta huolimatta aina ovat valta-asemassa, vaikka sitä kuinka kyseenalaistettaisiin. Niille, jotka ihmettelevät vähemmistöjen yliedustusta tässä niin eihän sillä lopulta vaikuta kuitenkaan olevan mitään merkitystä kun hallitsijaksi tässäkin kuitenkin on päätynyt juurikin valtaväestöön kuuluva sovinistinen valkoinen cis-heteromies.

Vierailija
14531/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy katsoa koko ohjelmaa

T. Jessica Jannica Möttönen 15v.

Vierailija
14532/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nuo muut miettii kun Salla bondaa Heidin kanssa? Aiemmin ovat todenneet että näkee kuka on suosittu ulkomaailmassa siitä että kenen kanssa uudet alkaa hengaa.

Ottaispa Salla Heidin siipiensä suojaan, koska muu sakki on käärmeitä Heidii kohtaan.

Kahden liiton Heidi ei tykkää juonitella, on se niin rehti 🤭

Vierailija
14533/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia kysyi missä on Järvenpää, onko se Keski-Suomessa..

Sofia myös kysy maksaako hevonen 100€ vai 10 000€.

Vierailija
14534/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla kiva ja asiallinen, ei hoe vua kaiken aikaa niin kuin monet muut.

Vierailija
14535/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sitä, että se selittää miksi Aleksilla on jotain outoa charmia, joka vetoaa moniin nuoriin naisiin.

Paitsi, jos pitää charmanttina pikkupoikaa, joka yrittää esittää miestä, puhuu mukamasmiehekkäitä olemattomasta suustaan, eikä osaa tehdä mitään olemattomilla käsillään.

Vierailija
14536/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mielestäni, mutta nuorten naisten kanssa on selvästi saumaa

Vierailija
14537/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tulis kiroilukielto ja rankkuna joku aasipuku päälle tai puhumiskielto.

Vierailija
14538/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi puhuu kaunisti muista eikä haluaisi pelata. Toivottavasti Salla valaisisi häntä vähän muiden pahan puhumisesta ja juonitteluista. Ei sitten tulisi ihan puskista kun menee ulkomaailmaan ( valitettavasti varmaan keskiviikkona) kun näkee mitä talossa on hänen selän takanaan puhuttu..

Kauniisti? Onko siellä 2 heidiä toinen on pahimpia pelureita ja se toinen hmmm

Vierailija
14539/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi voisi olla Reeon lapsi. Onko Reko valmis kiusaamaan samalla tavalla omia lapsiaan tai näiden kavereita, jotka eivät tee Reeolle mitään? Reeohan on oikeastaan juuri sellainen entisaikojen mies, joita ennen metoota ja wokea oli kaikkialle ja joiden touhuihin ei uskallettu puuttua ja jotka näyttivät kaikin tavoin hallitsevansa maailmaa ja sortuivat armotta kaikkia sisäpiirinsä ulkopuolella olevia. Niin kauan kun tuollaisia Reeon kaltaisia sovinistisia valkoisia lihaa syöviä cis-heteromiehiä on niin turha näiden on uhrautua kun vieläkin näillä on paljon valtaa ja varmasti kaikesta huolimatta aina ovat valta-asemassa, vaikka sitä kuinka kyseenalaistettaisiin. Niille, jotka ihmettelevät vähemmistöjen yliedustusta tässä niin eihän sillä lopulta vaikuta kuitenkaan olevan mitään merkitystä kun hallitsijaksi tässäkin kuitenkin on päätynyt juurikin valtaväestöön kuuluva sovinistinen valkoinen cis-heteromies.

Tulihan se sieltä miksi vihaatte Reeoa. Kateus siitä, että hän on valkoinen cis-mies. Kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa ihmiset ihmisinä.

Vierailija
14540/100630 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mielestäni, mutta nuorten naisten kanssa on selvästi saumaa

Paino sanalla NUORTEN. Tyttöjen.🍼

Ketju on lukittu.