Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mihin on Loora ottanut botoxia? Ei ainakaan naamaansa tai sitten oli tosi epäonnistunut toimenpide.
Ei mihinkään, palstaseko vaan keksii toimenpiteitä vihaamilleen naisjulkkiksille.
Laura on itse talossaollessaan kertonut ottaneensa Botoxia otsaansa ennen kisan alkua. Se ei tosin näytä tehneet mitään hänen otsarypyilleen - kauheat, kuin 60v naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran palkit aina ollut todella isot. Jotenkin vaan hämärää. Sen takia ihan miten hänestä kirjoitetaan ympäriinsä.
Ei ole. Muutama pakkomielteinen hullu ehtii kyllä suoltamaan paskaa yllättävän paljon. Kuten täälläkin, sama sekopää kirjoittaa päivittäin jopa useita satoja lauravihaviestejä.
Haha, huomattu on, ihan työstä menee. 😂
BB-Laura tarkoittaa Boring-Boring-Laura.
Vierailija kirjoitti:
Vedä käteen lauravihaaja. 😂😂😂
Meneekö tänään tupla-annos lääkkeitä tai päihteitä?!
Mitä sillä on edes väliä kuka voittaa? Miten se teidän elämään vaikuttaa? Sinäkin (ja moni muu) täällä viitsii kirjoittaa ihan alatyylisiä viestejä. Miten säkin olet noin raivona, että kirjoitat jotain vedä käteen juttuja? Kolmella naurunaamalla? Nauratko siellä, vai mitä? Outoa käytöstä on.
Vierailija kirjoitti:
Niin pöyristyttävää toi Läppälooran johto. Pakko olla tuotannon järjestämä syötti, että ihmiset aktivoituisi äänestämään todellisia suosikkeja.
Sama kävi mielessä. Provo tuotannolta.
Vierailija kirjoitti:
Ai mihin on Loora ottanut botoxia? Ei ainakaan naamaansa tai sitten oli tosi epäonnistunut toimenpide.
Epäonnistunut kyllä. Otsaan kertoi ottaneensa juuri ennen taloon tuloa. Jo alkukaudesta puhui. Etkö ole seurannut 247aa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt Miikalle rutkasti ääniä.Ei taas kiusata, koulussa kiusattu jo tarpeeksi.
Miikka on itse paha kiusaaja, esim. lihavia haukkunut talossa.
Mikä siinäkin on, kuten palstasekonkin tapauksessa, joistain kiusatuista tulee itse aivan sairaita kiusaajia. Ilmeisesti oikeuttavat oman käytöksensä sillä, että kun heitäkin on kiusattu. Eikä pokka riitä kuin netissä läyhäämiseen, oikeassa elämässä jos sanoisivat samoja niin turpiin tulisi.
Tuotannolla menee niin huonosti, että pitää kaikin keinoin saada lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinäkin on, kuten palstasekonkin tapauksessa, joistain kiusatuista tulee itse aivan sairaita kiusaajia. Ilmeisesti oikeuttavat oman käytöksensä sillä, että kun heitäkin on kiusattu. Eikä pokka riitä kuin netissä läyhäämiseen, oikeassa elämässä jos sanoisivat samoja niin turpiin tulisi.
Jep, nettikiusaajat on poikkeuksessa incel-miehiä ja naisia, mt-vikaisia rumia paskakasoja. 😂
Lauralla botoxia otsassa. Itse kertonut muutamaankin ero otteeseen asiasta. Millulla ja Mervellä täytteet huulissa. Sallalla oli huulten lisäksi ympäri ämpäri naamaa täytteitä, mm.leukaa "terävöitetty". Sofia luku sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinäkin on, kuten palstasekonkin tapauksessa, joistain kiusatuista tulee itse aivan sairaita kiusaajia. Ilmeisesti oikeuttavat oman käytöksensä sillä, että kun heitäkin on kiusattu. Eikä pokka riitä kuin netissä läyhäämiseen, oikeassa elämässä jos sanoisivat samoja niin turpiin tulisi.Jep, nettikiusaajat on poikkeuksessa incel-miehiä ja naisia, mt-vikaisia rumia paskakasoja. 😂
Ja palstan wammainen, joka makaa sängyssä 24/7 odottaen kuolemaansa.
Olisi kiva kuulla, miksi Lauraa äänestetään? Siis mikä hänessä vetoaa katsojiin? Kun täällä(kin) haukutaan, niin miksi saanut niin paljon ääniä kuitenkin?
Lauran siskolikka töissä BB-tuotannossa. Älkää olko niin yllättyneitä johtoasemasta. Koko kauden tolle tylsälle löntystäjälle sadellut jotain haamuääniä.
Täällä kans aina keksitään selityksiä milloin mihinkin. Nielkää tappionne joskus ja hyväksykää että suurin osa kansasta on eri mieltä palstalaisten kanssa.
Miikka on viallinen pikkupoika.
Jos Laura oikeasti voittaisi, niin sitten kyllä pitäisi alkaa epäilemään todellakin äänestyksen oikeellisuutta. Viime sunnuntainahan sopivalla hetkellä tuli ongelmia äänestyksessä, kun Millu oli noussut hänniltä ykköseksi, ja pääsi turvaan kun äänet eivät enää menneet läpi..
Kyllä loora alkaa puhumaan kun saa viinaa.
Viinavittu koko muija.
Vierailija kirjoitti:
Lauran siskolikka töissä BB-tuotannossa. Älkää olko niin yllättyneitä johtoasemasta. Koko kauden tolle tylsälle löntystäjälle sadellut jotain haamuääniä.
Haamuääniä 😄 jo taas vitsin murjaisit.
BB some. Siellä myös miehet twiittailee. Eikä oo niin törky ku mammasättii