Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ihana Laura voittoon tänään! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole montaa tuntia , kun tiedetään voittaja. Valtava Reeon haukkuminen alkoi. Joka tapauksessa äänestän häntä.
Kiva, minä äänestän Lauraa tai Miaa. Toivon ainoastaan, ettei Miikka voita.
Äänestäkäämme Mia voittoon.
Ihanaa, tänään syyläpeikko luikkii viimeinkin koloonsa. Ja Laura voittaa <3
Enää muutama tunti siihen, että Miikka on kolmekymmentätuhatta euroa rikkaampi. Hyvä Miikka!
Tykkään kaikista neljästä.
Ihan sama kuka voittaa.
En hauku ja arvostele koska en tee sitä omille kavereillekaan.
Nabbe oli suosikkini. Mutta nämä neljä yhdessä melkein korvannut Nabben
Tykkään kaikista neljästä.
Ihan sama kuka voittaa.
En hauku ja arvostele koska en tee sitä omille kavereillekaan.
Nabbe oli suosikkini. Mutta nämä neljä yhdessä melkein korvannut Nabben
Kurosen kannattaisi tehdä jotain noille hiuksilleen.
Laurahullu, älä tapa itseäsi jos vihankohteesi voittaa! 😄
Kaikki nyt äänestämään stadin kundia. Pelurien peluri, hyvä rooma!!!!!!!!
Kunpa Teeo puhuisi vähän selvemmin :)
Reeo voittakoon!
Muutamaa talon asukasta tulee pikkuisen ikävä, esim ilopilleri Millua ja Sallan naurua, mutta tätä keskustelupalstaa ei tule ikävä joten hyvästit kaikille!
Hyvää Joulua sentäs toivottelen! Niin asiallisille kuin vähemmän asiallisille keskustelijoille.
Ja ps. Minä en ole äänestänyt yhtään ketään, enkä äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Kurosen kannattaisi tehdä jotain noille hiuksilleen.
hyvin sopii noin hiukset. Ootko katsonut temtatiinoa, joko se kettu luiskahti kolloon?????
Vierailija kirjoitti:
Enää muutama tunti siihen, että Miikka on kolmekymmentätuhatta euroa rikkaampi. Hyvä Miikka!
Avokkiko siellä :)
Vierailija kirjoitti:
Sietäisi Millun pyytää julkisesti anteeksi twiitin kirjoittamisesta, niin Milenalta kuin Heidiltäkin. Törkeää käytöstä.
No Milenalta ei tarttee pyytää totuuden puhumista anteeksi, sen sijaan Heidiltä kylläkin, kuten myös Milenan tulisi pyytää Heidiltä anteeksi valheellisesta syyttelystä ja hiostamisesta. Pierupersevittu..kele Miialla tuomio edessä tuonpuoleissa ellei tee parannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura yskii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Lauran ja Reeon siskot ole ainoita kohteina olleita. Myös Reeon lapsia, Miikan tyttöystävää ja Heidin äitiä on piikitelty.
Itseasiassa Lauran sisko on ainoa, joka on syyllinen siihen, että hänestä on tullut silmätikku.
Kenelläkään muulla ei ole ollut koko BB-historiassa noin mielenvikaista instagram-soopaa, mitä Lauran sisko on Lauran instassa paukuttanut menemään.Tuolla logiikalla Reeon siskokin on itse syypää siihen jos sitä (mukamas) on vainottu. Mitäs läksi studioon kiljumaan mielipuolen lailla.
Kukaan ei ole syypää vainoamiseensa. Vastuu on mielenvikaisella vainoajalla. Taidat olla itsekin niitä tyyppejä, kun sulle joutuu asiaa selittämään.
No olen eri, eikä tosiaan ketään saa vainota, mutta mua jaksaa kyllä hymyilyttää toi hupaisa Lauran sisko keissi instagram-tilin päivityksineen. Järjetön paukutus kaiken kautta ja Lauran seuraajien määrä on noin samaan määrään noussut kuin Miikalla, jolla ei ole mitään paukutusta. Joten muelnkiintoinen urakka ollut siskolla :D
Miikka ekana ulos, sitten Mia ja Lauralle voitto
Jännä ei ki7nnostanut koko ginaalopv enää
Luetaan ehkä twitteristö ns voittaja
Liika on liikaa
Kuukauden liian pitkä
Ei ole enää montaa tuntia aikaa saada läppämachine käyntiin ennen finaalia.