Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa Lauran kannattajat, mitä viihdettä se on tuonut taloon? Miksi ansaitsisi voiton? Mitä se on tehnyt talossa muuta kun jauhanut paskaa muista ja puukottanut jopa "ystävää" selkään. Reeo on ollut Lauralle ja muille koko ajan ystävällinen, auttanut, tukenut, tehnyt ruokaa, eikä oo haistatellut eikä haukkunut ketään. Ainut joka todella ansaitsee voiton! Jos äänestätte Lauran tai Miikkan voittajaksi, kannustatte samalla myös kiusaamiseen. Sellaista esimerkkiäkö haluatte tuleville sukupolville näyttää? Ihmettelen suuresti ajatusmaailmaanne....
Laura ei ole kiusaaja. Sitä en kyllä ymmärrä, että itse ole kiusaaja pahimmasta päästä, mutta sitten muka niin kiusaamista vastaan? Kuinka sekaisin olet luuseri?
Sinäkin olet kiusaaja. Ilmoitettu ylläpidolle...
😂 Siinähän poistat, wammainen katkera kiusaajapaska olet siitä huolimatta. Nyyh nyyh, syö paskaasi.
Pellekiusaajanarsisti poistaa varmaan tuonkin viestin. 😆
Todellakin, eihän edellisen poistamiseenkaan mennyt kuin minuutti. :D
Onko teillä univelkaa rakkaat bb fanit. Mulla ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinto meni koko ohjelmaan, kun Heidi lähti. Ei voisi vähempää kiinnostaa enää.
Sittenhän voit häipyä täältäkin.
Pianu sinä mielisairas trolli vaan v***n täältä. Olet koko kauden trollannut ja haukkunut kirjoittajia mm- vammaisiksi täällä.
Jos meni maku koko ohjelmaan niin saa toki mennä kiinnostus tähän palstaankin. Täällä on turha vollottaa.
Jos et ole harhoissasi vielä huomannut, tv-ohjelma nimeltä BB ja tämä palsta ovat eri asioita. Käyn vain välillä katsomassa mitä täällä kirjoitellaan ja tapajtuuko talossa mitään kun 24/7 ei viitsi enää katsoa.
Arvaapa kiinnostaako? Ei kiinnosta sinun päivärytmisi, mutta turhaan tulet tänne tuittuilemaan.
Minun päivärytmini? Missä kohdassa puhuin päivärytmistäni? Olet enemmän sekaisin kuin uskoinkaan.
Kyllä sinä kerroit. Et itse tajua kuinka paljon kirjoituksesi kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mia voittaa, laittaako hän rahat HAISEMAAN?
Mialla firma ja auto pitää uusia ja varmaan tuo keinonahka puku polttaa ja ostaa kunnon nahkapuku Italiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa Lauran kannattajat, mitä viihdettä se on tuonut taloon? Miksi ansaitsisi voiton? Mitä se on tehnyt talossa muuta kun jauhanut paskaa muista ja puukottanut jopa "ystävää" selkään. Reeo on ollut Lauralle ja muille koko ajan ystävällinen, auttanut, tukenut, tehnyt ruokaa, eikä oo haistatellut eikä haukkunut ketään. Ainut joka todella ansaitsee voiton! Jos äänestätte Lauran tai Miikkan voittajaksi, kannustatte samalla myös kiusaamiseen. Sellaista esimerkkiäkö haluatte tuleville sukupolville näyttää? Ihmettelen suuresti ajatusmaailmaanne....
Laura ei ole kiusaaja. Sitä en kyllä ymmärrä, että itse ole kiusaaja pahimmasta päästä, mutta sitten muka niin kiusaamista vastaan? Kuinka sekaisin olet luuseri?
😂 Siinähän poistat, wammainen katkera kiusaajapaska olet siitä huolimatta. Nyyh nyyh, syö paskaasi.
En tiedä kenelle puhut. Minä kirjoitin vain tuon edellisen kommentin. Lue keskustelun säännöt.
Sinulle juuri. Luehan itse, vai onko wammaisen ymmärryksessä vikaa?
Millulla kestä kauan nuuskat, tyttö ostanut rasian jos toisenkin.
Millu ostaa voittorahoillaan kunnon esinahkapuvun.
Jaajo lopettaa joulun jälkeen, eikö Mia olisi näppärä flikka sinne. En oo kuunnellut kun ei oo autoa. Ratio on kyllä olemassa.
Mä en ymmärrä kuinka jotkut jaksaa vahdata tätä soopaa 24/7. Enkä sitä miten joku hassaa rahaa noihin nk äänestyksiin. Onneksi tämä farssi loppuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mia voittaa, laittaako hän rahat HAISEMAAN?
Ei pissis voita.
Alkaa palsran peruskoululaisosasto lämmetä liikaa. Menkääpäs iltatoimiin ja tutimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellekiusaajanarsisti poistaa varmaan tuonkin viestin. 😆
Todellakin, eihän edellisen poistamiseenkaan mennyt kuin minuutti. :D
Nopea se on, kun herkkä mieli pahoittuu. Silloin lähtee itseä kritisoivat viestit minuutissa, mutta muita haukkuvat saavat tietysti jäädä. 😂
Naurettava pelle.
Millulla vain nimellisesti kyhätty "firma", toiminimi, vähän ennen bb-taloon tuloa. Ei toimintaa. Niin sanottu "pöytälaatikkofirma".
Palapeli, se antaakin katsojalle paljon. Ei hyvää iltaa. Ei läppä lennä kenelläkään ja Salla ajattelee jo huomista, saa nukkua kaikessa rauhassa hotlassa. Varmaan upeeta kaiken tuon hössäkän jälkeen ja iso kasa mukavia muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Millu mukavampi , kun Laura. Huumoria talossa pitää olla ja eikä mikään tosikko. Nainen , kun lopettaisi kiroilun voisin äänestää häntä. Oliko niin ,että Millu ei viimeksi ollut hirveän halukas antaa ääniä Reeolle ?
Ei huutaminen ja jatkuva käkätys ole huumoria. Mia ulos, äänet Lauralle ja Reeollle.
Laura harmaa ja mitäänsanomaton koko olemukseltaan. Ihmetyttänyt alusta asti suosio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinto meni koko ohjelmaan, kun Heidi lähti. Ei voisi vähempää kiinnostaa enää.
Sittenhän voit häipyä täältäkin.
Pianu sinä mielisairas trolli vaan v***n täältä. Olet koko kauden trollannut ja haukkunut kirjoittajia mm- vammaisiksi täällä.
Jos meni maku koko ohjelmaan niin saa toki mennä kiinnostus tähän palstaankin. Täällä on turha vollottaa.
Jos et ole harhoissasi vielä huomannut, tv-ohjelma nimeltä BB ja tämä palsta ovat eri asioita. Käyn vain välillä katsomassa mitä täällä kirjoitellaan ja tapajtuuko talossa mitään kun 24/7 ei viitsi enää katsoa.
Arvaapa kiinnostaako? Ei kiinnosta sinun päivärytmisi, mutta turhaan tulet tänne tuittuilemaan.
Minun päivärytmini? Missä kohdassa puhuin päivärytmistäni? Olet enemmän sekaisin kuin uskoinkaan.
Kyllä sinä kerroit. Et itse tajua kuinka paljon kirjoituksesi kertoo.
Ahaa. Siis se, että mainitsen käyväni täällä ja tsekkaavani talon tapahtumat ketjusta koska 24/7 eikiinnosta sekä sinun olevan koko kauden täällä trollanut ääliö, kertoo minusta jotain negatiivista? Ei, se kertoo kyllä enemmän sinusta.
Hirveän agressiivista ja törkeää kirjoittelua täällä.
Heidi-fanit ei koskaan alennu moiseen.
En tiedä kenelle puhut. Minä kirjoitin vain tuon edellisen kommentin. Lue keskustelun säännöt.