Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
99821/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla instA auki

Vierailija
99822/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Reoon sukunimi?[/quote

Talitintti eli TIIAINEN..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99823/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milllu kanssa Selviytyjiin.

Kyllä viidakkoon ääntä mahtuu.

Ja pierua myös 😄

Miian vatta ei oo kondiksessa, kannattaa tutkituttaa. Onko laktoosi-intoleranssi, keliakia, Krohnin tauti, IBD , oliko noi kirjaamet kohallaan mutta sinnepäoin, tietäjät tietää

Paskaperse pieru paska käärme lörö lurri loora pieru perse paska kettu kolo perseinen pöytä paskaperse menkat ripuli ärtyväsuolimigreeni paska pierunhaju likaiset housut ja perse hajut ihanat hajut paskanhajuinen pöytä paskaiset housut märät haarat paskaperse mullaonparhaatjututkuulkaaspämmäänniitäelämäniloppuunasti alapääjaperse-eritteetkiinnostaakoskaolenwammainen

Nuuhkis!!! Paskapersemillu lörölooraa!!!

Vierailija
99824/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eioo Reeo huomannut että häntä kiusattu. Onko Pirkka valittanut vai some että Reeo sanoi hauskasti itseään ja Pirkkaa pullukaksi. 

pirkka somessaan

eikö Pirkalla oo huumorintajua, ei muuta kun kaalisoppaa kehiin ja liikuntaa

mulle on sanottyu että oon laihtunut ja painan n 73-76 kiloa, elämäniloa

Vierailija
99825/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin Reeosta heti alusta minkälainen pelimies se on. Oon samanmoisia tavannu aikasemminkin ja kehonkielestä sen ehkä helpoiten huomaa. Reeohan oli selvä keskushahmo roomassa ja koko operaation aivot. Saneli muille miten äänestetään jne. Nämä osaa pelailla niin huomaamattomasti, ettei sitä kaikki huomaa ja älyä. Itse kuitenkin huomaan. Monesti katseesta huomaa ja niinkuin joku sanoikin niin oli kovin pelaaja talossa. Ihme ettette te muut huomannut.

Mistä päättelet, etteivät katsojat huomanneet? Paras pelaaja voitti, katsojat äänestivät hänet voittoon.

Niin minkä kohdan ajattelit jääneen pimentoon?

Ap pitää Reeoa monsteria ja luulee ettemme me muut huomaa tätä. Vähän vaikee huomata sellaista mitä ei ole olemassa 😄

Tätähän vähän arvelinkin. Ettette te kaikki muut huomannu Reeossa mitään epäilyttävää. No, tokihan oon jo tottunut teidänlaisiin esim eduskuntavaaleissakin jossa kansaa miellyttävät ja mielistelevät pääsee läpi. Nämä joskus osaa sosiaalisen vaikuttamisen niin hyvin, että jää osalta huomaamatta, kuten Reeon tapauksessa. Ja saihan se osasta teistä tehtyä fanaatikkojakin, eli ei ihme ettei kaikkea huomaa jos on liian fanaattinen.

Olisi kyllä hauska tietää, että mitähän säkin oikein kuvittelet itsestäsi. Tai ehkä ei ois. Luulet olevasi niin hyvä, ettei kukaan muu pysty samaan tarkkanäköisyyteen kuin sinä. Melkoisessa harhamaailmassa täytyy elää, säälittävämpi homma sulle. Eivätkö huolineet eduskuntavaaleissa ehdokkaaksi? PADAPIM PADAPUM! 🥳

Vierailija
99826/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla instA auki

Sinne sitten alat törkyä tykittää niin pääset estolistalle.

Vierailija
99827/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tapahtui Big Brotherin katsojaluvuille?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/be7db179-3189-4696-9346-c76a028…

Ei tuota kannata ihmetellä ollenkaan. Oli niin älyttömän tylsä kausi ja todella mielenkiinnoton finalistinelikko, ettei ollut mitään halua katsoa tuota enää pitkään aikaan. Jos ohjelma jatkuu ensi kaudella samanlaisena kuin nyt oli, niin on varmaan joku muutama sata katsojaa enää. Tuotanto ei siltikään varmaan tajua mistä johtuu.

Vierailija
99828/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talon kiusaajajengiin kuuluivat Merve, Laura, Milena ja Aleksi.

No ei todellakaan, vaan miikka, heidi ja milena. Sekä reeo vähän huomaamattomammin.

Heidi ei kiusannut ketään mutta Heidiä kiusas Milena ja Miikka. Mokomat

miikkahan oli heidin liittolainen, suuttu kun heidi valehäädettiin

Vierailija
99829/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin Reeosta heti alusta minkälainen pelimies se on. Oon samanmoisia tavannu aikasemminkin ja kehonkielestä sen ehkä helpoiten huomaa. Reeohan oli selvä keskushahmo roomassa ja koko operaation aivot. Saneli muille miten äänestetään jne. Nämä osaa pelailla niin huomaamattomasti, ettei sitä kaikki huomaa ja älyä. Itse kuitenkin huomaan. Monesti katseesta huomaa ja niinkuin joku sanoikin niin oli kovin pelaaja talossa. Ihme ettette te muut huomannut.

Mistä päättelet, etteivät katsojat huomanneet? Paras pelaaja voitti, katsojat äänestivät hänet voittoon.

Niin minkä kohdan ajattelit jääneen pimentoon?

Ap pitää Reeoa monsteria ja luulee ettemme me muut huomaa tätä. Vähän vaikee huomata sellaista mitä ei ole olemassa 😄

Tätähän vähän arvelinkin. Ettette te kaikki muut huomannu Reeossa mitään epäilyttävää. No, tokihan oon jo tottunut teidänlaisiin esim eduskuntavaaleissakin jossa kansaa miellyttävät ja mielistelevät pääsee läpi. Nämä joskus osaa sosiaalisen vaikuttamisen niin hyvin, että jää osalta huomaamatta, kuten Reeon tapauksessa. Ja saihan se osasta teistä tehtyä fanaatikkojakin, eli ei ihme ettei kaikkea huomaa jos on liian fanaattinen.

Olisi kyllä hauska tietää, että mitähän säkin oikein kuvittelet itsestäsi. Tai ehkä ei ois. Luulet olevasi niin hyvä, ettei kukaan muu pysty samaan tarkkanäköisyyteen kuin sinä. Melkoisessa harhamaailmassa täytyy elää, säälittävämpi homma sulle. Eivätkö huolineet eduskuntavaaleissa ehdokkaaksi? PADAPIM PADAPUM! 🥳

Sinnehän huolitaan kuka tahansa.

Oletko joten vajaa, ihan ihme uhoilua sun viesti. Onko paha olla, kiristääkö päätä?

Vierailija
99830/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakan Insta laitettu yksityiseksi.

Olis kannattanut laittaa jo heti kauden alussa.

kuka on saakan

No Lurrin sisko saaka tietysti.

Vierailija
99831/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai oli kovin pelimies, kun voittikin.

Mutta ei se silti poista sitä että Reeo oli ihmisenä ja asukkaana hyvä ja mielenkiintoinen tyyppi.

Pelaajana juuri sellainen, kuin tällä pelikaudella pitääkin olla. Ja asukkaana sellainen kuin hyvän BB-asukkaan kuuluukin olla.

Itse taas en olisi halunnut että kovin pelaaja voittaa, vaan joku rehellisempi tyyppi. Esim Laura joka oli altavastaajana koko kauden ajan. Muutenkaan en tykkää ylivoimaisista jutuista vaan tasaväkisemmästä pelaamisesta. Eli Reeo oli liian ylivoimainen alusta asti ja huomasihan sen yleisöstäkin miten "liian" pidetty oli joka paikassa.

Vierailija
99832/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milllu kanssa Selviytyjiin.

Kyllä viidakkoon ääntä mahtuu.

Ja pierua myös 😄

Miian vatta ei oo kondiksessa, kannattaa tutkituttaa. Onko laktoosi-intoleranssi, keliakia, Krohnin tauti, IBD , oliko noi kirjaamet kohallaan mutta sinnepäoin, tietäjät tietää

Helicobakteeri kannattaa myös tutkituttaa.

Vierailija
99833/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve ja Laura kiusanneet ketään, ne oli peliliikkeitä josta puhuivat. 

Peliliikkeitä? Niin just, onko peliliikkeitä kun haukutaan ihmistä törkeillä haukkumasanoilla?

Vierailija
99834/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä tavaton. Mikä siinä on ongelma? Tämä bb-kausi oli pelikausi, ja paras pelaaja voitti.

En usko, että suuri yleisö olisi tykännyt Reeosta välttämättä jos olisi ymmärtänyt minkälainen peluri se on. Sai yleisön puolelleen käytöksellään jne oli vain osa taktiikkaansa. Kyllä näitä on nähty eduskuntavaaleja myöten....

No kyllä Reeosta nimenomaan on tuo peluri-puoli näytetty korostetusti, sitä lempeää ja sympaattista Reeoa ei ainakaan alkukaudesta juuri koosteissa näkynyt. Kovana ja kylmänä pelurina Reeo on esitelty katsojille. Loppukaudesta alkoi koosteissakin näkymään enemmän Reeon pehmeää puolta.

näin minäkin näen tämän, 24/7, enkä tykännyt aikoihin Reeosta. 

Vierailija
99835/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran äiti kirjoitti:

Sopupeli vaadin tarkistuslaskentaa, oikeuteen mennään vielä.

Tässähän tämä Lauran äidin viesti eiliseltä.

mistä tiedät että oli Lauran äiti?????

Koska nimimerkki. :D

Vierailija
99836/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä tavaton. Mikä siinä on ongelma? Tämä bb-kausi oli pelikausi, ja paras pelaaja voitti.

En usko, että suuri yleisö olisi tykännyt Reeosta välttämättä jos olisi ymmärtänyt minkälainen peluri se on. Sai yleisön puolelleen käytöksellään jne oli vain osa taktiikkaansa. Kyllä näitä on nähty eduskuntavaaleja myöten....

No kyllä Reeosta nimenomaan on tuo peluri-puoli näytetty korostetusti, sitä lempeää ja sympaattista Reeoa ei ainakaan alkukaudesta juuri koosteissa näkynyt. Kovana ja kylmänä pelurina Reeo on esitelty katsojille. Loppukaudesta alkoi koosteissakin näkymään enemmän Reeon pehmeää puolta.

näin minäkin näen tämän, 24/7, enkä tykännyt aikoihin Reeosta. 

Kannattaa uskoa meitä 24/7-katsojia, kun sanotaan, että enimmän osan ajasta asukkaat ovat päinvastaisia mitä koosteissa esitetään.

Vierailija
99837/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kovasti, äitini sekoili täällä ketjussa. Hän luuli että meidän perheen Laura oli BB:ssä, vaikka näin ei ollut. Hän on voinut vähän huonosti viime aikoina. Pahoittelut.

Ja niin, meillä ei siis ole mitään tekemistä BB asukkaiden kanssa.

Vierailija
99838/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamasta asukkaista, millaisena näyttäytyivät 24/7:ssä:

Reeo - enimmäkseen rauhallinen, avulias, huumorinheittäjä, välillä juoniva ja suuttui vain kun hänen pelinsä ei sujunut tai joku oli valehdellut hänelle

Laura - enimmäkseen vakavasti masentuneen oloinen (eikä vaan pärstäkertoimen perusteella), valitti nälkää ja alkoholinpuutetta, vaikutti kateelliselta muille asukkaille, huono itsetunto, välillä esim. Mian seurassa nauroi.

Vierailija
99839/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän spläässheistä, mutta ei se minusta Merveä tee.

Vierailija
99840/100630 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on ihana.

Niin ihana että haluan kertoa sen vielä näiden viikkojen jälkeen kun BB on loppunut.

Ketju on lukittu.