Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Reeo perheellisenä miehenä kipeimmin tarvitsee nuo voittorahat.
Lapsiperheet on nykyisin ahtaalla, joulu on tulossa. Onko varaa järjestää lapsille joulua, jos ei ole varaa.
Lisäksi Reeo on hyvin empaattinen, asiallinen kaveri. Toivon todellakin voittoa Reeolle.
Jotta totuus ei unohtuisi. Reeo näytti tuhtia peräänsä täydelle katsomolle, jossa istui varmasti myös lapsia.
https://www.is.fi/urheilulehti/parhaat/art-2000008583474.html
No hyi helkkari, en tiennytkään tuollaista Reeosta. 🤢 Näyttelee persettään lapsille, ei ihme, että keskisormet nousivat! Pelaaja näytti vantaalaisyleisölle paljasta takamusta 500 keskisormea oli pystyssä
Tempaus toi neljän ottelun pelikiellon ja sakkoja.
Reeo kuulostaa siltä, että on ollut aina hyvin huomionhakuinen ja julkisuudenkipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Millu on taas alkanut viljelemään tuota vi**ua
Ja miten ruma nauru voi naisella olla.
Tään illan jälkeen en halua nähä enkä kuulla ko. naisesta mitään.
Reeohan se ihmeellisesti käkättää :)
Kauhee, valtava yllätys jos tällä kaudella talossa on lebso!?!
Talo on täynnä vähemmistön edustajia, eikö olisi isompi yllätys jos sieltä löytyisi he tero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Looralisko on katsojien inhokki nro 1.
Jos voittaa niin paskaa sataa joka tuulettimesta.
Lisko ei sitä kestä.
Polla sekoaa totaalisesti.
Kuten saakaliskon kirjeestä.
Lisko käy hitailla.
Meinaat siis lähettää tap pouhkauksia myös lauralle jos voittaa? Ehkä sinut pitäisi ottaa talteen jonnekin, kuulostat häiriintyneeltä.
Näitä on valitettavasti liikkeellä. Reeon siskon osoitetta on kanssa yritetty selvitellä. Sairaita ihmisiä.
Hyissaatana, pakkohoitoon kuuluisivat. Mikä oikeuttaa hullun päässä tuollaisen käytöksen vain siksi, että joku, tai jonkun sukulainen on ollut tv:ssä? 🤯
No jollakin pimeni päässä kun kuuli Reeon siskon studiossa hurraamassa. Olisi ilmeisesti pitänyt olla Saga hänen sijastaan.
Yritätkö sanoa, että koska siellä ei ollut kaipaamaasi Sagaa niin aloit sitten vainoamaan Reeon siskoa? Hakeudu hoitoon.
Millä lailla syyliksen siskoa muka vainottiin? Ei ole mitään todisteita siitä, vain teidän puolihullujen Reeo-fanien sanat.
Vierailija kirjoitti:
Minä jo monta viikkoa sitten kirjoitin että loora on lesbo.
Kas kummaa saakasisko tuli heti huutamaan valehtelet.
MiteS nyt suu pannaan saakis kun loora itse kertoi asian.
Looralisko on aivan miehen näköinen.
Harhoissasiko sellaista on kertonut? Ei todellakaan ole lesbo, mutta sinä olet patologinen valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo käsitys tuli, että kun Reeo laittoi toisen asukkaan tavarat häkkiin saavuttamattomiin, eikä omiaan, niin "kaikki" tekisivät samanlailla? Kyllä minusta tuntuu, että suurin osa ei laittaisi toisen tavaroita pois ja pitäisi omiaan tuossa tilanteessa. Hän ei myöskään uskaltanut sanoa, että hän laittoi ne tavarat sinne häkkiin, vaan leikki jotain hyväntekijää lainaamalla omia vaatteitaan jne. kertomatta omaa osuuttaan.
Samanlaista Reeon yliymmärtämistä on ollut mielestäni muissakin asioissa. Eikö hän olekaan se aikuinen mies, joka pärjää muutenkin? Täällä ainakin huudellaan jopa poliisia hänen suojakseen.
En ole Reeon fani. Mutta jos kuitenkin pysytään totuudessa, Reeo ei saanut paljastaa laittaneensa laukun häkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse näytät helvetin rumalta naiselta ja tyhmä kuin saapaskin. Opettele kirjoittamaan wajakki.
Vierailija kirjoitti:
Tän myrkyllisempää keskustelua on vaikea saada aikaseks :D hankkikaa muuta tekemistä ja hajaantukaa pois täältä.
Luojan kiitos tää kausi loppuu.
Suloisia myrkynkeittäjiä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Reeo perheellisenä miehenä kipeimmin tarvitsee nuo voittorahat.
Lapsiperheet on nykyisin ahtaalla, joulu on tulossa. Onko varaa järjestää lapsille joulua, jos ei ole varaa.
Lisäksi Reeo on hyvin empaattinen, asiallinen kaveri. Toivon todellakin voittoa Reeolle.
Jotta totuus ei unohtuisi. Reeo näytti tuhtia peräänsä täydelle katsomolle, jossa istui varmasti myös lapsia.
https://www.is.fi/urheilulehti/parhaat/art-2000008583474.html
No hyi helkkari, en tiennytkään tuollaista Reeosta. 🤢 Näyttelee persettään lapsille, ei ihme, että keskisormet nousivat! Pelaaja näytti vantaalaisyleisölle paljasta takamusta 500 keskisormea oli pystyssä
Tempaus toi neljän ottelun pelikiellon ja sakkoja.Reeo kuulostaa siltä, että on ollut aina hyvin huomionhakuinen ja julkisuudenkipeä.
Onko reeo näytellyt takamustaan myös bb-talossa?
Looran lähipiiri aivan tyrmistynyt että on lesbo.
Tietäjät tietää. Etkä saakis voi asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Reeo ansaitsemaansa voittoon! Itse en latiakaan tähän formaattiin laita, kun finaaliin kuulunut Heidi vääryydellä pudotettiin. Reeo siis voittoon!
Näyttääköhän se studioyleisölle taas persettä :)
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Reeo ansaitsemaansa voittoon! Itse en latiakaan tähän formaattiin laita, kun finaaliin kuulunut Heidi vääryydellä pudotettiin. Reeo siis voittoon!
Äänestää, koska joku sekopää vauvapalstalla käskee niin? No toki!
Vierailija kirjoitti:
Looran lähipiiri aivan tyrmistynyt että on lesbo.
Tietäjät tietää. Etkä saakis voi asialle mitään.
Varmasti olisivat turmistyneitä kuullessaan sellaisen valheen. :D
No eikös se Laura itse eilen 24/7 ssa ihan suoraan kertonut olevansa lesbo? Ja siitä kun kertoi asiasta perheelleen.
reppuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääköhän se studioyleisölle taas persettä :)
Ehkä jos siellä on lapsia?
Onkohan karvainen perse vai sileä?
Vierailija kirjoitti:
No eikös se Laura itse eilen 24/7 ssa ihan suoraan kertonut olevansa lesbo? Ja siitä kun kertoi asiasta perheelleen.
Varmasti jonkun hikikomeron pervopetterin tai pirjon fantasioissa.
Laura yskii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Lauran ja Reeon siskot ole ainoita kohteina olleita. Myös Reeon lapsia, Miikan tyttöystävää ja Heidin äitiä on piikitelty.
Itseasiassa Lauran sisko on ainoa, joka on syyllinen siihen, että hänestä on tullut silmätikku.
Kenelläkään muulla ei ole ollut koko BB-historiassa noin mielenvikaista instagram-soopaa, mitä Lauran sisko on Lauran instassa paukuttanut menemään.
Tuolla logiikalla Reeon siskokin on itse syypää siihen jos sitä (mukamas) on vainottu. Mitäs läksi studioon kiljumaan mielipuolen lailla.
Vierailija kirjoitti:
Heidi pudotettiin oikeudella. Vastenmielistä katseltavaa ja kuunneltavaa.
Miikka on aito ja hyvä mies. Hänelle voiton soisi ei ole mitään peliä tuotannon kanssa. Äänestetään Miikka voittoon vielä se on mahdollista