Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Onkos Milena ollut kovakin taktikko niin kuin väitti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi Kirsi taas tuolla selittää?
Minä en ymmärrä tätä Kirsi vihaa.... Johtuneeko kateudesta, niin sitä emme tiedä. Kirsi on sosiaalinen, vahva, hyvä tukkainen, urheilullinen, nätti, viisas ja melkein kaikkea mitä nainenkin voisi toivoa. Mistä siis tämä Kirsiin kohdistunut antipatia johtuu?
Kirsi voi tosiaan olla finaali asukkaiden joukossa tällä kaudella ja siitä on vähän viitteitä nähty. Ylivoimainen voitto sunnuntain häädössä ja varmasti turvaan. On jollain tavalla lunastanut suosikin aseman talossa. Lisäksi muodistanut hyvän naisryhmän rooman vastapainoksi mikä on hyvä asia sekin.
Sen juonittelijan käninä kuului, onneksi päätä ei näkynyt kun oli kasvin takana!
Mathias on homoseksin äänitorvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä Kirsi vihaa.... Johtuneeko kateudesta, niin sitä emme tiedä. Kirsi on sosiaalinen, vahva, hyvä tukkainen, urheilullinen, nätti, viisas ja melkein kaikkea mitä nainenkin voisi toivoa. Mistä siis tämä Kirsiin kohdistunut antipatia johtuu?
Kirsi voi tosiaan olla finaali asukkaiden joukossa tällä kaudella ja siitä on vähän viitteitä nähty. Ylivoimainen voitto sunnuntain häädössä ja varmasti turvaan. On jollain tavalla lunastanut suosikin aseman talossa. Lisäksi muodistanut hyvän naisryhmän rooman vastapainoksi mikä on hyvä asia sekin.
Totta kai Rooma on paha kun sitä johtaa mies. Kirsi taas on ihan reilu tyyppi koska on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Saavatko transmiehet tulla sen lääkärin tekemän letkun kanssa sinne naistenosastolle?
Tuskin haluavat letkun kanssa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Millulle pitäis tulla rankkua tuosta kiroilusta. Vaikka sellainen rankku, jossa sen pitäis olla puhumatta koko päivän.
Tai ulos ja Pirkka tilalle.
V***u nyt on v***u kieroilujen ilta! Ekana v***u Selviytyjät ja sitten Big Brother v***u! Mä en v***u kestä! V***n Karoliinat ja Kirsit v***u!
Vierailija kirjoitti:
Milena puhuu taas kerran urheilusta ja tietysti omista urheilemisistaan.
Mikä älynväläys ottaa tuollainen tylsä asukas BB:hen. En ymmärrä, varsinkin kun hänenlaisiaan on jo talossa. Mikä pointti ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh, katsotaan suosio sitten kun Kirsi päätyy seuraavaan kerran häätöäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavatko transmiehet tulla sen lääkärin tekemän letkun kanssa sinne naistenosastolle?
Tuskin haluavat letkun kanssa tulla.
Kysyinkin että saavatko? Että heidän letkunsa ei ole yhtä paha niin kuin Sofian?
Vierailija kirjoitti:
V***u nyt on v***u kieroilujen ilta! Ekana v***u Selviytyjät ja sitten Big Brother v***u! Mä en v***u kestä! V***n Karoliinat ja Kirsit v***u!
😂
Veikkaan, että seuraavaksi taloon astelee joku tällänen tyyppi...
https://reduxx.info/wp-content/uploads/2022/09/Untitled-design-15-1-139…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele lainkaan lasten ja nuorten pahoinvointia Suomessa jos lastentarhoja hoitaa Tuulan tapainen hölmö ja lapsia opettaa Aleksin tapainen suppusuu kaheli.
Aivan tosissasiko kaadat lasten ja nuorten pahoinvoinnin kahden asukkaan syyksi?
Aivan tosissasiko et nyt näe metsää puilta?
Ongelma on kokonaisuudessaan laajempi eikä yksittäisten ihmisten vika, vaikka muodostavat yksilöinä sen kokonaisuuden.
Täällä ei ole mitään tietoa, miten hyvin Tuula johtaa päiväkoteja tai miten hyvin Aleksi toimii lasten kanssa. Ei kannata tehdä suuria johtopäätöksiä tosi-tv:n perusteella.
Mä halauisin vaan ilmottaa et mä oon vieläki tääl kopis. Eiks joki vois jo päästää mut täältä... en tiiä mitä ulkona on tapahtunut sitten 2019...
Mulla on v***u uus lempinimi. Tuntu jotenkin v***u sopivammalta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että seuraavaksi taloon astelee joku tällänen tyyppi...
https://reduxx.info/wp-content/uploads/2022/09/Untitled-design-15-1-139…
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä voi ymmärtää. Surullista. Kirsi on symppis.
Mathias luulee et härskit jutut tekee hänestä mielenkiintoisen. Ei helvetti.