Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Harmittaa, kyllä Heidi olisi kuulunut finaaliviikolle toisin kuin Millu, Salla tai Laura.
Hyvä että lopetin ruutu plussa tilauksen jo viikkoja sitten, kun tuo paskahattu vaan siellä lojuu edelleen.. Ei tommosta viitti normaali ihminen kattoa ollenkaan.
Toki nyt alkaa pelottaa että ei kai toi pieruhuutoshow voita 🙄
Siellä se narsisti Aleksi taputtelee.Mia luulee olevansa suositumpi kun Reeo.642
Nyt jos nuo käärmeet vielä yrittää teeskennellä Reeolle niin johan on v..u.
Ja sitten ne läyhää kuinka paha Reeo taas katsoi niin pahasti ja sanoikin, vaikka ei edes muisteta mitä.
Paskafiilis jäi tästä koosteesta. Semmoinen viihdeohjelma tämä PB. Paskabb.
Vierailija kirjoitti:
Eipä onnitellut reeo salla ja laura.
On laura lihava porsas.
Karmea hame.
Oletko jostain katkera? Kateellisuus loistaa oikein🤭
Vierailija kirjoitti:
Miten nimeämiskisan voittaja voi joutua häädetyksi?
siksi koska haluttiin yksi roomalaisista ulos
Millu ansaitsi finaalipaikan kuten Reeokin <3 MUTTA että Salla???????? Oikeesti. Sallan olisin kyllä heittäny Heidin sijasta veks.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tahoon voi ottaa yhteyttä, kun epäilee vilppiä äänestystuloksessa?
Tämä kiinnostaa minuakin. Ajattelin kyllä itse ainakin ilmoittaa tästä, koska ilmoitti vain koko mainoskatkon ajan virheilmoitusta, vaikka Mian äänet näköjään menivät läpi (koska kolmannelta sijalta kummasti hirmuisellä äänimäärällä voittoon).
Luulisi kiinnostavan, kun useampikin ilmoittaisi tästä vilppiepäilystä. En ole nähtävästi ollut ainoa, jolle tuo ilmoitus on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Jassu tiesi/arvasi kuka häädetään.
Niin. Tapetti.
Oispa Tuula, Sofia, Nabaz ja Daiyana tuolla. He toivat kontenttia, ei mitkään Laurat.
😂😂 mua huvittaa miten tunteisiin tää ohjelma joillakin näyttää menevän
Toisteliko Heidi oikeasti häädön hetkelläkin, että "mä oon niin ylpeä itestäni"? Miten itsekeskeinen voi olla??
Vierailija kirjoitti:
Anni on maailmanhistorian huonoin juontaja. Toimii kuin robotti, jankuttaa kireän näköisenä hädin tuskin suu auki samoja lauseita viikosta toiseen. Olen pahoillani, mutta oikeasti on aivan käsittämättömän hirveä.
No nyt kun sanot, niin just näin. Olen näitä uusia bb-juontajia aina puolustanut, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että Annin sunnuntaijuonnot menevät samaa rataa ja ovat jotenkin mekaanisia. Ei mitään läppää tai hyviä heittoja. En tiedä sitten onko juonnot noin tiukasti käsikirjoitettu, että pitää vetää noin vai onko Anni jo väsynyt tähän hommaan.
Mikä oli Lauran ilme, kun selvisi häädetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka iloiselta yksi hyypiö Laura nayttikään.
Hieroi onnessaan käsiään.
Oot taas erehtynyt näkemästäsi.
Ei siinä etteikö Lauran olisi kannattanut niin tehdäkin.
Itku tuli mulla. Voittakoot hittimiksi.